AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Jeg har vært på noen dates med en fyr og ville holde meg til han, men så fant jeg ut at han har kontakt med andre damer, er aktiv på tinder og sannsynligvis dater flere. Jeg spurte han om hva vi var og han svarte "ingenting egentlig. Vi dater men det er for tidlig å si hva som kan skje". Jeg ble såra og begynte å være på appen igjen selv og flørter med en fyr nå som gir meg masse komplimenter og oppmerksomhet som nr 1 ikke gjør. Møter fortsatt nr 1 men han er ikke så flørtete og så på som jeg er vant med. Gjør vel ikke noe at jeg flørter med nr 2 da? Hva med sex med begge (med kondom) når jeg tror nr 1 ikke hadde takket nei til sex med andre damer? Vanligvis ville jeg aldri styrt med to men ble så såret av at nr 1 sa vi var ingenting og jeg har avslørt han sjekker på appen enda (matcha med venninna mi, han vet ikke hun er det. Samtalen dabbet av fra hans side men alikevel...). Er redd for å bli såret om jeg bare fokuserer på nr 1 Anonymkode: 95c41...5ec
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 Det er vel ikke uvanlig, og slett ikke ulovlig. Men slik det høres ut, så kan du jo like godt dumpe nr 1? Anonymkode: a6e6a...89c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 Du kan ikke la menn valse over deg på denne måten. Du blir utnyttet. Avvis 1 og date han andre i stedet. Anonymkode: 8a300...911
exictence Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Du må jo gjøre akkurat det du føler for er riktig og best for deg. Selv hadde jeg ikke spurt en mann om hva vi er for noe, men selv sagt hva jeg tenker, og så evt spurt hva han tenker? Sannsynligvis hadde jeg sagt at jeg liker deg mer og mer. Jeg har det så fint når jeg er sammen med deg. Jeg tenker at jeg er åpen for at det blir noe mer med oss med tiden. Så hadde jeg enten kuttet ut han ene eller han andre.
Hill83 Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 Hvorfor bruke tid på nr 1 ? bruk tiden din på nr 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå