Roger004 Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Hei god jul til alle sammen . Fikk gave til jul fra en venn. Jeg åpnet den var rødvin Cornelissen Munjebel som Inneholder 11% alkohol . Jeg har aldri drukket alkohol så spørsmål er . Er det for sterk for meg? Blir jeg full ved å drikke bare et glass? Jeg er alene hjemme ønsker ikke å gjøre noe dum mens jeg er full. Eller skal jeg bare gi videre til noen andre som er vant med høy alkohol ? tak for alle svar. 🙏
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 Hei Roger, har du aldri drukket alkohol tidligere anbefaler jeg deg å vente med å åpne vinen i kveld. Vin er fint å drikke til god hjemmelaget mat. Anonymkode: b5d78...8f4 1
Roger004 Skrevet 24. desember 2022 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Hei Roger, har du aldri drukket alkohol tidligere anbefaler jeg deg å vente med å åpne vinen i kveld. Vin er fint å drikke til god hjemmelaget mat. Anonymkode: b5d78...8f4 Ok Tusen takk skal beholde den. God helg og god jul.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Det finnes viner som har høyere alkoholprosent. Og om du tar et normalt stort glass ( ca 1 dl) så vil du sannsynligvis ikke bli full. Men det er ikke noe lurt å åpne en flaske vin kun for å drikke et glass vin, da resten vil blir ødelagt om du ikke drikker det innen rimelig tid. Da er det bedre å nyte den i godt selskap. Anonymkode: fe7df...76f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå