SandraG Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Er det uvanlig? Det blir min første nyttårsaften som singel på mange, mange år. Jeg er ikke så sosial av meg, og synes egentlig det er helt fint å være hjemme med hunden. Samtidig føler jeg på at det er litt rart, og at "alle" andre er sosiale og sammen med noen... 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Jeg tror det er vanlig. Jeg har hvertfall vært alene hver nyttårsaften etter jeg ble 25 og sluttet å dra på byen, utenom de årene jeg hadde samboer og var med han. Anonymkode: ed386...4c0 3
svartkatt Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Har vært alene på nyttårsaften i veldig mange år. 4 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 Jeg har aldri feiret nyttårsaften med noen andre enn foreldre eller samboer. Nå feirer ikke jeg og samboer noe særlig for dagen går med på å passe på dyrene siden det smeller her fra morgen til langt på natt. Ofte holder de på litt en uke før og en uke etter også. Skulle ønske de kunne holdt seg til 18-24 slik de skal, for det er ikke en gøy dag for de firbente. Anonymkode: 038ab...6b4 5
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #5 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har aldri feiret nyttårsaften med noen andre enn foreldre eller samboer. Nå feirer ikke jeg og samboer noe særlig for dagen går med på å passe på dyrene siden det smeller her fra morgen til langt på natt. Ofte holder de på litt en uke før og en uke etter også. Skulle ønske de kunne holdt seg til 18-24 slik de skal, for det er ikke en gøy dag for de firbente. Anonymkode: 038ab...6b4 Du er ikke alene når du har samboer. Anonymkode: 189ae...13a 16 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Det er ikke noe særlig å være i eget selskap når man ikke vil. Da jeg bodde hos foreldrene mine feiret vi ingenting. Jeg var singel, uten ordentlige venner og konstant klump i halsen hvert nyttår. Folk tar jo til gatene med glede og familie. Jeg våget meg ut og var så klovnete at jeg trynte på isen. Folk uffet i sympati og det gjorde det hele verre. Var med søsteren min og hun hadde ikke lyst til å være med så det ble bare krangling. Jeg husker jeg gråt. Det er jævlig å være ensom, men du kan snu det. Vær aktiv, chat med folk, gjør noe for å bli kjent med noen og bygg det gradvis opp til å få nettverk. Jeg har greid det. Anonymkode: 5464e...e0e 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 SandraG skrev (6 timer siden): Er det uvanlig? Det blir min første nyttårsaften som singel på mange, mange år. Jeg er ikke så sosial av meg, og synes egentlig det er helt fint å være hjemme med hunden. Samtidig føler jeg på at det er litt rart, og at "alle" andre er sosiale og sammen med noen... Jeg er alene med begge hundene mine hvert nyttår🥰 Pleier noen ganger og dra til mamma Anonymkode: 7965f...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Nyttårsaften er ikke noen greie for meg, det er som en helt vanlig dag. Er forøvrig på jobb for 7. året på rad.. Anonymkode: bd98f...933 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 det går fint! Anonymkode: 2ad80...04a 1
MammaMums Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 SandraG skrev (15 timer siden): Er det uvanlig? Det blir min første nyttårsaften som singel på mange, mange år. Jeg er ikke så sosial av meg, og synes egentlig det er helt fint å være hjemme med hunden. Samtidig føler jeg på at det er litt rart, og at "alle" andre er sosiale og sammen med noen... Ååå!!! jeg ELSKET (R) å være alene på nyttårsaften🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 Kooooos deg❤️
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 SandraG skrev (15 timer siden): Er det uvanlig? Det blir min første nyttårsaften som singel på mange, mange år. Jeg er ikke så sosial av meg, og synes egentlig det er helt fint å være hjemme med hunden. Samtidig føler jeg på at det er litt rart, og at "alle" andre er sosiale og sammen med noen... Nyttårsaften sluttet å være en spesiell dag typ midt i 20 årene. Aldri tenkt over at det er noe kjipt med å være alene på nyttårsaften. Skal sies at jeg ofte også jobber nyttårsaften. Anonymkode: cdb0e...360 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 Noen hotell tilbyr overnatting med hund på nyttårsaften. Blant annet et hotell ved flyplassen i Bergen. Der er det jo ikke lov med fyrverkeri, og perfekt for redde hunder. Du kan jo sjekke om det finnes noe der du bor? Kanskje mulig å komme i kontakt med andre som har hund og feire sammen? Så får hunden sosialisert seg også. Anonymkode: 01599...23d 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 