AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Hvilke stillinger fungerer best? Han er overvektig med en mage jeg ser for meg kommer til å være i veien for penis. Jeg er normalvektig med bmi på 23. Hvordan har overvektige god sex? Anonymkode: 4a072...5ee
Blåjojo Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Har hatt sex både som overvektig selv, og med en overvektig mann. Men det har aldri vært et problem å finne en god stilling. Så lenge du er normalvektig går det ann å bruke alle stillinger. Om han er veldig tykk og ikke særlig sterk i armene kan misjonær kanskje være vanskelig, men det finnes så mange varianter av den at dere finner nok ut av det. Sex skal dessuten ikke være bare blodig alvor, så om dere knoter med å finne ut av hvilken stilling som fungerer best, så ler dere litt av det, og prøver videre. 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Helt ærlig? Det eneste som fungerer, er at du rir han og doggy style. Anonymkode: 8302d...451 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Ridning, misjonær, skje. Alt går fint🥰 Anonymkode: f402d...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 Alt går an hvis dere prøver🥰 Anonymkode: cb8b3...ada 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 Min favoritt er misjonær, men det går bare ikke med den store magen hans ☹️ jeg får jo ikke puste hvis den presser mot meg. Veldig veldig lite hot… Anonymkode: 62fda...aae 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 Hadde ett forhold til en mann med stor mage. Sex fungerte ikke i det hele tatt. Magen var i veien uansett. Penis forsvant. Og det var veldig tungt å ha han oppå meg. Doggy, skje osv, ingenting fungerte. Anonymkode: a011f...9e7 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvilke stillinger fungerer best? Han er overvektig med en mage jeg ser for meg kommer til å være i veien for penis. Jeg er normalvektig med bmi på 23. Hvordan har overvektige god sex? Anonymkode: 4a072...5ee Sex er mer enn penetrering da. Og bare fantasien setter grenser for det.. Du får ri. Anonymkode: bea03...480
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sex er mer enn penetrering da. Og bare fantasien setter grenser for det.. Du får ri. Anonymkode: bea03...480 Det fungerte heller ikke for han jeg datet. Magen var I veien der og. Anonymkode: a011f...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #10 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sex er mer enn penetrering da. Og bare fantasien setter grenser for det.. Du får ri. Anonymkode: bea03...480 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det fungerte heller ikke for han jeg datet. Magen var I veien der og. Anonymkode: a011f...9e7 Så får dere ha alternativ sex, og bruke litt fantasi. Sex er mer enn penis i vagina, og pumpe pumpe.. Vær kreative, hvis dere er glade i hverandre. Anonymkode: bea03...480
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #11 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så får dere ha alternativ sex, og bruke litt fantasi. Sex er mer enn penis i vagina, og pumpe pumpe.. Vær kreative, hvis dere er glade i hverandre. Anonymkode: bea03...480 Hvis man er glad i hverandre, må også sexen fungere. Og sex uten penetrering blir, for mange, et savn. Og er man glad i hverandre, hjelper man den svært overvektige personen ned i vekt. Anonymkode: 8302d...451 2
Fioljenta Skrevet 26. desember 2022 #12 Skrevet 26. desember 2022 Gå på ekspedisjon! Si: «Jeg har lyst til å finne sexstillinger som virkelig passer for oss. Har du lyst til å eksperimentere med meg?» Og så finner dere en haug stillinger (f.eks. her) og prøver alle dere har lyst til. Og med «prøver» så mener jeg ikke bare å plassere dere i stillingen for i finne ut om den fungerer med en gang, men utforsk dem. Hva hvis jeg flytter meg litt sånn, du sprer beina sånn, jeg har en pute under baken her, etc. … Etterhvert vil dere finne ut hva som kjennetegner stillinger som fungerer. Vi gjorde det senest for et par dager siden og fant faktisk noen nye favoritter (og noen som ga oss en god latter). 😍 Lykke til! Og husk å ha det gøy underveis! 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #13 Skrevet 26. desember 2022 både jeg og min forlovede er litt store og vi klarerer fint alle stillinger kommer ann på hvor myke man er vi har gjort mange flere stillinger enn di jeg har vært sammen med før og dem har ikke vært flyldige Anonymkode: 13122...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #14 Skrevet 26. desember 2022 Hvorfor har du sex med en overvektig mann? Anonymkode: c2978...a33 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #15 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hvorfor har du sex med en overvektig mann? Anonymkode: c2978...a33 Jeg har ikke hatt det enda, men vil fordi han er et nydelig menneske. Ts Anonymkode: 4a072...5ee 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #16 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Så får dere ha alternativ sex, og bruke litt fantasi. Sex er mer enn penis i vagina, og pumpe pumpe.. Vær kreative, hvis dere er glade i hverandre. Anonymkode: bea03...480 Dette skulle være kun ett seksuelt forhold. Da fungerer det ikke. Jeg elsker penetrering Anonymkode: a011f...9e7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #17 Skrevet 26. desember 2022 Åh elsker å ri overvektige menn! Magen garanterer (klitoris)orgasme for meg iallefall! Og mannfolka har også likt det. Men best å prøve seg fram til hva som passer dere, det er jo ingen fasit. Anonymkode: 9d15d...33f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #18 Skrevet 26. desember 2022 Hvor stor snakker vi? Har selv bmi på 35 og stor mage. Har ikke problem med noen stillinger og vi kan lett holde på i en time i alle slags posisjoner. Har 3 favoritter. -Hun rir -Hun ligger på ryggen med pute under rompa mens han står på kne (treffer perfekt hennes gpunkt.) -Bakfra. Også har vi kosesex i skje. Ofte som forspill. Anonymkode: bc7d9...6f8
Flintis Skrevet 26. desember 2022 #19 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvor stor snakker vi? Har selv bmi på 35 og stor mage. Har ikke problem med noen stillinger og vi kan lett holde på i en time i alle slags posisjoner. Har 3 favoritter. -Hun rir -Hun ligger på ryggen med pute under rompa mens han står på kne (treffer perfekt hennes gpunkt.) -Bakfra. Også har vi kosesex i skje. Ofte som forspill. Anonymkode: bc7d9...6f8 Med bmi på 35 har du jo passert grensen for fedme også det er vel bmi på 30 så da burde det gå bra med den overvektige kavaleren? Må si jeg beundrer dine prestasjoner og det høres ut som fine stillinger 1
Flintis Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 Dum som jeg er klarte jeg å spise meg fra normalvekt til fedme i løpet av forholdet. Og jeg ble av ulike årsaker lite attraktiv så det ble lite sex, misjonærstillingen fungerte. Dere må nok prøve dere fram. Lykke til😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå