Gå til innhold

Typen av og på mener JEG er syk i hodet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Må høre litt råd her jeg nå!

Typen er av å på i mine øyne kan være veldig gira på å sende meldinger og bilder en dag og så kan han være helt stille en annen dag. Han mener han ikke er av og på. Så jeg tok saker i egne henner! Fulgt med hvem han legger til på FB men i dag ferska han meg. Jeg sjekker jo fra MIN profil og vennelista er jo åpen! Jeg sier jeg gjør det fordi han er av og på men han mener jeg er syk i hodet. Øker jo noe vanvittig da, fra 378 venner til 381 på ca 2 uker er da ikke normalt?! 

Nå er han sint å mener jeg ikke stoler på han og jeg prøver å forklare hvorfor men hører ikke. Mener han bare er menneske og har ulike dager. Men dette stemmer ikke da jeg ALLTID har masse tid til å tekste selv om jeg har dårlig dag eller er mye på jobb! 

Hva synes dere? Er jeg urimelig?!

Anonymkode: 4f4a8...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er du urimelig, eller så er du 16 år. 

Jeg fikk meg fire nye venner på Facebook forrige uke. Godt gift og alt. 

• Liker 6
Skrevet

Han fikk 3 nye venner på facebook på 2 uker, og det definerer du som ekstremt mange? 

I tillegg stalker du han på facebook.

Tror vi trygt kan si at typen din har helt rett. 

Anonymkode: 5727a...f4b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Tre stk er vanvittig mye? Javel.. 

Endret av svartkatt
Jeg kan ikke matte 😆
  • Liker 2
Skrevet

Ja du er urimelig.

Anonymkode: 06572...4f0

• Liker 2
Skrevet

Drøyt å kalle deg syk i hodet, men vil påstå at du har et sjalusiproblem. Er helt normalt å få nye Facebookvenner (også av det motsatte kjønn) uten å måtte rapportere det inn til kjæresten

Anonymkode: aadcf...abd

• Liker 2
Skrevet

Altså det her er så dumt å lese at jeg klarer ikke ta innlegget ditt seriøst. Enten er du et nett-troll som trenger å få deg et liv, eller så er du svært ung og umoden som ikke er i nærheten av klar for å ha en kjæreste. 

Anonymkode: 44725...671

• Liker 2
Skrevet

Wow. Du er kriseusikker på deg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Det er det utro menn alltid sier når de holder på å bli avslørt. At partneren er syk og sjalu og kontrollerende. Det er for at du skal backe unna og slutte å spionere for da blir han jo avslørt. 

Hva sier han om de tre nye vennene sine? Er de alle kvinner?  Som han kjenner fra hvor? 

Anonymkode: 528bd...976

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fulgt med hvem han legger til på FB men i dag ferska han meg. Jeg sjekker jo fra MIN profil og vennelista er jo åpen! Jeg sier jeg gjør det fordi han er av og på men han mener jeg er syk i hodet. Øker jo noe vanvittig da, fra 378 venner til 381 på ca 2 uker er da ikke normalt?! 

Anonymkode: 4f4a8...d7b

Jo. Spesielt i desember. Jeg har lagt til sikkert 10 stk siste uka. 

Anonymkode: 653f1...639

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er det utro menn alltid sier når de holder på å bli avslørt. At partneren er syk og sjalu og kontrollerende. Det er for at du skal backe unna og slutte å spionere for da blir han jo avslørt. 

Hva sier han om de tre nye vennene sine? Er de alle kvinner?  Som han kjenner fra hvor? 

Anonymkode: 528bd...976

Forsvarer du seriøst psykopat-oppførselen til ts? 

Anonymkode: b2ae7...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...