AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Skrevet 25. desember 2022 Flørten jeg har hatt en kort crush på for 2 år siden avviste meg, og nå er det kommet frem at han tror at jeg fortsatt crusher på han 2 år senere. Nå har han begynt å hinte og vitse om sex i flere situasjoner hvor dette er upassende når vi tilfeldigvis er i samme rom med mine kollegaer og andre bekjente. Alt er direkte på meg etter at jeg har sagt noe helt normalt som angår noe jeg jobber med og som ikke engang handler om sex eller relasjoner. Jeg har også blitt nødt til å opplyse han om at jeg ikke crusher på han mer og ikke har gjort det på snart 2 år. Men allikevel så fortsetter det å komme slike ting fra han. Hvorfor gjør menn slikt? Anonymkode: be5c5...f43 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Kvinner vitser akkurat like mye om sex. Hvorfor stiller du spm som om det er bare noe menn gjør og ikke negativ kontekst? Virker som tråden handler mer om at du vil fortelle en historie om at du har valgfrihet nok til å avvise en mann enn det gjør om selve spørsmålet. Anonymkode: ae334...db1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinner vitser akkurat like mye om sex. Hvorfor stiller du spm som om det er bare noe menn gjør og ikke negativ kontekst? Virker som tråden handler mer om at du vil fortelle en historie om at du har valgfrihet nok til å avvise en mann enn det gjør om selve spørsmålet. Anonymkode: ae334...db1 Oida. Her var det en som følte seg støtt gitt!! Blir du like krenka når Vegvesenet oppfordrer til å kjøre forsiktig og bruke bilbelte også og bruker menn i reklamen? Anonymkode: 0b804...078 5 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Flørten jeg har hatt en kort crush på for 2 år siden avviste meg, og nå er det kommet frem at han tror at jeg fortsatt crusher på han 2 år senere. Nå har han begynt å hinte og vitse om sex i flere situasjoner hvor dette er upassende når vi tilfeldigvis er i samme rom med mine kollegaer og andre bekjente. Alt er direkte på meg etter at jeg har sagt noe helt normalt som angår noe jeg jobber med og som ikke engang handler om sex eller relasjoner. Jeg har også blitt nødt til å opplyse han om at jeg ikke crusher på han mer og ikke har gjort det på snart 2 år. Men allikevel så fortsetter det å komme slike ting fra han. Hvorfor gjør menn slikt? Anonymkode: be5c5...f43 Enten så er han keen på sex med deg eller så har han umoden humor. Må du omgås han? Har du prøvd å si fra at det er veldig barnslig og ræva humor? Sett han på plass Anonymkode: 0b804...078 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kvinner vitser akkurat like mye om sex. Hvorfor stiller du spm som om det er bare noe menn gjør og ikke negativ kontekst? Virker som tråden handler mer om at du vil fortelle en historie om at du har valgfrihet nok til å avvise en mann enn det gjør om selve spørsmålet. Anonymkode: ae334...db1 What? Anonymkode: be5c5...f43 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enten så er han keen på sex med deg eller så har han umoden humor. Må du omgås han? Har du prøvd å si fra at det er veldig barnslig og ræva humor? Sett han på plass Anonymkode: 0b804...078 Jeg trodde jeg satte han på plass ved å si at jeg ikke crushet på han lenger, men det må vel tydeligere skyts til. Ja jeg slipper ikke unna å treffe på han rett som det er. Anonymkode: be5c5...f43
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 Han gjør det fordi det er kun det han ønsker fra deg… han ønsker å føle makt over deg. Du kan slå det ned i øyeblikket han kommer med en slik ‘vits’ og si at det ikke er morsomt. Anonymkode: 4e932...ddd
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg trodde jeg satte han på plass ved å si at jeg ikke crushet på han lenger, men det må vel tydeligere skyts til. Ja jeg slipper ikke unna å treffe på han rett som det er. Anonymkode: be5c5...f43 Kan hende han ikke tok det seriøst eller at han håper at du skal endre ståsted siden du likte han før. Neste gang så bare si på en køddete måte tilbake (ikke en sur måte for da tror han at du bryr deg) at det der er så jævlig dårlig humor og han er vel litt for gammel for å ha så barnslig humor, at han burde slutte om folk ikke skal tro han er 11 år i hodet. Da blir han forlegen og skjønner at han ikke har så overtaket som han ønsker seg Anonymkode: 0b804...078 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 Hadde samme med en fyr jeg traff nå i høst, vi var på date men kjente at det ikke funka - fra begges side ,men vi skulle gå videre som venner . Allikevel så var det sex og flørting i hver eneste melding og det ble bare så smakløst til slutt. Det toppa seg da jeg skulle invitere han på middag og han sier "er ikke så nøye om det er ryddig eller ikke, så lenge senga di er klar ;)" ..... da sa jeg fra at ærlig talt, vi er venner og ingen andre av mine mannlige venner sier sånne ting til meg, er du 14 eller?! Da ble det slutt med det, og det har siden ikke vært noe. Et par spake forsøk, men da jeg sa at det er ikke aktuelt med sengekos for vår del, så sa han unnskyld og gav seg. du må som noen andre i tråden bare sette ned foten neste gang han sier noe, og bare skyte han ned verbalt. Anonymkode: c039a...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hadde samme med en fyr jeg traff nå i høst, vi var på date men kjente at det ikke funka - fra begges side ,men vi skulle gå videre som venner . Allikevel så var det sex og flørting i hver eneste melding og det ble bare så smakløst til slutt. Det toppa seg da jeg skulle invitere han på middag og han sier "er ikke så nøye om det er ryddig eller ikke, så lenge senga di er klar ;)" ..... da sa jeg fra at ærlig talt, vi er venner og ingen andre av mine mannlige venner sier sånne ting til meg, er du 14 eller?! Da ble det slutt med det, og det har siden ikke vært noe. Et par spake forsøk, men da jeg sa at det er ikke aktuelt med sengekos for vår del, så sa han unnskyld og gav seg. du må som noen andre i tråden bare sette ned foten neste gang han sier noe, og bare skyte han ned verbalt. Anonymkode: c039a...8e3 Usj! Hadde ikke orket å være venn med en mann som har fuckzoned meg. Respektløst og ekkelt. Du kan aldri stole på han om du er full og trenger hjelp... Anonymkode: 0b804...078
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kvinner vitser akkurat like mye om sex. Hvorfor stiller du spm som om det er bare noe menn gjør og ikke negativ kontekst? Virker som tråden handler mer om at du vil fortelle en historie om at du har valgfrihet nok til å avvise en mann enn det gjør om selve spørsmålet. Anonymkode: ae334...db1 Kvinner liker ikke sex. Hvorfor skal de vitse om det? Anonymkode: c0bbc...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå