Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pleier å gå i familieselskap og gå på ski. I år ble det ikke juleselskap på grunn av sykdom og så har jeg skadet benet og kan ikke gå på ski. Blir mye tv titting. Ungdommen holder seg mest inne på rommet. 

Anonymkode: f264e...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bordspill og andre lavterskel  familieaktiviteter som pepperkakehus, byggeklosser etc, 

Anonymkode: 37fdf...15a

Skrevet

Besøk, spise felles frokost og god mat, puslespill, kryssord, gå turer, jogging og skiturer.

Anonymkode: 144dc...9c7

Skrevet

Veldig mye brettspill. Prøve ut julegaver sammen. Lysparken vi ikke rakk i adventstiden. Vurderer faktisk å pynte pepperkakehuset vi ikke rakk å pynte på grunn av sykdom. Bestiller skikkelig take-away med ctrl+alt for maks kos, og alle under pleddet i sofaen.

Et tips i forhold til TV er å sette seg ned og lage en familie-favoritt liste. Det å finne noe på sparket på kvelden er umulig. 

Anonymkode: f8a02...573

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Glemte jo; felles måltider.

Gjør noe spesielt rundt både brunch og middag. 

Anonymkode: f8a02...573

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke romjul før om to dager. 

Anonymkode: 5f522...eb0

• Liker 1
Skrevet

Jobber

Anonymkode: 8b359...f87

Skrevet

Romjul er jo helt vanlige dager, så kanskje mange er ute å bytter julegavene sine?

Anonymkode: 6cd0f...e6e

Skrevet

I år, minst mulig. Har en nyfødt, så en ting er at vi ønsker å slappe av og bare kose oss. En annen ting er at det går så mye sykdom, så vi vil unngå å være med for mye folk utenom et og annet besøk til familie. 

Anonymkode: e6a38...7fa

Skrevet

Brettspill, teste ut julegaver, gå på ski, se på film, dra på besøk, få besøk, bake, pusle, ake, lage snømann, bygge snøhytte, gå på tur, spille sammen osv. 

I dag har vi sett film etter felles sen frokost, gått på ski og vært ute å herjet med hunden. Nå er det snart middag, før vi skal steke vafler og se en familiefilm sammen ikveld. 

Anonymkode: efd74...247

Skrevet

Brettspill/kort, julefilmer, TV-spill, skøyter, aking, går tur med hunden, ski.

Anonymkode: 68246...7e4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi pleier å gå i familieselskap og gå på ski. I år ble det ikke juleselskap på grunn av sykdom og så har jeg skadet benet og kan ikke gå på ski. Blir mye tv titting. Ungdommen holder seg mest inne på rommet. 

Vi pleier å ha julelunsj første og andre dag med familie vi ikke får møte på julaften, men ellers er det rolig. I dag har barna vært ute å ake med nabobarn, lekt med gavene de fikk i går og ellers har vi ingen spesielle planer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

familieselskaper, ungene leker med julepresangene, jeg leser bøker og hører på julemusikk og spiser julegodter.Går tur. Elsker romjula mer enn alle andre dager i året.

Anonymkode: 518fc...d92

Skrevet

Vi spiller veldig mye brettspill, ser litt julefilmer, slapper av og pusler med hver våre ting, kanskje blir det en ake-/skitur eller to.

Skrevet

Tv/filmer. Tvspill. Legobygging og brettspill. 

Pleier å ha oss en tur i skogen med vennefamilier, men her er været så grusomt. Speilblank is og regn. Pleier å ha en dag på kino, og familieselskap, men blir litt av det iår. 

Jeg er syk, og ungene er i dårlig form, så blir mye sofa denne jula. 

Anonymkode: a3f33...fc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Trening, skøyter, klatrehall, svømmehall, brettspill, håndarbeid, tur med hund, matlaging/baking, ridning… I tillegg leker ungen mye

Anonymkode: d1a09...541

Skrevet

I år skal jeg jobbe i romjula. Gleder meg litt, synes disse helligdagene med mye familie er veldig slitsomme. 

Skrevet

Her har vi heldigvis meldt ungen på AKS. De har lagt opp til mye gøy i programmet. 

Han kjeder vettet av seg hvert øyeblikk fordi far er blitt syk nå og ikke orker særlig aktivitet, og ute er det så speilglatt at ingen tør gå ut 🙃 Bilene sklir nedover veien og bussene krasjer. 

Så det har vært jobbet gjennom leker, bøker, filmer, spill osv - men fri hele romjula hadde vært litt krise 😅

Skrevet

Ingenting. Sitter i hver vår etasje og snakker ikke sammen

Anonymkode: 8e549...1da

Skrevet

Barnet fikk spillet Ryktet går i julegave, og det likte vi godt alle sammen, så blir mye spilling. Litt andre spill også. Ellers litt sitte for seg selv og utover i uka er det kanskje noen venner barnet kan henge litt med. Ellers ser vi litt på film og går turer med hunden. Jeg håper på litt ro til å gjøre yoga, trene og lese bok. 

Anonymkode: 281ae...12e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...