SandraG skrev (15 timer siden): Er det uvanlig? Det blir min første nyttårsaften som singel på mange, mange år. Jeg er ikke så sosial av meg, og synes egentlig det er helt fint å være hjemme med hunden. Samtidig føler jeg på at det er litt rart, og at "alle" andre er sosiale og sammen med noen... Har katt og tenker jeg er her med hjemme med han. Har kjæreste men vi har ikke lagt noen planer 😅 Anonymkode: 319ad...1f3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Siste gang jeg feiret med noen på nyttår var i 2016. Jeg husker det veldig godt, for jeg som alle andre år stresset med det at jeg ikke hadde noen å feire med. Desperate tanker som farer gjennom hodet; Nyttår må man jo ut på fest, man må jo være sammen med noen for ellers er man … merkelig og unormal og uten venner. Man må jo ha noe å gjøre! Jeg var sammen med noen venner en kveld og de snakket alle om planene de hadde. De snakket om hvor mye de gledet jeg, mens jeg sank dypere og dypere ned i stolen. Jeg hadde ingen planer, hadde ikke klart å få til noe, ingen som heller spurte hva jeg skulle. Har aldri følt meg så totalt alene og ensom omringet av folk jeg kaller venner. Jeg kunne selvsagt ha sagt noe da, men tror jeg hadde begynt å gråte om jeg hadde åpnet munnen. Jeg fant et sted å feire tilslutt, og hadde en total elendig og fæl nyttår, med fest og mange fulle drita folk rundt med. Akkurat det jeg hater ved nyttår, som har i alle ungdomsåra og 20 åra vært den verste dagen i året. Det ble siste gang jeg orket å gjøre noe ut av det. Siste året jeg føyet meg etter frykten for å skille meg ut. Siste gang jeg fulgte etter det alle andre gjør. Jeg har siden 2017 vært hjemme alene, og det er en lettelse hvert år. Jeg kjenner det er helt fantastisk å ha den kvelden jeg ønsker, den måte jeg vil feire på. I ro, alene, uten stress, uten full, uten en eneste bekymring i verden. Om noen spørs så er jeg ærlig. En del av det er at jeg ønsker å være hjemme med katten, passe på han. Han varierer fra år til år hvordan han reagerer på fyrverkeri. Men den andre delen er sier høyt, er at jeg ønsker å være hjemme alene, og feire i ro og fred. Det å bryte med normen er en av de beste tingene jeg har gjort for meg selv. Anonymkode: 9b593...959 2 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 Jeg var alene mange år da jeg var singel. Syntes det bare var herlig. Lagde meg god mat og litt vin. Satt på film og bare koste meg masse. Nå er jeg ikke alene lenger og vi har hund. Har lyst å bare være hjemme med mann og hund. Kose oss her hjemme og ikke noe styr. Det var ønsket i fjor også, men vi ble overtalt til å spise middag hos svigermor. Var jo koselig, men jeg synes det er best å bare ta det helt med ro hjemme. Hunden blir litt redd og, så vil unngå å dra ut. Nyttårsaften er i grunnen litt oppskrytt. Anonymkode: 760fc...834 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #16 Skrevet 26. desember 2022 Jeg er ikke alene, men feier med samboer og barn. Men er nesten som en vanlig lørdag. Vi koser oss med mat og brettspill. Ser på fyrverkeri i vinduet. Mine venner tar den helt ut. Pynter hus og barn og det er fest ved naboer og masse mat og alkohol. Men vi er forskjellige Anonymkode: 0ec2e...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #17 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du er ikke alene når du har samboer. Anonymkode: 189ae...13a Nei, men vi feirer ikke. Jeg velger å svare for å si til ts at alle absolutt ikke feirer nyttårsaften som en spesiell dag og hvis hun synes det er greit å være alene så er hun verken alene om å være alene eller det å ikke feire så stort på dagen. Det er helt greit. Anonymkode: 038ab...6b4 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #18 Skrevet 26. desember 2022 Jeg har normalt en god vennegjeng, men akkurat nyttår velger jeg alene av hensyn til hunden min. Vi drar vekk fra raketter og har en koselig kveld sammen på hytta. Kunne selvfølgelig bedt med meg venner, men de er opptatt av raketter og vil heller feire bynært. Anonymkode: 82d9d...877 1
powerpuffen Skrevet 26. desember 2022 #19 Skrevet 26. desember 2022 Jeg har samboer, men skal nok likevel feire alene i år, da han er bedt på tur med kompisene. Tror ikke jeg gidder å gjøre noe som helst annet enn å ligge på sofaen å lese bøker og se på serier 😊
Helene Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 Jeg har vært samboer i mange år, men nyttårsaften alltid følt meg alene. Han har aldri vært der. Nå er han x. Tenker, jeg er heller alene enn å være i et forhold hvor jeg er alene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå