Gjest angelique Skrevet 25. oktober 2002 #1 Skrevet 25. oktober 2002 URK! Jeg skal gifte meg på et sted jeg ikke kjenner. Vet noen om en bra frisør og sminkør i området rundt/ i Gol? Dessuten, må jeg hente blomstene samme dagen, eller er det vanlig å hente de dagen før hvis det er lange avstander mellom butikk og feststed (feks bestille blomsterbukett i Oslo og ta med opp på fredag kveld når vielsen er på lørdag)? Veeeeeeldig glad for svar :-?
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Hei, Jeg skal også gifte meg i Gol............. Tror det eneste som finnes i nærheten er i Gol sentrum og heter Hårstua. Ellers har Per's hotell frisør, men tror det er mer "vanlig" klipp. Jeg er veldig spent, for jeg kjenner heller ikke området i det hele tatt. Dersom noen har gode tips, er jeg også veldig interessert. Jeg tenkte på å ta med blomster, men har bestemt meg for å bestille fra blomsterbutikken i Gol.................Skal ha ganske enkle blomster, så det burde gå bra!!! Mvh, Februarbrud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå