Gå til innhold

sexstillinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i et relativt ferskt forhold og vil si at sex livet er bra. Men føler at det allerede nå er i ferd med å bli en slags rutine. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Hvordan foreslår man f.eks en annen stilling en de man tildligere har hatt? Synes det er litt småflaut jeg :sjenert:

Kjemien og alt stemmer, og sexen er bra. Men vil gjerne at vi ikke gjør det samme hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på erotikknett.no. der har de et helt lite galleri over forskjellige stillinger.

Skrevet

Veldig dumt å la sexen bli rutinepreget fordi man syns det er flaut å spørre om den andre har lyst til å gjør andre ting enn man har gjort så langt.

Derfor tror jeg det enkleste er bare å lete fram litt mot fra under puta og foreslå, evt bare ta litt styringen neste gang, og prøve seg litt fram. (Om man velger, ta styringen løsningen kan det likevel være greit å være litt sensitiv og finne ut om den andre syns dette er ok eller ikke).

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

trenger ikke forslag til stillinger, men gjerne forslag til hvordan man foreslår å prøve noe nytt..

Gjest Betty Boop
Skrevet

Kanskje det greieste er å bare hoppe ut i det? Bare ordlegg deg på en måte så han ikke kan ta det som kritikk. Spør hva han kunne tenke seg, hva han liker. Kom med forslag selv, eller bare ta styringa. Kan hende han tenker det samme?

Skrevet

Det enkleste er ofte det beste :) Bare spør om dere skal bytte litt på. Hvis partnern ser litt rar ut får du i tillegg komme med en kommentar om at det er deilig uansett stilling, men du føler for variasjon i dag.

Gjest Gjest_Harry_*
Skrevet

Hei.

Er du jente så er det ikke no problem!

Ta styringa...vi gutta liker det ;)

Feks:

Ta meg bakfra

Jeg vil ri deg

Sleik den våte høna mi

Kom oppå meg

Legg deg på rygg så skal jeg suge livskiten av deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...