Gjest gjest Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Neida,sikkert ikke så mye,men ikke langt unna. Brukte en halvering av Arkanas oppskrift,de ble nyydelig! Men jeg klarer ikke stoppe etter 3-4 stk,må liksom presse på.Jeg vet jo det da,at måtehold ikke er min sterke side.Og det byr på problemer i juletiden altså! Flere som sliter med det?
Gjest LoisLane Skrevet 13. desember 2005 #3 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har også en god deigklump i magen nå. Heldigvis tok jeg ansvar for å ble kvitt de siste som lå igjen, så de ikke skulle friste meg sånn. Og i morgen er det lucia i barnehagen...
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2005 #4 Skrevet 13. desember 2005 I dag har jeg sikkert spist 1 kg klementiner. Og det er dessverre ikke noen overdrivelse. Ikke rart hvis jeg våkner med magevondt i natt.
-Fisken- Skrevet 13. desember 2005 #5 Skrevet 13. desember 2005 Har ikke spist én eneste en, har ikke fått sjangsen til å bake
Arkana Skrevet 13. desember 2005 #6 Skrevet 13. desember 2005 Skjønner deg godt. Jeg ble nesten dårlig etter å ha spist en stor del av lussekattene jeg bakte. De var så gode, kunne ikke la være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå