Samsung Skrevet 25. desember 2022 #1 Del Skrevet 25. desember 2022 Som overskriften sier, hva kan man lage av rå surret svinestek? Nå tenker jeg ikke på å putte den i stekeovnen med steketermometer og servere den med poteter og tilbehør som de fleste gjør. Saken er at jeg har kjøpt inn masse mat til besøk i romjulen, men på grunn av sykdom brenner jeg inne med ca 3 kilo kjøtt. Jeg lurer derfor hva man kan bruke surret svinestek til annet enn å tilberede den som stek? Jeg blir jo veldig lei hvis jeg bare skal lage det samme hele tiden til en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Del Skrevet 25. desember 2022 Del den opp, og frys ned. Eller lag pålegg (kok den i en stor kjele opp til 64 grader. La den hvile 10 min. Smør inn med sennep, melange,salt, pepper og strøkavring, gratiner i ovn på 200 grader i 30 min). Da kan du skjære opp porsjonspakker med pålegg, og legge i fryseren. Anonymkode: 41e0b...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. desember 2022 #3 Del Skrevet 25. desember 2022 Jeg bruker det i pastaretter, wok, pizza, wraps, salat, gryteretter, lapskaus og ulike ovnsretter, intillegg til å steke som skinkebiff eller lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsung Skrevet 25. desember 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 25. desember 2022 Taluno skrev (1 minutt siden): Jeg bruker det i pastaretter, wok, pizza, wraps, salat, gryteretter, lapskaus og ulike ovnsretter, intillegg til å steke som skinkebiff eller lignende. Kutter du opp og fryser ned først? AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Del den opp, og frys ned. Eller lag pålegg (kok den i en stor kjele opp til 64 grader. La den hvile 10 min. Smør inn med sennep, melange,salt, pepper og strøkavring, gratiner i ovn på 200 grader i 30 min). Da kan du skjære opp porsjonspakker med pålegg, og legge i fryseren. Anonymkode: 41e0b...c58 Høres godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 25. desember 2022 #5 Del Skrevet 25. desember 2022 Samsung skrev (Akkurat nå): Kutter du opp og fryser ned først? Høres godt ut. Ja. Kutter du opp så er det jo strimlet svinekjøtt, så det er uendelig muligheter for hva man kan bruke det til. Jeg kjøper alltid surret svinestek når det er på tilbud, fordi det både er billig og kan brukes til absolutt alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Del Skrevet 25. desember 2022 Du kan lage pulled pork! Det har jeg prøvd, funket knall! Anonymkode: 4af0f...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå