Vimsa84 Skrevet 25. desember 2022 #1 Del Skrevet 25. desember 2022 Har bestilt, så mens jeg venter på at det skal komme så hadde det vært morro å høre andres erfaringer her inne. https://www.alvaskin.no/products/alvaskin-harfjerner?utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign=18311083649&utm_content=144145765194&utm_term=alvaskin&gadid=632402287357&tw_source=google&tw_adid=632402287357&utm_campaign=18311083649&gclid=CjwKCAiAhqCdBhB0EiwAH8M_Gqb7aMqluGuerfR7fEknOc10b4H2ZI2dsh8u_HDZ7zaTaQ3UAzuD8RoCIsAQAvD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Del Skrevet 25. desember 2022 Desverre har du nok kjøpt katta i sekken. Dette merket har jeg aldri hørt om, og et enkelt søk på nett forteller meg at produktet du har kjøpt er et billig kina-produkt som en mellommann har klistret på egen logo til for å tjene penger på. https://www.ebay.com/itm/373986688960?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=omihmxxvrym&sssrc=2349624&ssuid=w8kzF0X9Sx6&var=&widget_ver=artemis&media=COPY Her har du maskinen de påstår koster over 3000 kr til 298 kroner. Jeg har erfaring med Philips lumea og braun silk expert, de fungerte på leggene men ikke andre steder og det tar lang tid før man ser resultater. Ipl maskin fjerner heller ikke gåtene, men gjør at de vokser saktere ut igjen. Når du ikke har brukt maskinen på en liten stund er du like hårete som før. Anonymkode: 3164e...45c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 25. desember 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Desverre har du nok kjøpt katta i sekken. Dette merket har jeg aldri hørt om, og et enkelt søk på nett forteller meg at produktet du har kjøpt er et billig kina-produkt som en mellommann har klistret på egen logo til for å tjene penger på. https://www.ebay.com/itm/373986688960?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=omihmxxvrym&sssrc=2349624&ssuid=w8kzF0X9Sx6&var=&widget_ver=artemis&media=COPY Her har du maskinen de påstår koster over 3000 kr til 298 kroner. Jeg har erfaring med Philips lumea og braun silk expert, de fungerte på leggene men ikke andre steder og det tar lang tid før man ser resultater. Ipl maskin fjerner heller ikke gåtene, men gjør at de vokser saktere ut igjen. Når du ikke har brukt maskinen på en liten stund er du like hårete som før. Anonymkode: 3164e...45c Kjøpte på tilbud til 1990,- og fornøydhetsgaranti om den ikke funker- pengene tilbake hvis man ikke er fornøyd etter 90 dager... Men mulig det er katta i sekken ja, lot meg rive med litt når jeg så den.. så er litt spent. vet hvertfall at det ikke er alle den funker på mtp hudfarge, hårfarge etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #4 Del Skrevet 26. desember 2022 Jeg har Braun silk expert og denne funker bra, nå har jeg ikke brukt den på mange mnd men på leggene har jeg fortsatt betraktelig mindre hår selv om det naturligvis nå kommer hår.. tror jeg må ta den i bruk igjen sånn at jeg er klar til sommeren 🙂 men ja, disse billig versjonene har jeg ingen erfaring med, jeg bestemte meg for å kjøpe en ordentlig en fra et kjent merke når jeg først skulle bruke så mye penger på en maskin.. håper den funker, og at du ikke får noe brannskade, syntes huske jeg leste en artikkel om en billig versjon hvor hun hadde fått brannskader over hele leggene, så prøv den er lite området først, vent til neste dag for å se om det går bra. Husk at huden skal være helt hårfri når du bruker den, samt at du ikke skal ha vært i solen. Braun sin blitzer etter hudtype og farge og justerer seg selv, mens andre versjoner gjøre ikke det og du må kanskje være mer påpasselig.. Anonymkode: d9aff...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 26. desember 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 26. