Gå til innhold

Skal bli forlover!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en gledelig nyhet for noen minutter siden - min beste venninne, som skal gifte seg i sommer (paa mine foreldres bryllupsdag!), spurte om jeg vil vaere forlover! :grine2: Er saa utrolig beaeret, selv om jeg, for aa vaere helt aerlig, hadde ventet spoersmaalet foer eller siden da hun var min forlover for over ett aar siden.

Saa naa er det fullt mulig jeg kommer til aa vanke litt her inne, for hun vil gjerne at jeg tipser/hjelper til i planleggingsfasen. Selv om jeg er en erfaren bridezilla og forhaapentlig ikke har glemt alle gamle kunster, saa haaper jeg aa faa inspirasjon, ideer og raad av dere bruder her inne!

:kghjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gift_gjest
Skrevet

Gratulerer, det blir nok kjempemoro!

Jeg har aldri vært forlover, men har selv giftet meg så jeg har hatt en forlover. Jeg valgte min beste venninne til å være forlover. Jeg vet ikke om hun så på det som en ære akkurat (har ikke så høye tanker om meg selv og bryllupet vårt ;) , men jeg fikk iallfall vist henne hvor mye jeg setter pris på henne.

Uansett, det blir nok kjempefint å kunne få delta i planlegging av festen. Jeg tror også at det blir et veldig fint minne og symbol på vennskapet deres. Tenk hvor flott det er å kunne få fortelle bruden hvor mye du setter pris på henne foran vennene hennes og familien hennes. Jeg tror iallfall jeg ville satt pris på en slik mulighet til å få sagt dette.

Skrevet

Ja, talen er veldig viktig og jeg har tenkt litt på den allerede...Kommer til å nevne litt humoristisk at jeg synes det er gøy at hun "kopierer" meg ved å gifte seg med en engelskmann! :sjarmor:

Er heldigvis en stund til bryllupet hennes, slik at jeg har tid til å forberede talen.

Allerede i dag har jeg skaffet bryllupsgaven - et bilde av Torstein Rittun. Mamma kjenner han så vi fikk det litt billigere, men jeg tror det er midt i blinken uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...