AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Jeg er en mann med pene føtter og hender, jeg har alltid tatt godt vare på neglene mine, polerer og filer, klipper aldri. Jeg kjenner på en trang til å la negler spesielt på tærne få lov å vokse. Det føles veldig ubehagelig for meg å ha korte negler, visst jeg kommer borti noe med hender eller føtter er det neglene mine som tar imot støtet og ikke selve finger eller tå, det er akkurat som jeg føler med neglene, er dette noe noen kan kjenne seg igjen i. Anonymkode: 8d8cf...4da
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Min mann har ofte lange tånegler og på hendene, beklager men jeg syntes det er veldig lite pent.. for hans del tror jeg det er latskap og fordi han syntes det er praktisk å kunne bruke det til å åpne ting med, jeg syntes det er uhygienisk og lite pent.. men hans kropp, hans valg. Din kropp, ditt valg. Anonymkode: 556c0...936 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Hva er det med disse trådene om å gå barbeint, eller ha manglende fothygiene; lange negler er totalt usexy, og vekker minner om den gamle heksa i eventyrene som var klar til å kaste seg over barna. Om man vil gå barbeint på juleaften, la være å klippe neglene, eller gå i uvaskede, illeluktende sokker året rundt er ens eget valg, men med unntak av en sær gruppe fetisjister vil de aller fleste normale mennesker trekke seg unna når de ser dette. Anonymkode: ea0dd...bde
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min mann har ofte lange tånegler og på hendene, beklager men jeg syntes det er veldig lite pent.. for hans del tror jeg det er latskap og fordi han syntes det er praktisk å kunne bruke det til å åpne ting med, jeg syntes det er uhygienisk og lite pent.. men hans kropp, hans valg. Din kropp, ditt valg. Anonymkode: 556c0...936 Har du sagt noe til han? Anonymkode: 8d8cf...4da
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #5 Skrevet 27. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Har du sagt noe til han? Anonymkode: 8d8cf...4da Har hintet om det, men ikke sagt noe direkte nei, men lar han ikke gjøre enkelte ting, for å si det sånn, med negler.. jeg drar kanskje den "din kropp, ditt valg" litt langt, men jeg syntes folk skal få bestemme over egen kropp selv, og jeg kan overleve med lange negler liksom, syntes bare ikke det er fint. Anonymkode: 556c0...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå