AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Møtt en fyr på fest som jeg var med sist uke på  fest  med noen venner, vi hadde en god tone. Ble kjent der, jeg var keen på å møte han igjen. Så la til hverandre på snap.😇han sliter litt med skrivefeil  og dette irriterer meg ærlig. Jeg vil være med han, men han sier ofte ting på en rar uttale, han sier dæjts (dates) istedet for deits. Han spurte meg ja hva fikk du til jul, jeg skreiv: fikk ny veske; og hva med deg, han svarer: åhh  jeg fikk penger, ble du fornøyd med væske til julegave,? Jeg skreiv: ja fikk ei fin *veske*. Og ærlig talt mannen er 28 år, men skrivefeil.  Men litt dealbreaker. Om en sier væske istedet for veske.🥶😂  han har spurt om å møtes. Han har heller aldri vært i et forhold tidligere. Jeg vil møte han, men han har sagt og at han trakk seg unna når det begynte å bli seriøst. Noe jeg ser på som veldig usexy🤠Anonymkode: 94660...fed
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 A match made in heaven. Anonymkode: f44be...21d 19 10
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 Dysleksi? Har du fordommer mot det? Anonymkode: a2abc...f8f 5
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #4 Skrevet 24. desember 2022 Drit i skrivefeilene AnonymBruker skrev (2 minutter siden): han har sagt og at han trakk seg unna når det begynte å bli seriøst. Er jo det her du skal høre på og styre unna han. Ikke gidd Anonymkode: dfdc2...439 6 5
TheHairyToothfairy Skrevet 24. desember 2022 #5 Skrevet 24. desember 2022 Hva med dine egne skrivefeil da? Du er jaggu ikke særlig perfekt selv. 16 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #6 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Møtt en fyr på fest som jeg var med sist uke på  fest  med noen venner Fei for egen dør! Anonymkode: f9252...533 7
Gjest Vitalogy Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): A match made in heaven. Anonymkode: f44be...21d He he. Trådstarters innlegg er kanskje kødd, men like fullt må jeg humre av ditt svar.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 Kan være dysleksi. Hvis du revurderer et forhold basert på det, sier det ganske mye om deg. Anonymkode: fbfa6...863 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 Snakk om å kaste stein i glasshus… Innlegget ditt er jo så fullt av feil at det er vanskelig å lese, men det ser du ikke selv eller? Anonymkode: a57d2...072 9
asuita Skrevet 25. desember 2022 #12 Skrevet 25. desember 2022 Hehe, alle forstår vel at dette er kødd, gitt alle grammatiske feil i HI. Men godt forsøk på trolling. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #13 Skrevet 25. desember 2022 Jeg irriterer meg også når folk skriver "værre" og "hærlig", men min venn ikke verre enn andre, og er faktisk ganske herlig, så jeg tilgir han 😂💖 Anonymkode: efbd9...576
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #14 Skrevet 25. desember 2022 Jeg møtte fordommene mine i døra selv på dette området da jeg var tidlig i 20-årene og møtte han som skulle bli min ektemann. Selv hadde jeg så og si plettfri grammatikk, tegnsetting og setningoppbygging da. Ikke at det rettferdiggjør mine uopplyste tanker, men her er du jo ikke bare en svak 3er i norsk skriftlig selv, men også strykkarakter når det kommer til selvinnsikt.  Anonymkode: 4357b...5d7 6
drue Skrevet 25. desember 2022 #15 Skrevet 25. desember 2022 Jeg setter også pris på rettskriving og god grammatikk, men jeg klarte å bli småforelska i en som sier "hvem" istedenfor "hvilken" Det er ikke der dealbreakeren bør ligge, TS. Det betyr veldig lite i det store bildet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #16 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dysleksi? Har du fordommer mot det? Anonymkode: a2abc...f8f Du, mange med dysleksi bruker skriveprogrammer av typen cd-ord og sånn for å unngå å skrive feil, det er nemlig litt kleint. Synes det er rart å mistenkeliggjøre en som reagerer på feilene, spørsmålet er jo hva eieren av problemet gjør sjøl. Anonymkode: c5e62...b82
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #17 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kan være dysleksi. Hvis du revurderer et forhold basert på det, sier det ganske mye om deg. Anonymkode: fbfa6...863 + at han sier han får kalde føtter når det blir fort seriøst.... turn off det og. Anonymkode: 94660...fed
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #18 Skrevet 25. desember 2022 Med såpass mange skrivefeil i HI, så må jo dette være tull. Om ikke, så fei for din egen dør. Selvinnsikt er en god ting. 🤣 Anonymkode: 7628e...776 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #19 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 25.12.2022 den 0.52): Møtt en fyr på fest som jeg var med sist uke på  fest  med noen venner, vi hadde en god tone. Ble kjent der, jeg var keen på å møte han igjen. Så la til hverandre på snap.😇han sliter litt med skrivefeil  og dette irriterer meg ærlig. Jeg vil være med han, men han sier ofte ting på en rar uttale, han sier dæjts (dates) istedet for deits. Han spurte meg ja hva fikk du til jul, jeg skreiv: fikk ny veske; og hva med deg, han svarer: åhh  jeg fikk penger, ble du fornøyd med væske til julegave,? Jeg skreiv: ja fikk ei fin *veske*. Og ærlig talt mannen er 28 år, men skrivefeil.  Men litt dealbreaker. Om en sier væske istedet for veske.🥶😂  han har spurt om å møtes. Han har heller aldri vært i et forhold tidligere. Jeg vil møte han, men han har sagt og at han trakk seg unna når det begynte å bli seriøst. Noe jeg ser på som veldig usexy🤠Anonymkode: 94660...fed Høres bare ut som han har en liten ordlek på gang  Men tror nok med tanke på hvordan du ordlegger deg her, at du bør finne noen andre Anonymkode: da13b...f50
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2022 #20 Skrevet 26. desember 2022 En som er stolt over dialekta si å driter i bokmål & nynorsk. Anonymkode: 6cf3a...b3a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå