Gå til innhold

Katten tippet juletreet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre? Katten elsker juletreet og pynten. Hun klatrer. Jeg lar henne få lov. Er lei av å være riktig og sette regler. Men pusen tippet juletreet. Julepynten flagret gjennom stuen. Juletrefoten ble ødelagt. Kjøpte ny fot. Fikk pyntet på lysene. Vi har lys i stjernen, og treet er nesten rett. Orker ikke perfekte ting. Jul blir det likevel 🥰

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva ville du diskutere? 

Anonymkode: 67028...7e4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og hva ville du diskutere? 

Anonymkode: 67028...7e4

Les de to første ordene i hi 

Anonymkode: f4b25...828

• Liker 3
Skrevet

Finnes ikke noe perfekt, bare de som later som.

Anonymkode: ec95a...74a

Skrevet

Rørende beretning.

Anonymkode: 69f93...494

• Liker 1
Skrevet

Pass på gavebåndene. Katter/hunder skjærer seg opp innvendig når de spiser dem, eller kutter opp munnen. Mange ekstra dyr hos dyrlegen i jula. Pga menneskefeil. 

Anonymkode: 29db8...9ca

Skrevet
Helene skrev (31 minutter siden):

Noen andre? Katten elsker juletreet og pynten. Hun klatrer. Jeg lar henne få lov. Er lei av å være riktig og sette regler. Men pusen tippet juletreet. Julepynten flagret gjennom stuen. Juletrefoten ble ødelagt. Kjøpte ny fot. Fikk pyntet på lysene. Vi har lys i stjernen, og treet er nesten rett. Orker ikke perfekte ting. Jul blir det likevel 🥰

Har 3 katter, og det der hadde de aldri fått lov til. At noe ikke er perfekt er én ting, men å rive ned juletreet så julepynten flagrer igjennom stua og ødelagt juletrefot, det hadde jeg ikke taklet.

Anonymkode: 48c1b...d0e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Opplevd veltet juletre i barndommen, mange ganger. Men har ikke hatt juletre de siste 20 årene.. 

Anonymkode: 29db8...9ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har 3 katter, og det der hadde de aldri fått lov til. At noe ikke er perfekt er én ting, men å rive ned juletreet så julepynten flagrer igjennom stua og ødelagt juletrefot, det hadde jeg ikke taklet.

Jeg er noe avslappet. 

• Liker 2
Skrevet
Helene skrev (46 minutter siden):

Jeg er noe avslappet. 

For min del er det nok med opprydning etter barn og grisemann. Så om 3 katter dinglet i juletreet så det tippet på julekvelden og alt det medførte, så er det ikke bare treet det hadde tippet over for her😄

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For min del er det nok med opprydning etter barn og grisemann. Så om 3 katter dinglet i juletreet så det tippet på julekvelden og alt det medførte, så er det ikke bare treet det hadde tippet over for her😄

🤣🤣🤣

Skrevet

Om man ikke setter grenser for dyrene sine så er man på vei til å gjøre det utrivelig for alle. Dyr vil ha en tydelig leder da det gir trygghet. Ting trenger ikke å være perfekt men herregud, ikke la dyr rasere huset. Det er bare latskap og lite voksent.

Skrevet

Du får jo som du ber om da

Anonymkode: d525d...1d7

Skrevet
Macro skrev (2 minutter siden):

Om man ikke setter grenser for dyrene sine så er man på vei til å gjøre det utrivelig for alle. Dyr vil ha en tydelig leder da det gir trygghet. Ting trenger ikke å være perfekt men herregud, ikke la dyr rasere huset. Det er bare latskap og lite voksent.

Dyrene rasere ikke huset. Men en elsker juletreet. Så blir det sånn. Orker ikke regler mere. 

Skrevet

Nope hadde ikke skjedd her - eller, hadde det skjedd så hadde de fått hørt det og en time-out ute 🙉😂 Neida de skjønner ikke time-out’en men jeg hadde hvertfall fått en pause, lol 🤣

Heeeeeldigvis ikke vært noe ille her da hittil, de har bare lagt under treet et par ganger og jeg har da prøvd å få dem bort med snop eller lek en annen plass. 

Anonymkode: 9fc31...f10

Skrevet
Helene skrev (4 minutter siden):

Dyrene rasere ikke huset. Men en elsker juletreet. Så blir det sånn. Orker ikke regler mere. 

Helt i orden det om du vil bo slik. Men hvorfor forteller du det til oss? Forstår ikke hva du lurer på.

• Liker 1
Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Helt i orden det om du vil bo slik. Men hvorfor forteller du det til oss? Forstår ikke hva du lurer på.

Jeg spør, har andre opplevd dette?

Skrevet
Helene skrev (1 minutt siden):

Jeg spør, har andre opplevd dette?

Katter river ned trær iblant, men helst som ungdyr. De som får oppdragelse gir seg når de vokser til som regel.

Skrevet

Kattene og hunden bryr seg ikke om treet. Ene hunden fikk vimser seg borti ledningen til lysene, det skramlet i treet, hunden fikk panikk og løp, treet fulgte etter og jeg fant hund og tre under stuebordet. Det ble litt rydding ..

Anonymkode: fbc85...77e

• Liker 2
Skrevet

Har hatt katter i mange år, aldri opplevd dette.

Har lagt mye i en solid juletrefot, som kan holde mye vekt. Trur nesten jeg (teoretisk) kunne hengt meg i stammen uten at det velter. 

Kjøper tett-tett edelgran, slik at det ikke er plass til å klatre.

Henger rimelige kuler og stoff-kuler nederst. Da jeg vet at en av de ikke klarer å motstå fristelsen i et ubevoktet øyeblikk. 

Anonymkode: daf6b...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...