Gå til innhold

Er det mange treningsdamer m. posering på tinder? (Omvendt av sixpackmenn i bar overkropp)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg er dame som sveiper på menn ser jeg mange profiler med menn som har poseringbilde med sixpacken i treningsstudio eller hjemme på badet evn i senga si! 

Lurer på om det er samme type bilder for de som sveiper blandt damer? Er det mye bilder i treningsstudio med tights og magetopp eller rumpebilder? 

Anonymkode: 27fc2...e1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig mye av det. Damer med lettkledde bilder. Mange wannabefitnessdamer.

Anonymkode: 48cee...fe2

Skrevet

Er en del av et større treningsmiljø. Flere av oss konkurrerer i fitness, jobber som PT osv.

I vårt miljø blir det sett på som kleint å posere på insta, utenom skrytebilder fra konkurranser feks. Samme gjelder gutta.

Anonymkode: b8acf...9c0

Skrevet

I aldersgruppen 45+ er det bare noen få, samt noen med sykkel og tights.

Anonymkode: f77e7...24c

Skrevet

Skuffende mange treningsdamer og speilselfier på Tinder. 

Anonymkode: 102cb...c80

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Skuffende mange treningsdamer og speilselfier på Tinder. 

Er ikke de en stor konkurranse for oss som ikke poster treningsbilder? Eller ser dere på de som useriøse fuckgirls og sveiper de vekk sånn som vi ser på gutta med sånne bilder som fuckboys? 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke de en stor konkurranse for oss som ikke poster treningsbilder? Eller ser dere på de som useriøse fuckgirls og sveiper de vekk sånn som vi ser på gutta med sånne bilder som fuckboys? 

Er en mann som foretrekker større og mykere kvinner, så disse treningsdamene er ikke aktuelle for min del uansett (selv om jeg trener mye selv). 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lurer på om det er samme type bilder for de som sveiper blandt damer? Er det mye bilder i treningsstudio med tights og magetopp eller rumpebilder? 

Åjada, det er en av klisjeene det! 
Sammen med kajakkbilder, og et bilde iført Swix-superundertøy på Kjeragbolten.

Men det gjør ikke så mye fra eller til synes jeg - det er bare lite originalt. En dame som trener er ikke nødvendigvis sammenlignbar med en useriøs fuckboy, så jeg ser ikke helt sammenlikningen.

Anonymkode: 5baf9...3c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Interessant problemstilling. Konkurrerer dere om de samme fyrene, eller er det noen tilfeller du som har fordelen?  

Étt bilde fra trening, er ok. Da får hun vist kroppen sin litt, og en av interessene sine. Personlig liker jeg ikke treningssenter og de som henger der, men liker løpere, og utendørssport.

"useriøse fuckgirls", er vel et uttrykk ingen har brukt på Tinder 😂

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

I aldersgruppen 45+ er det bare noen få, samt noen med sykkel og tights.

Hva er vitsen med å ha alderen så høyt på Tinder? 18-35 er standarden. 

Anonymkode: d202a...38e

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hva er vitsen med å ha alderen så høyt på Tinder? 18-35 er standarden. 

Anonymkode: d202a...38e

🙄

Anonymkode: b005f...956

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...