Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til merker jeg en helt foreferdelig og "sur" lukt av enkelte damer. Det kommer fra skrittet, og det er den typiske lukta man får når man vasker seg med såpe og klut med vann fra vasken, og ikke får skylt ordentlig. Særlig hvis man har brukt Dr. Græves barnesæpe stinker det sur fitte på flere meters hold. Driver virkelig folk fortsatt og vasker seg med såpe, klut og vann fra vasken? Ærlig talt -dusjer ikke folk? Det lukter faktisk langt bedre om man dusjer annenhver dag enn om man vasker seg med klut og såpe hver dag + dusjer hver lørdag. YUK! At ikke folk merker det selv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri merket sur fittelukt av noen jeg? Tror ikke akkurat at det er noe de fleste lukter etter heller.

Skrevet (endret)
Aldri merket sur fittelukt av noen jeg?

Ikke jeg heller..

:ler:

Beklager må bare le litt av språkbruken, ja jeg er barnslig!

Edit: Bare for å legge til, jeg skjønner ikke at folk vasker seg med klut i det hele tatt jeg, jeg føler i hvertfall ikke at jeg blir ren før etter at jeg har dusja!

Endret av Milah
Skrevet
Aldri merket sur fittelukt av noen jeg? Tror  ikke akkurat at det er noe de fleste lukter etter heller.

Jeg lukter ikke etter det, da! :ler:

Men man kan liksom ikke unngå å merke det når det stinker på flere meters hold. Er til eksempel ei på jobben -når hun passerer kontoret mitt, i gangen -flere meter fra der jeg sitter, og jeg kjenner at det lukter surt. Hm... da er det jo litt ekkelt! Eller en annen gang, da det stod en dame foran meg i køen på butikken, og det stinka verre. Æsj!

Skrevet
Jeg lukter ikke etter det, da!  :ler:

Men man kan liksom ikke unngå å merke det når det stinker på flere meters hold. Er til eksempel ei på jobben -når hun passerer kontoret mitt, i gangen -flere meter fra der jeg sitter, og jeg kjenner at det lukter surt. Hm... da er det jo litt ekkelt! Eller en annen gang, da det stod en dame foran meg i køen på butikken, og det stinka verre. Æsj!

Men du er sikker på at det er grunnen? Har du spurt? :ler:

Det kan jo være en infeksjon av et eller annet slag.

Skrevet

Jeg aner ikke om noe sånt, men fysj da! Sur fitte virker ikke som noe apetittelig ;( (ikke heller fitte for meg for den saks skyld heller, men)

De må vaske seg selv hver dag, og skifte truse hver dag også for det sier mmmmmihihi

Skrevet

Høres kjemperart ut - jeg har aldri kjent sur fittelukt på noen, og jeg har forferdelig god luktesans egentlig.

Derimot hender det jeg kjenner menslukt, og antar at det skyldes at vedkommende bruker bind i stedet for tamponger.

Sikker på at det ikke er det du kjenner da?

Eller at folk ikke har tørket klærne sine fort nok, så det er sur seintørk du har luktet?

Hvis dama på jobben din lukter på flere meter, så har hun ikke bare vaska seg meg klut, da har hun antakelig ikke vaska seg i det hele tatt. På leeeeenge.

Skrevet

Forresten lurer jeg på hvordan du vet at det lukter fra skrittet og at spesielt Dr. Greves er verst....

Skrevet
Men du er sikker på at det er grunnen? Har du spurt? :ler:

Det kan jo være en infeksjon av et eller annet slag.

Har ikke spurt, kommer ikke til å gjøre det heller :ler:

Men tror neppe det er en infeksjon, for det er bare enkelte dager det lukter. Og det lukter helt typsik såperester som blander seg med kropp og blir til en sur, ekkel lukt. På det barnslige språket kaller vi det "lukta av skikkelig sur fitte".

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke har luktesansen din ;)

Men du må jo ha hatt skikkelig uflaks med hvem som passerer deg da... Jeg har aldri luktet sur fitte lukt. Uansett setting...

Skrevet
Forresten lurer jeg på hvordan du vet at det lukter fra skrittet og at spesielt Dr. Greves er verst....

Akkurat det lurer jeg og på :sjenert:

Men jeg har forøvrig aldri merket sånn lukt av noen jeg da.

