AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #1 Del Skrevet 25. desember 2022 Hvor i Norge får man kjøpt Mon Cheri? Inneholder kirsebærlikør, der nok derfor jeg ikke har funnet det i vanlig matbutikk. Anonymkode: b1e8b...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #2 Del Skrevet 25. desember 2022 Ååååå - får frem søte barndomsminner. Har ikke sett sjokoladen på mange år i en fysisk butikk; spurte om dette i en annen tråd der jeg fikk tips om Europris, men der har de bare Ferrero Rocher. Pussig med tanke på at "alle " hadde den før i tiden, til og med den lille kiosken over gaten der jeg bodde da jeg var barn. Man får kjøpt Mon Cheri på nett, men fraktkostnader kommer jo i tillegg: https://www.ikiosk1.no/product/mon-cheri-cerise-t30-315g/ Anonymkode: 85fec...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #3 Del Skrevet 25. desember 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor i Norge får man kjøpt Mon Cheri? Inneholder kirsebærlikør, der nok derfor jeg ikke har funnet det i vanlig matbutikk. Anonymkode: b1e8b...404 Kan legge til at det med kirsebærlikør neppe spiller så stor rolle; på for eksempel Europris har de andre produkter med likør, og også ting fra Ferrero, men altså av en eller annen grunn ikke Mon Cheri. Anonymkode: 85fec...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå