Gå til innhold

Fake-produkter i gave. Hva synes dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er som regel takknemlig for gaver, men en ting jeg ikke klarer sette pris på er produkter som er fake typ kjøpt i utlandet. For eksempel fake Fjellreven sekk, fake Gucci parfyme eller fake klær fra diverse merker som Lacoste. Da setter jeg mye mer pris på klær fra H&M, sekk fra intet merke eller en billig god parfyme. 

Hva tenker dere om å få ting som er fake i gave?  For meg er ikke merker viktig i det hele tatt, men synes fake er harry. Enten så har man ekte vare, eller ikke. 

Anonymkode: a60cd...504

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er harry med mindre man har ønsket seg det eller åpenbart bruker sånt 

Anonymkode: 2686d...9bb

• Liker 4
Skrevet

Hadde returnert gavene. 

Det er heller ikke lov å omsette fake produkter, ikke lov ta inn til Norge. Like ille som å få hjemmebrent med cognac ekstrakt i en gammel merkeflaske

Anonymkode: c2cbb...4f8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde returnert gavene. 

Det er heller ikke lov å omsette fake produkter, ikke lov ta inn til Norge. Like ille som å få hjemmebrent med cognac ekstrakt i en gammel merkeflaske

Trodde det var lov til seg selv men ikke videre gi/selge/bytte 

Anonymkode: 13558...877

• Liker 3
Skrevet

Anmeld den som har gitt deg det? 😅 hadde gitt de i retur og bedt giver kjøpe seg moral for pengene hen sparte. 

Anonymkode: 413f3...abd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anmeld den som har gitt deg det? 😅 hadde gitt de i retur og bedt giver kjøpe seg moral for pengene hen sparte. 

Jeg har ikke tenkt til å anmelde gamle mormor som jeg er fantastisk glad i 😅 Men å gi ting i retur og forklart litt rundt fake-produkter kan jeg gjøre. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke tenkt til å anmelde gamle mormor som jeg er fantastisk glad i 😅 Men å gi ting i retur og forklart litt rundt fake-produkter kan jeg gjøre. 

Gamle mormor? Da ville jeg sagt "takk" for å være høflig, og ville ikke brukt fake tull. Men om det var fra kjæreste eller god venninne, ville jeg sagt "WTF" og takket nei 

Anonymkode: 80870...5c0

• Liker 6
Skrevet

Hun skjønner kanskje ikke at det er fake da. Jeg er ung i 20 årene og vil si jeg ikke alltid vet forskjell på ekte og fake.

Anonymkode: 784b5...950

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skal selvfølgelig ikke verken gi i retur eller forklare. Hold kjeft og vær takknemlig!

Anonymkode: 9f72f...fbc

• Liker 5
Skrevet

Fikk noen skikkelig dårlige og billige kremer til jul av slekt vi har lite med å gjøre, Vurderer søpla....testet en og huden ble tørrere. Slå den...

Anonymkode: 9601a...34b

Skrevet

Ikke greit, rett og slett… Uetisk, trist, kunnskapsløst, harry og kjipt. 

Anonymkode: 0c529...bf7

• Liker 2
Skrevet

Bare si takk og gjem det i skapet 😉 Er ikke sikkert at hun visste det var falskt 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Helt enig med at det er kleint å gi bort fake merkevarer. Hadde kastet det eller gitt det bort i Fretex-bokser eller lignede, for jeg syns det er flaut å bruke fake merker. 

Anonymkode: ff847...4af

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt enig med at det er kleint å gi bort fake merkevarer. Hadde kastet det eller gitt det bort i Fretex-bokser eller lignede, for jeg syns det er flaut å bruke fake merker. 

Det er kleint å gi det bort, så du hadde gitt det bort? Så nobelt av deg.

Anonymkode: 256a8...073

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva skal Fretex med det? 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Gamle mormor? Da ville jeg sagt "takk" for å være høflig, og ville ikke brukt fake tull. Men om det var fra kjæreste eller god venninne, ville jeg sagt "WTF" og takket nei 

Anonymkode: 80870...5c0

Visste ikke ar det var gamle mormor. Kanskje greit og forklare dette ved en senere anledning da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun skjønner kanskje ikke at det er fake da. Jeg er ung i 20 årene og vil si jeg ikke alltid vet forskjell på ekte og fake.

Anonymkode: 784b5...950

Du skal ha ganske lite mellom ørene for å ikke forstå at kjente merkevarer selges på salgsboder i Tyrkia e.l. til en tusendels av prisen.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er som regel takknemlig for gaver, men en ting jeg ikke klarer sette pris på er produkter som er fake typ kjøpt i utlandet. For eksempel fake Fjellreven sekk, fake Gucci parfyme eller fake klær fra diverse merker som Lacoste. Da setter jeg mye mer pris på klær fra H&M, sekk fra intet merke eller en billig god parfyme. 

Hva tenker dere om å få ting som er fake i gave?  For meg er ikke merker viktig i det hele tatt, men synes fake er harry. Enten så har man ekte vare, eller ikke. 

jeg tenker at fake produkter er kriminelt å kjøpe,  og skikkelig dårlig stil å gi bort. Kan like godt gi tyvegods i gave. Det går ut på det samme.

Anonymkode: 94540...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...