Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i august, det er jo en evighet til. Så mange måneder å gruble og grue seg til fødsel på😅 

Synes du tiden går fort? Eller sakte?

Anonymkode: 7cb40...852

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med første sjuukt lenge, med andre gjekk det fort 🙈

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Termin i august, det er jo en evighet til. Så mange måneder å gruble og grue seg til fødsel på😅 

Synes du tiden går fort? Eller sakte?

Anonymkode: 7cb40...852

Ekstremt sakte, termin i april men tiden til nå føles som en evighet. Synes det er utrolig kjedelig å være gravid også og misliker sterkt at kroppen ikke er min. Fødselsangst å bryne på hjelper heller ikke 🤪 Så jeg skjønner deg godt

Anonymkode: 72324...477

Skrevet

Det føltes ut som at det gikk sakte, men de siste ukene gikk nesten litt for fort. Plutselig var termindatoen der 😅 å nå i ettertid tenker jeg på hvor fort tiden gikk fra mars til desember 🙈 

Anonymkode: 65142...b85

Skrevet

Syns det gikk mye raskere enn jeg forventet. 

Anonymkode: 74e48...1ef

Skrevet

Gravid med nr 4 og termin i månedskifte januar / februar, syns det går så fort😨

Anonymkode: 153ff...f26

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ekstremt sakte, termin i april men tiden til nå føles som en evighet. Synes det er utrolig kjedelig å være gravid også og misliker sterkt at kroppen ikke er min. Fødselsangst å bryne på hjelper heller ikke 🤪 Så jeg skjønner deg godt

Anonymkode: 72324...477

Termin i mars her, 28 uker på veg og kunne like gjerne vært 10 uker for det virker så lenge til 🥲

Anonymkode: e316f...7a5

Skrevet

Gjelder vel å tenke minst mulig på dette og nyte livet så godt du kan og så lenge du er lett på fot!

Anonymkode: 9ebb3...769

Skrevet

Jeg har nettopp født mitt første. Nyt tiden du har igjen på å gjøre ting for deg selv! Graviditeten føltes lang, men med våkenetter og null tid til annet enn babyen savner jeg ofte tiden for en måned siden 😅

Anonymkode: dc842...76c

Skrevet

Første trimester, der du er nå, går uendelig sakte. Det er det kjipeste trimesteret symptom-messig, med trøtthet og kvalme og blæh. Og samtidig kjennes det hele ganske uvirkelig ennå - for tidlig til å vite om det mest sannsynlig blir en baby av graviditeten, til at de fleste vet om at du er gravid, eller at det synes. 

Når vi kom oss forbi den mest usikre perioden og hadde vært på TUL rundt uke 12 begynte det å gå fortere. Er en periode på midten der jeg omtrent kunne glemme jeg var gravid, men så kom magen og jordmorkontroller og alt det som hører med mot slutten. Plutselig hadde vi ikke så god tid til å ordne alt likevel. Og så går de siste ukene der du bare venter på fødsel supertregt igjen. 

Anonymkode: 16d19...13c

Skrevet

Termin juli/august her, og føler tiden går sååå tregt. En dag føles som en uke… nyter det ikke akkurat heller for det er ganske dritt å være i så dårlig form i evigheter..

Anonymkode: 77d3a...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...