Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaringer med tindergull? Tenkte  prøve det, men må jeg betale over 1000kr eller betaler jeg under 100 i mnd? Det står det er en pris i mnd men jeg tror man bli truklet for et helt år?

Anonymkode: 5bf87...e0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan abonnere for bare en måned av gangen. Tror det koster 300 og noe i måneden. Ikke verdt det med mindre det er ekstremt viktig for deg å kunne være hemmelig på tinder. Dvs kun dukke opp i søk for de du har likt og ikke for alle andre, eneste bra funksjonen med tinder gull. Du får ikke mer likes eller noe 

Anonymkode: a3e1d...bff

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du kan abonnere for bare en måned av gangen. Tror det koster 300 og noe i måneden. Ikke verdt det med mindre det er ekstremt viktig for deg å kunne være hemmelig på tinder. Dvs kun dukke opp i søk for de du har likt og ikke for alle andre, eneste bra funksjonen med tinder gull. Du får ikke mer likes eller noe 

Men jeg tenker liksom hvis jeg kan ta plasseringen i et annet land? Hvis det fungerer

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har lyst å møte noen av min egen etnisitet. Og det er ikke mange her

Skrevet

Men jeg tenker liksom hvis jeg kan ta plasseringen i et annet land? Hvis det fungerer

Ja det kan du men hva er vitsen med det? Jeg prøvde det og det var ikke spesielt givende å matche med spanske menn som tenkte på oppholdstillatelse i Norge eller australske gutter som uansett aldri la ned nok innsats i å bli kjent til at noen skulle reist å besøkt hverandre for en første date. Du må tenke på hva som er praktisk og realistisk og ikke bare på et håp om eksotisk kjærlighet som aldri kommer til å gå uansett 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det kan du men hva er vitsen med det? Jeg prøvde det og det var ikke spesielt givende å matche med spanske menn som tenkte på oppholdstillatelse i Norge eller australske gutter som uansett aldri la ned nok innsats i å bli kjent til at noen skulle reist å besøkt hverandre for en første date. Du må tenke på hva som er praktisk og realistisk og ikke bare på et håp om eksotisk kjærlighet som aldri kommer til å gå uansett 

de kan jo flytte inn til norge uansett tror jeg?

Skrevet

de kan jo flytte inn til norge uansett tror jeg?

Hvem "de"? 

Altså sjansen er stor for at en som vil flytte til Norge flytter fordi han tror det er rikdom her. Se på den der Grenseløs kjærlighet serien, han tyrkern tror jo at man har boblebad og gull i fengslene her 😅 og at alt er som en luksus Hollywood film. 

Vil du bli holdt for narr på den måten og stilt økonomisk ansvarlig for en person som egentlig ikke elsker deg, men bare groomer deg for å få komme til Norge? Som du må brødfø i fremtiden? 

De som har en selvstendig jobb og karriere er ikke like flyttbare. Det er ikke bare bare å flytte fra familie og venner og ende opp i et land man ikke kan språket og ikke vet om man får noe godt betalt jobb. En australsk mann med god jobb får kanskje en bartender jobb her liksom... 

Så som sagt, du må tenke på det praktiske og realistiske her. Hvem ofrer livet sitt for å komme til Norge? Og hvordan kan du slå deg til ro med den kjærligheten når sjansen er høy for at du bare blir brukt og utnyttet? 

• Nyttig 2
Skrevet

Djeez. La nå ts få ha Tinder gull alt hen vil. Det kan være riktig så underholdende.

Ts; du betaler for en mnd i slengen, og kan stoppe når du vil. Du bør enten skjule avstanden din, eller skrive ærlig i profilen, hvorfor du sveiper så langt hjemmefra. 

Anonymkode: d9de4...dae

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Djeez. La nå ts få ha Tinder gull alt hen vil. Det kan være riktig så underholdende.

Ts; du betaler for en mnd i slengen, og kan stoppe når du vil. Du bør enten skjule avstanden din, eller skrive ærlig i profilen, hvorfor du sveiper så langt hjemmefra. 

Anonymkode: d9de4...dae

Seff. Bare å kjøre på om man har mange hundringser å kaste bort 👌

Skrevet

Jeg mener i alle fall at dette er fullstendig bortkastede penger. 

Men hvis du liker å brenne opp pengene dine, så vær se god. 

Anonymkode: da4d3...603

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...