Gå til innhold

Dine klær på 1. juledag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du på deg i løpet av dagen/kvelden?

Jeg har nettopp trent og er nysdusjet-

Har på en grå tettsittende enkel kjole, skal til å lage mat.

Sener vet jeg ikke enda, men blir en av 5 finkjoler.

Anonymkode: b7ff6...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har på kjole / dress fra morningen av. 

Anonymkode: 63852...d1a

• Hjerte 1
Skrevet

Sort joggebukse med matchende hettejakke, t-skjorte med Wham last christmas printet på og hjemmestrikkede sokker. Blir nok sittende i dette frem til jeg legger meg. Vi har en chilledag i dag, etter pinnekjøtt i går og så skal vi ha kalkun i morgen, da blir det finstas igjen 😊

Skrevet

Inneklær/chilleklær: tights, ullsokker og hettegenser. 

Anonymkode: 23994...5eb

Skrevet

Dusjet, men går i koseklær. Joggebukse og t skjorte. Skal ikke ut i dag, nesten 20 minus ute. 

Skrevet

Vi koser oss inne med pysj. Er bare vi foreldre og 2 tenåringer 

Anonymkode: 5d7c0...223

Skrevet

Gått i pysj siden i går, og det blir pysj til jeg må på butikken på tirsdag.

Anonymkode: e7f68...67f

Skrevet

Samme klær som igår. Julegenser og passende klær ellers. Bytter for trening og tilbake igjen for middagen. Blir Julegenser de tre juledagene også pakkes den bort for i år. 

• Liker 1
Skrevet

Happy hoodie og pysj. 

Anonymkode: eacb5...bea

Gjest blåbærpike
Skrevet

Julepysjamas enda. Blir snart byttet ut med treningsklær for en joggetur, deretter blir det finkjole i middagsselskap, også på igjen med pysjamas. 

Skrevet

Det samme som i går siden jeg ikke skal ut av huset I dag heller - ulltøy og julepysj utenpå 

Anonymkode: 91d48...d6a

Skrevet

Sorry, men 1. juledag er pysjdag for meg, etter selskap her både lillejulaften og julaften. I dag kommer bare mamma på middag til oss.

Anonymkode: 0e3df...1ac

• Liker 1
Skrevet

Rød strikkekjole med v-hals, svart ulltrøye med blondekant under. Svart strømpebukse i ull og svarte knestrømper i ull. Grå tovede ulltøfler lånt av vertinnen. Pene gullsmykker. 

• Liker 1
Skrevet

Arbeidstøy. Blir det i morgen også.

Anonymkode: 6318d...63a

Skrevet

Svart kjole med hvitt mønster på. Er på jobb i dag, men må være fin i tøyet på 1.juledag :)

• Liker 1
Skrevet

Første juledag er en chilledag i min familie, så ingen kommer til å gå med penklær. Jeg har på en hvit ullgenser og en grå treningstights.

Anonymkode: 87bea...168

Skrevet

Pysj til morgen og snart skal jeg bytte til ullundertøy og boblebukse og jakke. Skal ut på skitur. 

Skrevet

Stillongs, tynn genser og en skikkelig stygg og utvasket strikkejakke. Samme outfit i morra også 😊 Er så digg å få slappe skikkelig av og samtidig vite at barna mine feirer med andre disse dagene. Jeg hadde de jo her i hele går 😊

• Liker 1
Skrevet

Fikk pyjamas til jul. Den prøvde jeg da jeg stod opp i dag, for å se om den passet. Det gjorde den. Og er så deilig å ha på, at den blir sittende på resten av dagen og natta og. Vi har en sløv dag i dag. TV, bøker, spill og god mat. Så antrekket funker. 

Anonymkode: f5b5e...979

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...