Gå til innhold

Madrassbeskytter for squirtere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen med erfaring tips til et laken eller madrass beskytter som man kan ha på senga å sove med som vanlig uten at det knitrer og blir klamt, som beskytter sengen for div seksuelle væsker? Dere som squirter hva slags madrass beskytter bruker dere? 

Syns det er så styr å måtte legge på tisselaken før sex hver gang og syns de er så presenning aktige eller gamlehjem aktige. Må finnes noe mer anvendelig? 

Anonymkode: 0f2f4...509

Skrevet

Vi bruker latexlaken ❤️

• Liker 2
Skrevet

Nå det er fare for at noen tisser i senga, enten det er barn eller voksne, bør man bruke tisselaken.

Anonymkode: c34c6...7a6

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
SlemUlv skrev (6 minutter siden):

Vi bruker latexlaken ❤️

Slike man kjøper i sexleketøysbutikk? Er ikke de basically som en pressenning? Eller puster de og kan brukes som underlaken i det daglige? Absorberer de noe eller legger væsken seg som en dam der så man må passe på væsken ikke renner på gulvet når man tar lakenet av senga? 

Jeg lander godt ha en madrassbeskytter jeg må ta av sengen rett etter squirt, skifter uansett på sengen da for å ikke sove bløtt men ønsker å finne et laken som kan være på senga både til hverdags og sex uten å merke at er der. Sånn at man kan ha sex uten å stresse med å måtte legge på riktig laken først og ødelegge foreplayet

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjøpte på kid en gang, og det funker som bare det!  Gummiert under og fin frotté lignende på oversiden. Helt genialt for meg som søler mye under sex ;)

Anonymkode: e56dd...61f

• Liker 2
Skrevet

Latex laken fra nettbutikker som sinful - dott - enno, for eksempel, fungerer som bare det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

7 sider med 1 stjerne vurderinger som forteller at væsken går tvers igjennom... :(

Og 287 «5» stjernes som er fornøyd, må jo rydde det vekk når det er «søla» på, da rekker du ikke oppleve at det lekker er min erfaring.

Skrevet
Geojak skrev (40 minutter siden):

Og 287 «5» stjernes som er fornøyd, må jo rydde det vekk når det er «søla» på, da rekker du ikke oppleve at det lekker er min erfaring.

Joda, men med en splitter ny seng til 50.000 så tør jeg ikke helt ta sjansen på det.. 

Skrevet

Bruk tisselaken, fordi det er urin det er, den holder godt på urinlukta

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg vurderer latex eller lignende og vil isåfall bruke bomullslaken eller noe over dette. 

Skrevet

Disse variantene fra Nytelse og Sinful er ikke det jeg ser etter. Det blir for presenningaktig og ikke noe som kan ligge under vanlig laken i hverdagen å sove på de nettene man ikke har squirtesex. Virker klamt og bråkete

Er det noen som har personlig erfaring med de hvite vanntette madrassbeskytterne fra jysk og IKEA? Er de klamme å sove på (altså "usquirtet") og er de tette for squirt? 

15495-orgy-vinyl-sex-lagen-formsyet-220-x-220-cm-q-100-01_1.jpg

Skrevet

Den sorte på bildet er fra Sinful og altså ikke sånn jeg ser etter! 

Skrevet

Det er tiss. Du må ha tisselaken da. De har masse madrassbeskyttere på Ikea. 

Anonymkode: 2cffd...a84

• Liker 1
  • Nyttig 2
Annonse
Skrevet

Tisselaken er litt rart å sove på ja ts. Du kan ikke få i pose og sekk... Men det er vanskelig for oss å svare på om DU synes det virker klamt og ligge på. Prøv da.

Anonymkode: 5c228...f0a

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De har masse madrassbeskyttere på Ikea. 

Anonymkode: 2cffd...a84

Det er jeg fullt klar over. Jeg har rettet tråden kun til de med erfaring så dere andre behøver ikke å svare takk :)

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er vanskelig for oss å svare på om DU synes det virker klamt og ligge på. Prøv da.

Anonymkode: 5c228...f0a

Jeg er ute etter andres erfaring. Ikke synsinger fra dere som ikke har personlig erfaring med å beskytte madrass fra squirt. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg klarte å «trene» av meg den jævla squirtingen.. 

Nå har jeg ikke lenger behov for latexlaken, og sexlivet mitt har blitt mye bedre💃🏼

Anonymkode: 68bf9...5a2

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Vi har madrassbeskytter fra JYSK liggende fast under vanlig laken. Fungerer helt fint for oss. 😊

PS: Lurt å kjøpe to. Da har du en ekstra mens den første er til vask…
PPS: Jeg ser at den har fått dårlige anmeldelser, men vi bytter kort tid etterpå og har aldri hatt problem med at væsken går gjennom.

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

De,eller ihvertfall noen, fra IKEA, er myke, lager ikke lyd, og er helt topp 

Anonymkode: afda1...3c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...