AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Noen av min mors kvinnelige venner og bekjente klarer stadig vekk å pense samtaler inn på seksuelt relaterte tema ved å bruke ord som dusken, dotten, musa, hullet, 6 tallet, lodotten. Ofte er det tatt helt ut av sammenheng og det hele blir kleint og ubehagelig for alle andre rundt. Det samme kan flere av de mannlige bekjente/vennene gjøre og ofte serveres det historier om utholdenhet og hvor lite de påvirkes av å ha drukket alkohol sammenlignet med andre de vet om. Jeg har aldri penset samtaler inn på slike tema noen gang med hverken de eller mine egne venner da det er uinteressant både å snakke om eller vitse om. Min bestevenninne og jeg har snakket om sex før men aldri slik disse holder på. Hvorfor sier de kvinnelige og mannlige bekjente/vennene slike ting? Hva er det de ønsker å oppnå med dette? Jeg kan ikke spørre de direkte for jeg får bare høre at jeg er prippen og må tåle denne form for humor. Bare at det aldri fremstår som humor. Min mor er enig med meg. Det er kleint med slik oppførsel! Jeg har levd i 34 år nå med å høre voksne slenge ut av seg voksenhumor om sex, og jeg finner det gørr uinteressant! Anonymkode: bde16...e12 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Jævlig kleint Anonymkode: ddfdf...0f3 1
Helene1982 Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 Omgås du mye med moren din og vennene hennes sosialt? 4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Høres ekstremt unormalt ut, har aldri noensinne opplevd at noen gjør dette. Er moren din i et miljø med rusmisbrukere eller prostituerte? Anonymkode: e119d...fb1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 Helene1982 skrev (28 minutter siden): Omgås du mye med moren din og vennene hennes sosialt? Jeg har jevnlig kontakt med henne da vi bor nær hverandre. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Høres ekstremt unormalt ut, har aldri noensinne opplevd at noen gjør dette. Er moren din i et miljø med rusmisbrukere eller prostituerte? Anonymkode: e119d...fb1 Nei, noen er pensjonister, noen arbeider, noen er uføre. De er fra 50 til 65 år gamle alle sammen vil jeg tro. Min mor er ikke rusmisbruker og har aldri hatt kontakt med noen i et slikt miljø. Anonymkode: bde16...e12
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Skrevet 26. desember 2022 Ikke vanlig i min familie nei, lite snakk om sex. 😅er litt flaut å ta den samtalen også. Snakke om kropp og sex, det er en privatsak Anonymkode: 73515...806 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #7 Skrevet 26. desember 2022 Jeg kjenner også noen sånne. Ekstremt kleint. Anonymkode: 5b16a...1b1 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #8 Skrevet 26. desember 2022 Har ei venninne som (når det er fest feks men innimellom ellers også) alltid skal snakke om at mannen kan pule i x antall timer når han er full) (men sånn ellers kommer han sikkert på første jokk 😂) Kleint som f. Anonymkode: 7b421...b51 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #9 Skrevet 26. desember 2022 Tror de har det mest i kjeften. Hvor mye puling er det i aldersgruppen 50-65? Overgangsalder, tørr og sår skjede, slapp pikk og lange baller. Anonymkode: bd70a...a39
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2022 #10 Skrevet 27. desember 2022 Du hadde dødd på fest med mine venner hvertfall 😅 Vi prater mye og detaljert. Anonymkode: 98890...924 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå