Gå til innhold

De som har flest innlegg på KG i dag er ensomme folk.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er juleaften og jeg følger med på dere ensomme folk. Ser hvem som har skrevet flest innlegg i dag.

Hvordan føles det å skrive her i dag?

Endret av Akryl
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Akryl said:

Det er juleaften og jeg følger med på dere ensomme folk. Ser hvem som har skrevet flest innlegg i dag.

Hvordan føles det å skrive her i dag

Som en helt annen dag. Hvem ligger på 8 plass, og hvor mange innlegg har personen?

Skrevet

Tja, er det Anonymkode xxxsom leder an? 

Anonymkode: e81f3...4ea

Skrevet

Godt at noen følger med.

Anonymkode: 14dc0...a5d

Skrevet
Akryl skrev (12 minutter siden):

Det kan du vel svare på selv?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi er bare tre stk, en kronisk syk som trenger mye hvile og en på autismespekteret som trenger mye pauser pga. overstimulering. Med andre ord så er det alt annet enn liv og røre her for å si det sånn:P Og jeg er litt introvert så er egentlig ganske ok for meg og. Da kan jeg fint henge litt på KG mellom serier, filmer og gaming:)

Anonymkode: 6664a...893

• Liker 6
Skrevet

Det virker ikke som at du er noe sosialt midtpunkt selv i og med at du bruker julaften på å sitte på et anonymt forum og sjekke hvem som skriver inn eller ikke, og så til og med oppretter en egen tråd om resultatet av undersøkelsene dine 😂

Anonymkode: a8917...92a

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har skrevet flereinnlegg her i dag, men jeg er alt annet enn ensom!

Anonymkode: 86147...1fa

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært 11 personer ikveld,  men hatt noen pauser innimellom, da har jeg skrevet litt. Nå er vi ferdige 

• Liker 1
Skrevet
Akryl skrev (14 timer siden):

men hvordan kan man egentlig se hvem som har skrevet flest kommentarer på hvilke dager? 

finnes det noen "oversikt" over sånne ting her inne? :klo: 

Anonymkode: 7c6ad...25c

• Liker 3
Skrevet

Det vil jeg også vite. Finnes tydeligvis flere muligheter her som jeg ikke aner noe om.
Hilsen enslig - ikke ensom. Det er to forskjellige ting.  :)  

• Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta said:

Det vil jeg også vite. Finnes tydeligvis flere muligheter her som jeg ikke aner noe om.
Hilsen enslig - ikke ensom. Det er to forskjellige ting.  :)  

Sant! 

Anonymkode: 515c9...633

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan dra to ting ut av dette her:

!. Du sitter her på julaften å følger med på en eller annen oversiktsside som teller dagens innlegg.

Eller 2: Du sitter å oppdaterer profilsidene til folk du av en eller annen grunn følger med på for å se om innleggstelleren deres tikker oppover.

Føler du deg ensom, Akryl?

• Liker 2
Skrevet

Skrev i dagboken sent julaften. Takket for en flott dag. Tar meg tid nå innom, er ikke ensom, ikke alene heller. Ha en riktig fin romjul. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke like ensom som de som sitter og følger med på hvem som poster og hvor mye de poster i alle fall... Hvordan føles det og følge med på såkalt ensomme folk, hva sier det om deg?

Endret av mitch92
  • Liker 1
Skrevet

😂 For et dumt innlegg. Nå blir vel dette ryddet vekk som latterliggjøring men det er verdt det 😘

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...