AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Jeg ER SÅ GÅEN at jeg faktisk bare har lyst å gråte-. Har akkurat kommet hjem fra familiejul med min bror, hans kone og deres små barn. Der var de syke, og det var skrål og hyling og sure foreldre som stressa og kjeftet på ungene. Min gamle far masa høl i hodet på meg med uendelige spørsmål om ditt og datt. Han er som et barn. "tror du at de tror at vi er sånn og sånn, og tror du at naboen har åpna julegaver nå og tror du at de og de tenker at vi har osv. Jeg svarer og han spør om noe annet helt random. Jeg har også et barn med meg som spør og forteller om like rare ting, det er så utmattende når voksne også holder på sånn!! Jeg var så sliten på julaften at jeg gikk å la meg klokka 9 for å hvile meg litt. Den eneste glade ungen på julaften var min egen, og så sier han til meg nå at mamma egentlig så ga for mange gaver. Jeg er så sliten etter en lang flytur og tog og buss og bil hjem at jeg greier bare ja og ha. For mange ja. Så leit. ( Jeg fikk to og den ene kjøpte jeg selv ) Neste jul vet jeg ikke hva jeg vil. Det er så trist å ikke få feire med barnet mitt, men fy søren så sliten jeg blir av å ha han alene med min familie...Lurer på å bare dele julaften i to, åpne gaver med han på julaften, og så kan han være med pappaen og hans familie på kveldne. Han elsker å være med dem. Bare så trist at ikke jeg kan tilby det samme, en stor familie.. JEg har fått meg type da, og han har jo 3 barn. Lurer på om det blir oss så kunne vi delt julaften opp i to og latt barna åpne gaver som de gjør i usa, hos oss på morgenen og hos andre på kvelden. 🥴 noen som har det sånn ? Anonymkode: 3c6bb...020 2
CAPS LOCK Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Barna blir jo eldre, og da blir det kanskje lettere 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Phu! Ble sliten bare av å lese det du skriver… Anonymkode: 95189...a06 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 CAPS LOCK skrev (3 minutter siden): Barna blir jo eldre, og da blir det kanskje lettere Ja, det er sant. Det er mest skrik og skrål når de er i barnehagealderen. Anonymkode: 3c6bb...020
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Phu! Ble sliten bare av å lese det du skriver… Anonymkode: 95189...a06 Det gjør så vondt i hjernen nå Anonymkode: 3c6bb...020 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 Må le litt av hvordan din far er, min mor er like ens, hun blir aldri ferdig med småprat og stiller helt idiotiske spørsmål og skifter samtaleemne i hytt og pine så jeg hele tiden må omstille meg selvfølgelig mens jeg egentlig er opptatt med andre ting. Anonymkode: 8c54d...9cd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må le litt av hvordan din far er, min mor er like ens, hun blir aldri ferdig med småprat og stiller helt idiotiske spørsmål og skifter samtaleemne i hytt og pine så jeg hele tiden må omstille meg selvfølgelig mens jeg egentlig er opptatt med andre ting. Anonymkode: 8c54d...9cd Ja det er vidt forskjellige spørsmål som kommer på en snor, så svarer jeg og så sier han ikke noe mer, men spør om noe annet. Det er fryktelig slitsomt, spesielt etter en kveld med hyling i timesvis..Tror noe har kortslutta i hjernen hans, men han er nå gammel da.. Anonymkode: 3c6bb...020
RockyRose Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Må du feire med storfamilien din, om du må reise langt og alt berre blir så travelt for deg? Syns det er synd at det blir så travelt at du heller vil droppe å feire med bornet ditt, når han faktisk berre er ein normal unge og dermed oppførar seg deretter?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 RockyRose skrev (40 minutter siden): Må du feire med storfamilien din, om du må reise langt og alt berre blir så travelt for deg? Syns det er synd at det blir så travelt at du heller vil droppe å feire med bornet ditt, når han faktisk berre er ein normal unge og dermed oppførar seg deretter? Som beskrevet i hi hadde barnet feiret med far og hans fam på kveld og meg på morgenen. Det er barnet mest vant med. Min fam. bor langt unna. Det var hyggelig men utmattende, så vurderer å prøve noe annet neste jul. Anonymkode: 3c6bb...020
