Gå til innhold

Glass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke glass dere samler på. Har vel egentlig bestemt oss for å samle på "Line", men hva samler dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi samler på ¨Villmark¨ fra Magnor. Som passer fint til ¨fauna¨serviset vi har til ¨best¨.

Skrevet

Chateau fra samme leverandør som Line (Costa Boda)

Ville valgt Line men 2 av mine søsken samler på det så da ble det litt vell mange i samme familie med lik utstyr.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har likt Line i flere år, men vi får se. Vi har tenkt å begynne å samle om ikke så lenge. Liker helt enkle glass.

Skrevet

Lord fra Hadeland (flettet stett)

Skrevet
Lurer på hvilke glass dere samler på. Har vel egentlig bestemt oss for å samle på "Line", men hva samler dere på?

Forelska meg i "Line" da jeg var 14, og fikk etpar glass i julegave for noen år siden, liker de fremdeles veldig godt, så når jeg flytter sammen med kjæresten så er det nok de vi vil samle på.

Skrevet
Samler på Sentimento fra Hadeland glassverk som kan sees her

De er kjempeflotte! Har en kompis som får de i sommer-/julegave av jobben, rimelig flott gave spør du meg :)

Skrevet

Vi har masse fra Gran Cru serien, det er en veldig fin serie synes jeg. Men vinglassene våre er Royal fra Hadeland. De er også veldig enkle og pene synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...