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har Braun silk expert og denne funker bra, nå har jeg ikke brukt den på mange mnd men på leggene har jeg fortsatt betraktelig mindre hår selv om det naturligvis nå kommer hår.. tror jeg må ta den i bruk igjen sånn at jeg er klar til sommeren 🙂 men ja, disse billig versjonene har jeg ingen erfaring med, jeg bestemte meg for å kjøpe en ordentlig en fra et kjent merke når jeg først skulle bruke så mye penger på en maskin.. håper den funker, og at du ikke får noe brannskade, syntes huske jeg leste en artikkel om en billig versjon hvor hun hadde fått brannskader over hele leggene, så prøv den er lite området først, vent til neste dag for å se om det går bra. Husk at huden skal være helt hårfri når du bruker den, samt at du ikke skal ha vært i solen. Braun sin blitzer etter hudtype og farge og justerer seg selv, mens andre versjoner gjøre ikke det og du må kanskje være mer påpasselig.. Anonymkode: d9aff...1ad Nå koster denne nesten like mye til vanlig som Braun sin så slik sett er det jo ikke noen "billigversjon" selv om jeg kjøpte den på tilbud Lest litt på trustpilot nå og den får mye gode omtaler der. De som opplever at den ikke har funket, så har de fått levert og pengene tilbake som lovet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #6 Del Skrevet 26. desember 2022 Vimsa84 skrev (5 timer siden): Nå koster denne nesten like mye til vanlig som Braun sin så slik sett er det jo ikke noen "billigversjon" selv om jeg kjøpte den på tilbud Lest litt på trustpilot nå og den får mye gode omtaler der. De som opplever at den ikke har funket, så har de fått levert og pengene tilbake som lovet Det er en billigversjon når den koster 298 kroner. At en mellommann har klistret på en logo og lager en fiktiv verdi på 2-3000 kroner betyr ikke at det er det som er verdien på den. Det er et fiktivt tall og et salgstriks for å få folk til å tro at de gjør et kupp. Omtalene på trustpilot er skrevet av folk som bare har 1 review og kan derfor regnes som fake. Den funker helt sikkert i en viss grad. Mye billigprodukter fra Kina gjør det, men du har betalt altfor mye for den og blitt lurt. Som den over sier stilles det heller ikke samme krav til sikkerhet på billigprodukter fra Kina som EU sertifiserte merker, så det kan være lurt å ta en hudtest først. Anonymkode: 3164e...45c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Del Skrevet 28. desember 2022 Alle slike maskiner er bare tøv, bruk pengene på laser i en skikkelig klinikk Anonymkode: a2175...074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 5. januar 2023 #8 Del Skrevet 5. januar 2023 Ganske uenig i det som blir sagt her. Jeg kjøpte min Alvaskin i sommer, og har brukt den som anbefalt i 12 uker. Min søster kjøpte samme på min anbefaling, og vi er begge strålende fornøyde. Kan si meg enig i at jeg var skeptisk, men så mange gode omtaler fra fornøyde kunder, og fikk god hjelp av Line på kundeservice da jeg hadde noen spørsmål. Sjekket opp andre selskaper også, slik som MandySkin og Silkemyk men disse hadde fått betraktelig dårligere omtaler fra sine kunder. Norsk seriøst selskap, med trygge garantier dersom en ikke skulle se ønsket resultat. Dette trengte jeg derimot ikke benytte meg av da dette fungerte over all forventning! Til og med eldste-datter har lagt merke til at mamma ikke har "kaktus-ben" lenger🤪 Jeg har heller ikke budsjettet til å dra på klinikk for å ta laserbehandling for flere tusen kroner gangen, så dette er et alternativ som passer oss som ikke har mulighet til salongbehandling. Absolutt å anbefale til de som er skeptiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. januar 2023 #9 Del Skrevet 12. januar 2023 Tråden er ryddet for brukerdebatt -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå