Gjest Sabia Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Jeg har kjøpt store fine julestrømper og har så lyst å henge de på peisen - sånn som i amerika... Men peisen er av murstein.. Noen som har en smart ide for hvordan jeg kan feste de uten å bore hull i muren? Tenkte litt på sånne plastikk-knagger man fester med dobbeltsidig teip...? Noen som har prøvd?
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Har du ikke noe spjell i peisen? Du kan feste en krok i spjellet... Du kan eventuelt trekke et tau/ line eller noe langs med peishylla, og hekte strømpa på denne, men da må du kanskje lage hull i veggen for å feste tauet...
Gjest Sabia Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Spjellet er under kanten, et stykke inn så kan ikke bruke den.. Det var en bra ide med tauet, får se om jeg får til noe sånt! Peisen er veldig stor men tror jeg kan få det til... Takk for tipset!!
Gjest Julenissen Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 Godt forslag det der, men husk å åpne spjeldet for meg. God jul!
~sikka~ Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Har du sånn peishylle da? Eller en topp på peisen? For da kan du sette noe tungt der - og så henge dem fra den tunge tingen. I nord-amerika har de små statuer med kroker på som de setter på peishylla og henger strømpene i.
Gjest Sabia Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Godt forslag det der, men husk å åpne spjeldet for meg. God jul! ← Har du sånn peishylle da? Eller en topp på peisen? For da kan du sette noe tungt der - og så henge dem fra den tunge tingen. I nord-amerika har de små statuer med kroker på som de setter på peishylla og henger strømpene i. ← Å, så det er sånn de gjør det der!! Lurte så på det.. Takker!!!
~sikka~ Skrevet 17. desember 2005 #7 Skrevet 17. desember 2005 Å, så det er sånn de gjør det der!! Lurte så på det.. Takker!!! ← Og de kan f.eks se Sånn ut.
NullHull Skrevet 19. desember 2005 #8 Skrevet 19. desember 2005 Og de kan f.eks se Sånn ut. ← Jeg så faktisk sånne et eller annet sted da jeg var ute på julehandel forleden, men hvor pokkern var det igjen... :klø: ? Hm, kan det ha vært type Glassmagasinet mon tro? Men iallfall, så har de altså krysset norskegrensa også nå !
Gjest Sabia Skrevet 19. desember 2005 #9 Skrevet 19. desember 2005 Oii!!! Da må jeg jo skyndte meg til byen og se om jeg finner!!! Takk for tips, det er jo mye bedre med sånne kroker enn å styre med hyssing og sånt.. Håper jeg finner
Gjest Oppsaltrylletrollet Skrevet 19. desember 2005 #10 Skrevet 19. desember 2005 Ja, ser man det... Så flott! Forteller du oss hvor du fant dem, hvis du finner dem??? Lykke til!
Gjest Sabia Skrevet 20. desember 2005 #11 Skrevet 20. desember 2005 Har ikke funnet noe enda.. Ingen har hørt om det engang.. Sier fra hvis jeg finner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå