Gå til innhold

Er jeg kravstor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter sex hvor vi avslutter med at han kommer og jeg har kommet en gang eller to så vil jeg helst ha en tredje og noen ganger fjerde orgasme. Etter penetrering blir jeg kåt og vil ha mer og får så nedtur av at det er over på fire minutter.. Vil helst bli penetrert lenger og igjen eller i det minste ha en til orgasme men syns det er kjipt å be om det når mannen ligger i ørska etter å ha kommet selv.

Er jeg kravstor? 

Det blir ikke helt det samme å få tre orgasmer før penetrering siden det er penetreringen som gir meg lyst på mer

Anonymkode: 316ea...9c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke løse det med at du blir pult  med en  dildo før han penetrerer deg? 

Anonymkode: f96e3...1ae

Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Ja, det vil jeg si. 

Jeg kan ikke for hvordan kroppen min fungerer da. At jeg blir kåt av penetrering og vil ha mer.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Kan dere ikke løse det med at du blir pult  med en  dildo før han penetrerer deg? 

Anonymkode: f96e3...1ae

Det hadde vært deilig, men redd for at et sånt forslag skal gå utover maskulinitetsfølelsen deres. 

Skrevet

Ja, du er litt kravstor. Støtter forslaget om dildo da. Eventuelt å erte i gang partneren for en runde nr to etter litt tid.

Anonymkode: b4659...3c1

Skrevet

Så du må ga 3-4 orgasmer for å bli tilfredsstilt? Det hadde ikke jeg orket.

Anonymkode: f677e...4ec

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du må ga 3-4 orgasmer for å bli tilfredsstilt? Det hadde ikke jeg orket.

Ja. Jeg kommer så kraftig at jeg blir ikke mett av bare en orgasme. Kommer også ganske fort men ikke så fort at jeg rekker fire orgasmer på 4 min penetrering desverre!

• Hjerte 1
Skrevet

Vil tro dildo- forslaget vil være bare gøy for han.. 

• Liker 2
Skrevet

Du er for spesielt interesserte 😂

• Liker 3
Skrevet

Ikke kravstor, bare kåt ville jeg ha sagt. Men samtidig forskjellig fra mange, ikke klarer mer enn kun èn orgasme.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du krever lit mye, men jeg vet at hadde jeg hat sex med deg så ville jeg prøvd å gitt det mange orgasmer. 

Men da måtte det vert når jeg ikke var for trøtt. Er deilig å høre at jenta får orgasme 

• Liker 1
Skrevet

Tja, det kommer an på. Ønsker du at dette kan skje, så er det ikke kravstor. Dersom du forventer 3-4 orgasmer hver gang dere har sex er det helt absurd.

• Liker 2
Skrevet

Kravstor er for beskjedent. Du er en heldagsjobb. Ingen som har tid til det der. 

Anonymkode: d0a24...44c

• Liker 3
Skrevet

Holder mannen i bare fire minutter??

Anonymkode: a66ca...c5c

• Liker 4
Skrevet
tdm900 skrev (42 minutter siden):

Ikke kravstor, bare kåt ville jeg ha sagt. Men samtidig forskjellig fra mange, ikke klarer mer enn kun èn orgasme.

Jeg klarer å få mer enn en orgasme, men jeg forventer ikke lange samleier for å gi meg ørten stykk.

Finnes veldig mye annet å gjøre, blant annet med leketøy. 

Og førovrig er det ikke gjensidig inkluderende/utelukkende med grad av kåthet og antall orgasmer. 

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bruke vibrator mens du blir penetrert så kan dere komme sammen? Eller ri han på en sånn måte at du får klitorisorgasme. Hvis du enda ikke er fornøyd så kan du vell bare få deg selv til å komme etterpå? 

Jeg er ferdig etter en orgasme og da er jeg så ferdig at sexlysten forsvinner med en gang, hadde typen forventet at jeg holdt på lenge til der så tror jeg at jeg hadde blitt veldig lei til slutt. 

Anonymkode: fa0d4...49a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det hadde vært deilig, men redd for at et sånt forslag skal gå utover maskulinitetsfølelsen deres

Har du flere, eller har du bare truffet slike menn? Det er visstnok ikke så vanskelig å finne en mann holder alt for lenge, men som vanlig er tilbud og etterspørsel i utakt. Eksen og jeg var heller ikke i takt om alt, men hun satte pris på at jeg beholdt ereksjonen til hun hadde fått både seks og syv orgasmer. 

Anonymkode: 19210...9d7

Skrevet

Er det ikke greit å avslutte uten å være helt mett? Da kan du jo forsyne deg mer dagen etter? Vi har mottatt problem. Når jeg kommer får jeg alltid 3-4 orgasmer på rappen. Da er jeg veldig mett etterpå. Han får da en ganske fort, men er helt klar for påfyll dagen etter mens jeg gjerne er mett i ganske mange dager siden jeg faktisk har fått tre ganger så mange orgamsee enn ham

Anonymkode: 5b057...7d4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Etter sex hvor vi avslutter med at han kommer og jeg har kommet en gang eller to så vil jeg helst ha en tredje og noen ganger fjerde orgasme. Etter penetrering blir jeg kåt og vil ha mer og får så nedtur av at det er over på fire minutter.. Vil helst bli penetrert lenger og igjen eller i det minste ha en til orgasme men syns det er kjipt å be om det når mannen ligger i ørska etter å ha kommet selv.

Er jeg kravstor? 

Det blir ikke helt det samme å få tre orgasmer før penetrering siden det er penetreringen som gir meg lyst på mer

Prøvd trekant?😉

Anonymkode: 04716...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...