AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Vi har prøvd alt og har besluttet å gå ifra hverandre. Vi har ett barn sammen og har bært gift i 5 år nå. Barnet er fremdeles veldig liten og ute av stand til å forstå så mye. Hvordan gikk dere frem? Hvordan la dere det frem for familie og venner? Og hvordan ordnet dere der praktiske? Hvordan reagerte folk? Vi bor sammen foreløpig, men legger boligen ut for salg litt utpå nyåret. Etter at boligen er solgt flytter vi ifra hverandre. Barnet vil bo mest hos meg i starten. Jeg er litt redd for folks reaksjon, men veldig glad for beslutningen jeg har tatt. Anonymkode: 670c2...a92
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Stakkars barn 😞 Med mindre det er vold i bilde bør dere klare å holde sammen. Anonymkode: 63265...353 1
svartkatt Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stakkars barn 😞 Med mindre det er vold i bilde bør dere klare å holde sammen. Anonymkode: 63265...353 Nei slutt da.. det er ikke noe bedre å for barnet med foreldre som ikke går sammen og på en måte lyver for barnet i flere år 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Med 2 åringen så viste jeg frem vårt nye hus et par ganger å sa at her skal vi bo fremover. 2 åringen fikk se rommet sitt og være med på noe av flyttingen. Startet med å ha besøk av pappa to ganger i uken og 2 åringen var på overnatting fredag til søndag annen hver uke hos pappa. Nå har det gått 6 mnd, far har 30% og jeg har resten. Pappa er innom en gang i den uka jeg har barnet, i tillegg. Det gikk lett, det har ikke vært noen utfordringer og barnet vårt har det bedre nå. Anonymkode: e470e...c15
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med 2 åringen så viste jeg frem vårt nye hus et par ganger å sa at her skal vi bo fremover. 2 åringen fikk se rommet sitt og være med på noe av flyttingen. Startet med å ha besøk av pappa to ganger i uken og 2 åringen var på overnatting fredag til søndag annen hver uke hos pappa. Nå har det gått 6 mnd, far har 30% og jeg har resten. Pappa er innom en gang i den uka jeg har barnet, i tillegg. Det gikk lett, det har ikke vært noen utfordringer og barnet vårt har det bedre nå. Anonymkode: e470e...c15 Takk for svar. Hvordan la dere det frem for venner og familie? Så godt å høre at det gikk fint. Vi har ikke sagt det til noen foreløpig. Anonymkode: 670c2...a92
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 Jeg sa bare at jeg hadde gått fra mannen, det var ikke noe mer avansert enn det. Barnet var 2 og tenkte ikke over at pappa flyttet ut. Har gått veldig fint i ettertid, er ca to år siden nå. Anonymkode: f296d...ab6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sa bare at jeg hadde gått fra mannen, det var ikke noe mer avansert enn det. Barnet var 2 og tenkte ikke over at pappa flyttet ut. Har gått veldig fint i ettertid, er ca to år siden nå. Anonymkode: f296d...ab6 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Med 2 åringen så viste jeg frem vårt nye hus et par ganger å sa at her skal vi bo fremover. 2 åringen fikk se rommet sitt og være med på noe av flyttingen. Startet med å ha besøk av pappa to ganger i uken og 2 åringen var på overnatting fredag til søndag annen hver uke hos pappa. Nå har det gått 6 mnd, far har 30% og jeg har resten. Pappa er innom en gang i den uka jeg har barnet, i tillegg. Det gikk lett, det har ikke vært noen utfordringer og barnet vårt har det bedre nå. Anonymkode: e470e...c15 Barnet vårt er også 2 år, håper det går like greit med oss. Her må vi selge huset og flytte, så det blir litt større endringer for barnet. Anonymkode: 670c2...a92
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Folk bryr seg generelt lite så tror ikke du skal bekymre deg for det. Våre barn var 9 og 12 da vi ble skilt. Så det har vært en tøff prosess for dem. Nå har det snart gått 3 år og ting har gått seg til. Men det har tatt så lang tid. 2-åringen forstår jo ikke hva som skjer så akkurat det har jeg ingen erfaring med. Anonymkode: 2e291...40e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 Hva er grunnen til at barnet skal bo mest hos deg? Anonymkode: abeeb...7ad
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva er grunnen til at barnet skal bo mest hos deg? Anonymkode: abeeb...7ad Han er veldig liten og far er ikke klar for å ta aleneansvaret. Jeg vil gjerne ar barnet skal være mer hos far, det er også målet vårt på sikt. Men i starten blir det mest hos meg pga stabilitet og trygghet for barnet. Anonymkode: 670c2...a92
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk bryr seg generelt lite så tror ikke du skal bekymre deg for det. Våre barn var 9 og 12 da vi ble skilt. Så det har vært en tøff prosess for dem. Nå har det snart gått 3 år og ting har gått seg til. Men det har tatt så lang tid. 2-åringen forstår jo ikke hva som skjer så akkurat det har jeg ingen erfaring med. Anonymkode: 2e291...40e 2 åringen vår vil forstå lite, men samtidig vil barnet aldri huske hvordan det var å bo sammen som familie, det er litt trist synes jeg. Anonymkode: 670c2...a92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå