Gå til innhold

Han er plutselig borte fra snapkartet, også om natta. Møter han en annen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne og dater en mann. Vi har ikke kommet så langt som at vi har snakket om å være eksklusive, men jeg føler ikke for å møte andre menn slik vi har det nå. Denne mannen er alltid på snapkartet, men en sjelden gang når han ligger over hos meg fjerner han seg fra kartet. Greit nok det så folk slipper å se at han overnatter til noen. Det er ikke så ofte han er til meg siden vi er mest til han. I det siste han han plutselig forsvunnet flere ganger fra kartet, og også om natta. Jeg tenker at hvorfor skal han gjøre det så lenge det ikke er fordi han er til en annen dame.. Dere som alltid er på snapkartet men fjerner dere, hva er grunnene til det? Høres det ut som at denne mannen treffer en annen dame?

Anonymkode: 03782...8f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt en liten luring 😂

Anonymkode: e1523...d36

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet

Det kan høres sånn ut ja, men det trenger jo heller ikke å være tilfellet. Jeg skjuler meg av og til på Snap-kartet fordi jeg rett og slett trenger å slappe av litt. Hvis jeg kun har energi til å holde en samtale gående, f.eks en kompis som sliter eller med dama. Da kan det være en grei løsning, fullt fokus på en person og resten kan tro at jeg sover. 

Ideelt sett så burde jo det ha fungert, men som deg, så tenkte jo dama også det verste. Nå er hun den eneste som alltid kan se hvor jeg er. Tenkte ikke over at det virket litt mistenkelig ut. 

Anonymkode: ab6a6...31d

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og dater en mann. Vi har ikke kommet så langt som at vi har snakket om å være eksklusive, men jeg føler ikke for å møte andre menn slik vi har det nå. Denne mannen er alltid på snapkartet, men en sjelden gang når han ligger over hos meg fjerner han seg fra kartet. Greit nok det så folk slipper å se at han overnatter til noen. Det er ikke så ofte han er til meg siden vi er mest til han. I det siste han han plutselig forsvunnet flere ganger fra kartet, og også om natta. Jeg tenker at hvorfor skal han gjøre det så lenge det ikke er fordi han er til en annen dame.. Dere som alltid er på snapkartet men fjerner dere, hva er grunnene til det? Høres det ut som at denne mannen treffer en annen dame?

Hvis du ikke er på Snapchat på en stund så forsvinner du fra kartet automatisk :) Tror det er 6 eller 7 timer du må være borte fra Snapchat før du forsvinner :) 

Anonymkode: 2e647...61d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja da styrer han med flere damer og vil ikke at dere skal finne ut av hverandre 

Anonymkode: 31954...f8b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Men er ha inaktiv? I såfall blir du sjult på snapen mapen

Anonymkode: 58e0a...09e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så man forsvinner når man har vært inaktiv en stund altså. Takk for tips om det, det visste jeg ikke. Da skal jeg følge med på om han blir borte rett etter han har skrevet til meg eller om det er mange timer etter, for da kan jo det være en mulighet. Selv om de fleste er jo aktiv på snap ganske ofte så litt rart om han ikke er aktiv på 7 timer også. 

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så man forsvinner når man har vært inaktiv en stund altså. Takk for tips om det, det visste jeg ikke. Da skal jeg følge med på om han blir borte rett etter han har skrevet til meg eller om det er mange timer etter, for da kan jo det være en mulighet. Selv om de fleste er jo aktiv på snap ganske ofte så litt rart om han ikke er aktiv på 7 timer også. 

TS

Ja, det gjør man.

Men i dette tilfellet så er han helt sikkert utro, ikke bare med en dame, men tre damer. Garantert! 

Anonymkode: 338fb...41b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor kontrollere, stalke, ha mistanker osv når dere bare er i datingfasen? Hvorfor kan du ikke snakke med han?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har nok flere høns i hønsehuset for å si det slik.

Anonymkode: 7242c...fa2

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor har du Snapchat? Da jeg flyttet utenlands fikk jeg høre at "Snap er for 14 åringer". Slettet appen og har ikke sett meg tilbake. Sparer meg mye drama og tap av tid (som jeg heller bruker på KG 😂😂).

Anonymkode: a3522...168

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Men er ha inaktiv? I såfall blir du sjult på snapen mapen

Det har jeg aldri hørt eller opplevd. Det er kun når man tar på spøkelsesmodus at man forsvinner 

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det har jeg aldri hørt eller opplevd. Det er kun når man tar på spøkelsesmodus at man forsvinner 

Nei, man forsvinner når man er inaktiv lenge nok.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

TS

Hvis han sover i 7 timer er det ikke rart han blir borte fra kartet. 

Anonymkode: ced82...35f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Feil, du forsvinner ved inaktivitet. Typisk over natta. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Gå på snapmap og se etter folk som har vært inaktive i mer enn 7 timer. 

Det greier du aldri fordi de forsvinner. 

Er folk virkelig så uobservante?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Anbefaler å ikke ha dater som venner på snap, insta osv.

ved å følge litt med her på KG, så virker sjalusi og usikkerhet pga sosiale medier som et reelt problem.

Anonymkode: c8a96...ca2

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gå på snapmap og se etter folk som har vært inaktive i mer enn 7 timer. 

Det greier du aldri fordi de forsvinner. 

Er folk virkelig så uobservante?

Når jeg hadde covid og ikke var ute av døren på en uke fikk jeg kommentarer fra andre på snap om at de så at jeg bare var hjemme. Jeg postet ikke noen bilder, åpnet ingen meldinger og sendte ingen meldinger på flere dager men jeg stod tydeligvis fortsatt på stedet hvil på kartet 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Når jeg hadde covid og ikke var ute av døren på en uke fikk jeg kommentarer fra andre på snap om at de så at jeg bare var hjemme. Jeg postet ikke noen bilder, åpnet ingen meldinger og sendte ingen meldinger på flere dager men jeg stod tydeligvis fortsatt på stedet hvil på kartet 

Kartet aktiveres om du åpner appen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, når man ikke åpner appen på en stund forsvinner man. Det er 6-7 timer, så alle forsvinner når de f.eks sover. Dette er normalt. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...