Gå til innhold

Fått allergi for Julestjerne blomster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja på torsdag kjøpte jeg 2 røde julestjerne blomster da jeg liker dem så godt, men kjente jeg ble litt urgen i halsen på kvelden, og på lille julaften var jeg og litt dårlig i halsen og reagerte med vondt i brystet da jeg pustet inn en gang. Har og astma så. På julaften var jeg på besøk og dem hadde mange julestjerner i stuen, jeg kjente ubehaget i halsen kom igjen, men det gikk greit. Da jeg kom hjem i går kveld så begynte det å tette til i nesen min, siden jeg har pollenallergi så har jeg livostin nesespray for pollen, og tok 2 doser i nesen. Men jeg begynte å lure på om det var reaksjon på julestjernene, så jeg tok dem i plastpose og kastet dem i søppelet i går kveld. I dag merker jeg ingen reaksjon i halsen eller nesen min. Jeg har aldri reagert på julestjerner før, men vet en kan få reaksjon i voksen alder, da jeg fikk for første gang pollenallergi for noen år siden som 40 åring. Andre som har dette og?

Anonymkode: 663cc...bfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vet jo at julestjerner er det værste for allergikere

Anonymkode: 22bb4...828

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg ble allergisk som 35-åring. Moren min som 60-åring.

Hunden min er også allergisk, både mot julestjerner og ekte juletrær. Det er ikke alle som vet at dyr kan ha det helt miserabelt i jula på grunn av tullet menneskene drar inn, så jeg nevner det her.

Anonymkode: d3d2f...640

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Alle vet jo at julestjerner er det værste for allergikere

Anonymkode: 22bb4...828

Ja har hørt om det men har ikke reagert før nå på julestjerner. Men skal kjøpe meg kunstige til neste års jul. Syns de er så fine.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja har hørt om det men har ikke reagert før nå på julestjerner. Men skal kjøpe meg kunstige til neste års jul. Syns de er så fine.

Jeg fikk allergi for julestjerne i godt voksen alder, kjøpte plastikk. Er kvitt allergien igjen nå. 

Anonymkode: 063f1...b5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...