Skrevet
Høres kjemperart ut - jeg har aldri kjent sur fittelukt på noen, og jeg har forferdelig god luktesans egentlig.

Derimot hender det jeg kjenner menslukt, og antar at det skyldes at vedkommende bruker bind i stedet for tamponger.

Sikker på at det ikke er det du kjenner da?

Eller at folk ikke har tørket klærne sine fort nok, så det er sur seintørk du har luktet?

Hvis dama på jobben din lukter på flere meter, så har hun ikke bare vaska seg meg klut, da har hun antakelig ikke vaska seg i det hele tatt. På leeeeenge.

Jeg kjenner godt forskjell på mens og sur fitte. Kjenner også forskjell på når folk ikke har tørka klærne ordentlig.

Hun dusjer jevnlig, men ikke hver dag. De dagene det lukter har hun ikke dusjet. Lukten kommer definitivt fra skrittet.

Er det mange som fortsatt vasker seg i skrittet med klut og såpe?

Skrevet

Herregud, det der er jeg virkelig glad jeg aldri har tenkt over... før nå... :ler:

Skrevet

Jeg vet ikke jeg. Men det er jo ikke så lenge siden det var en tråd om dusjing her, og da kom det jo frem at det ar en del som ikke dusjet hver dag, og vasket seg med klut de dagene de ikke gjorde det, om dette også gjaldt skrittet vet jeg ikke..

Gjest StoreSky
Skrevet

Hvordan i all verden lukter du at det er fra ..fitta...???? Og at det er "vask med klut og dr. greve" -har du gjort dette selv...?

herre min skaper...enten må du ha noen seriøse hormoner som gjør deg overfintlig for lukter -eventuelt er du genmutert med en hund..

Jeg har aldri noen sinne luktet "fitte" fra noen...Men sur svette, dårlige deodranter, sure klær - ja det har jeg kjent. Sikker på at det ikke er din luktesans det er noe i veien med??

Skrevet
Jeg kjenner godt forskjell på mens og sur fitte. Kjenner også forskjell på når folk ikke har tørka klærne ordentlig.

Hun dusjer jevnlig, men ikke hver dag. De dagene det lukter har hun ikke dusjet. Lukten kommer definitivt fra skrittet.

Herregud er det noen som pms' er i dag. Hvordan i pokker vet du så godt hvordan sur fitte lukter egentlig? Og hvordan vet du at det kommer fra skrittet med mindre du er hund?

Stalker du dama ettersom du vet når og når hun ikke dusjer.

Herregud skjerp deg menneske. :frustrert:

Skrevet (endret)

:ler::ler:

Kanskje det er du som stinkar? Det er jo tydelegvis kun du som kjenner denne lukta, og tilfeldigvis også du som er den einaste som veit akkurat kva det er... :overrasket:

Endret av Årolilja
Skrevet

Ja, det er teit å diskutere.

Men jeg har lagt merke til dette på noen personer, og bare lurte på om det var andre som hadde lagt merke til det.

Det var en gang for mange år siden at jeg vasket meg med klut og såpe, og da luktet det sånn ekkelt som jeg kjenner fra disse damene.

Nei, jeg er ikke en hund.

Skrevet
Av og til merker jeg en helt foreferdelig og "sur" lukt av enkelte damer. Det kommer fra skrittet, og det er den typiske lukta man får når man vasker seg med såpe og klut med vann fra vasken, og ikke får skylt ordentlig. Særlig hvis man har brukt Dr. Græves barnesæpe stinker det sur fitte på flere meters hold. Driver virkelig folk fortsatt og vasker seg med såpe, klut og vann fra vasken? Ærlig talt -dusjer ikke folk? Det lukter faktisk langt bedre om man dusjer annenhver dag enn om man vasker seg med klut og såpe hver dag + dusjer hver lørdag. YUK! At ikke folk merker det selv??

Er du en hund?

vet du, aldri kjent noe slikt.

verste lukten jeg kjenner er menn som har vasket klær og hatt i skyllemiddel helt alene. Det oser skyllemiddel på langt hold. Er det varmt, så kjennes det ekstra godt.

Da de beg å svetter, så har du det....verre enn sur fitte...

Prøv to spiseskjeer neste gang, ikke to dl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...