Gå til innhold

Erfaring med analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv dere værste historie med analsex

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fikk bæsj på pikken.

Anonymkode: dd3a4...a87

• Liker 1
Skrevet

Har ikke hatt noen fæle hendelser.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han fikk bæsj på pikken.

Anonymkode: dd3a4...a87

Verste historie??? Hvis du putter noe inn i rumpehullet skulle det bare mangle at det kommer bæsj på den. Noe annet ville jo være rart...

Anonymkode: 4262c...a94

• Liker 4
Skrevet

Analprolaps.

Anonymkode: bbab3...848

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Om du liker lukten av bæsj

Anonymkode: 12edf...168

• Liker 1
Skrevet
Serenahiis skrev (8 minutter siden):

Skriv dere værste historie med analsex

Aller første gang, var et uhell.
Vi stod i doggy, og han trakk for langt ut, og traff analen på vei inn.. 
Jævlig vondt, og jeg var ikke i nærheten av analsex på 7 år eller så. 

Skrevet

Min eks ble besatt av analsex, og plukket meg bak uansett hva jeg prøvde å si, og til og med ble så rasende at jeg flere ganger slo hendene hans bort, og avsluttet sex. Han lovet bedring, men etter en gang eller to var det påan igjen. 

Forholdet endte ved at han voldtok meg analt, og kalte det å ha gjort en liten feil. Det er det mest smertefulle jeg noen gang har opplevd, inkludert fødsel. Som å bli penetrert brutalt av et rødglødende sverd. Jeg følte også at øynene mine skulle vri seg ut av øyehulene. Det var så vondt at jeg ikke egentlig klarer å beskrive det. Var sikkert over på noen minutter, men føltes som å brenne i et helvete i en evighet. 

Jeg angrer enormt på at vi forsøkte analsex tre år inn i forholdet, men kunne ikke vite at han ble som besatt av det. 

Anonymkode: 6f1a7...09e

• Hjerte 5
Skrevet

Han traff feil hull, så hele kjakan kom i hull nr 2. Gjorde vondt. 
Det var min første og siste gang jeg prøvde analsex

Anonymkode: 015c5...a69

Skrevet

Tja. Har egentlig ingen «værste» historier.

På det beste kjennes det ut som man bæsjer konstant. På det værste er det vondt.

Altså ingen «høydare».

Anonymkode: 9f9ca...a15

• Liker 3
Skrevet

Ikke annet enn at det kjenner ut som at man bæsjer. Anal lek er godt,  anal sex kjenner ut som å bæsje

Anonymkode: c259e...bf4

• Liker 2
Skrevet

Jeg har blitt nysgjerrig på anal sex den siste tiden. Jeg tenker da på å få ikke gi. 

Så jeg har tatt kopi av min egen som jeg driver å øver meg med frem til jeg finner en mann som jeg kan utforske med. 

Er/var hetro. 2 unger og skilt for 6mnd siden.

Når jeg har utforsket selv har det blitt gjentatte episoder der jeg nesten kommer men så er reaksjonen så sterk at jeg også presser. Da har det hendt at dildoen spretter ut og jeg har malt veggen. Så øver meg på å kontrollere dette for å kunne ha analt uten klin 😅

Anonymkode: ed0d4...709

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg har blitt nysgjerrig på anal sex den siste tiden. Jeg tenker da på å få ikke gi. 

Så jeg har tatt kopi av min egen som jeg driver å øver meg med frem til jeg finner en mann som jeg kan utforske med. 

Er/var hetro. 2 unger og skilt for 6mnd siden.

Når jeg har utforsket selv har det blitt gjentatte episoder der jeg nesten kommer men så er reaksjonen så sterk at jeg også presser. Da har det hendt at dildoen spretter ut og jeg har malt veggen. Så øver meg på å kontrollere dette for å kunne ha analt uten klin 😅

Anonymkode: ed0d4...709

Du må ha tømt deg først og gjerne brukt anal dusj i tillegg etter du har tømt deg. Analsex er ikke noe man kan ha alle dager altså. Krever planlegging og rengjørelse først 

Anonymkode: c259e...bf4

• Liker 5
Skrevet

Hadde deilig anal sex med exen, men hun måtte hvile litt i mellom, så ble ca annenhver uke 

Skrevet

Neitakk 

Anonymkode: 37d3c...457

Skrevet
lsklars skrev (1 time siden):

Hadde deilig anal sex med exen, men hun måtte hvile litt i mellom, så ble ca annenhver uke 

Og det er din verste opplevelse? 

• Liker 1
Skrevet

Min verste opplevelse var da et ONS fant ut at han skulle ta sats og kjøre pikken inn i rumpa mi uten noen forberedelser. Det endte skikkelig dårlig, jeg sylblødde og sleit i flere dager med å gå på do. Men føler likevel ikke det er så ille😂 

Anonymkode: 0f098...0a2

• Hjerte 1
Skrevet
SlemUlv skrev (59 minutter siden):

Og det er din verste opplevelse? 

Nei, he he 

Smøre godt og være litt forsiktig, så skal det vanskelig la seg gjøre med dårlig opplevelse av dette 

Skrevet
lsklars skrev (5 minutter siden):

Nei, he he 

Smøre godt og være litt forsiktig, så skal det vanskelig la seg gjøre med dårlig opplevelse av dette 

Så hvorfor svarer du i tråden med spørsmål om verste opplevelsen? 🤔

• Nyttig 2
Skrevet
SlemUlv skrev (42 minutter siden):

Så hvorfor svarer du i tråden med spørsmål om verste opplevelsen? 🤔

Til hans forsvar så er jo tittelen bare "Erfaring med analsex?". Er vel mulig at ts var ute etter generelle erfaringer også, selv om vedkommende la til et ekstra spørsmål i hovedinnlegget.

Anonymkode: e1f9d...994

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...