RockyRose Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som beskrevet i hi hadde barnet feiret med far og hans fam på kveld og meg på morgenen. Det er barnet mest vant med. Min fam. bor langt unna. Det var hyggelig men utmattende, så vurderer å prøve noe annet neste jul. Anonymkode: 3c6bb...020 Forstår likevel ikkje kvifor du vil feire mindre med bornet ditt neste år, når det var reisa/storfamilien som verka mest stressande denne gongen? Men for all del, de må jo finne ut kva som passar dykk best 😊
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 RockyRose skrev (47 minutter siden): Forstår likevel ikkje kvifor du vil feire mindre med bornet ditt neste år, når det var reisa/storfamilien som verka mest stressande denne gongen? Men for all del, de må jo finne ut kva som passar dykk best 😊 Vi har delt omsorg. Anonymkode: 3c6bb...020
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #12 Skrevet 25. desember 2022 RockyRose skrev (1 time siden): Forstår likevel ikkje kvifor du vil feire mindre med bornet ditt neste år, når det var reisa/storfamilien som verka mest stressande denne gongen? Men for all del, de må jo finne ut kva som passar dykk best 😊 Forstår det slik at barnet til HI har pappa-jul neste år. Og HI vil droppe å dra alene til sin familie, slik at hun kan ha barnet sitt på morgenen, og åpne gaver med han. Før han drar til pappaen, og HI kan slappe av alene på kvelden. Anonymkode: 2b190...9c0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg ER SÅ GÅEN at jeg faktisk bare har lyst å gråte-. Har akkurat kommet hjem fra familiejul med min bror, hans kone og deres små barn. Der var de syke, og det var skrål og hyling og sure foreldre som stressa og kjeftet på ungene. Min gamle far masa høl i hodet på meg med uendelige spørsmål om ditt og datt. Han er som et barn. "tror du at de tror at vi er sånn og sånn, og tror du at naboen har åpna julegaver nå og tror du at de og de tenker at vi har osv. Jeg svarer og han spør om noe annet helt random. Jeg har også et barn med meg som spør og forteller om like rare ting, det er så utmattende når voksne også holder på sånn!! Jeg var så sliten på julaften at jeg gikk å la meg klokka 9 for å hvile meg litt. Den eneste glade ungen på julaften var min egen, og så sier han til meg nå at mamma egentlig så ga for mange gaver. Jeg er så sliten etter en lang flytur og tog og buss og bil hjem at jeg greier bare ja og ha. For mange ja. Så leit. ( Jeg fikk to og den ene kjøpte jeg selv ) Neste jul vet jeg ikke hva jeg vil. Det er så trist å ikke få feire med barnet mitt, men fy søren så sliten jeg blir av å ha han alene med min familie...Lurer på å bare dele julaften i to, åpne gaver med han på julaften, og så kan han være med pappaen og hans familie på kveldne. Han elsker å være med dem. Bare så trist at ikke jeg kan tilby det samme, en stor familie.. JEg har fått meg type da, og han har jo 3 barn. Lurer på om det blir oss så kunne vi delt julaften opp i to og latt barna åpne gaver som de gjør i usa, hos oss på morgenen og hos andre på kvelden. 🥴 noen som har det sånn ? Anonymkode: 3c6bb...020 Vær alene med barnet ditt da. en koselig jul sammen. Uten alt kaoset osv. Anonymkode: fac39...533
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Du sier du må fly, toge og busse hjem. Da er det helt greit å si at dere ikke kommer neste år. Anonymkode: 73454...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå