Gå til innhold

Mamma sitter å baksnakker og gjør narr av barna sine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal man gå frem når man har en mor som sitter å snakker stygt om barna sine, påpeker feil med dem til hverandre. Føler litt at hun prøver å sitte oss søskene i mot hveradre. Å lage unødvendige konflikter, blir sur om man ikke sier seg enig med henne når hun prøver å snakke om en av søskene og begynner å angripe den for at man ikke mener det samme som henne. Vi er en søsken flokk i alderspenn fra 10 år til nesten 30 år. Å det her gjelder for alle barna fra den minste til den største. Jeg syns situasjonen er kjempe trist og ekkel. Føler dette ødelegger familien vår når det skal skje hele tiden. Skjer også når vi samles alle så er det som hun har pekt ut en av oss til å skal gjøre mest mulig narr av den personen den gangen. Å dette har vart i mange år, men blir bare verre og verre for hvert år som går og spesielt i julen. 

Anonymkode: 700bb...36e

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun narcisisst? Virker som hun liker å sette dere opp mot hverandre. 

Anonymkode: 6be36...970

• Liker 2
Skrevet

Si ifra at du ikke synes noe om det.

• Nyttig 1
Skrevet

Samme her.. Går faktisk ikke an å sitte i bilen med henne eller hjelpe henne på kjøkkenet uten at hun kommenterer noe negativt om et annet familiemedlem innen 3 minutter. Om jeg ikke er enig eller jatter med så blir hun sur og begynner å gå etter meg istedenfor

Anonymkode: 0c91e...46e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Moren din er ei hurpe 

Anonymkode: 9d89d...f08

• Nyttig 1
Skrevet

Så trist. Du kan jo prøve å snake med henne om problemet, det er jo ikke sikkert hun har reflektert over hvordan adferden hennes påvirker familien. Men har hun ikke selvinnsikt eller evner til å endre seg er jeg red det eneste du kan gjøre er å ta avstand for å beskyte deg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Samme her.. Går faktisk ikke an å sitte i bilen med henne eller hjelpe henne på kjøkkenet uten at hun kommenterer noe negativt om et annet familiemedlem innen 3 minutter. Om jeg ikke er enig eller jatter med så blir hun sur og begynner å gå etter meg istedenfor

Anonymkode: 0c91e...46e

Er ikke noe gøy at det skal være sånn.. Også vet man at når de er med noen andre igjen er det du alt er feil med. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Moren din er ei hurpe 

Anonymkode: 9d89d...f08

Helt enig😅 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...