AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Hjelp! Bilen lager en slags fugle kvitrelyder når jeg starter opp bilen. Lyden forsvinner etterhvert når jeg kjører, men lyden øker når jeg starter bilen. I tillegg får jeg nesten ikke gasset eller rygget. Er på en måte tungt å gasse. Hva kan dette være? Er en Toyota auris 2007 modell Anonymkode: 8bd82...a9a
Tiuren Skrevet 26. desember 2022 #2 Skrevet 26. desember 2022 Det eneste jeg kan tenke på som gir "kvitrelyder" er en reim som slipper litt, men det skal ikke gi noen påvirkning på effekt. Tror du må ta en tur innom verksted og ikke kjøre bilen før det er sjekket.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #3 Skrevet 26. desember 2022 Mulig feil på turbo? Anonymkode: 0ad6c...613 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Mulig feil på turbo? Anonymkode: 0ad6c...613 Det er min tanke også, kan være lekkasje på høytrykkssiden eller rett og slett gåen turbo. Anonymkode: fface...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå