AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Del Skrevet 24. desember 2022 Jeg har ikke skåret meg eller noe men det svir noe vanvittig på ballesekken/balleposen eller hva man skal kalle den. jeg har brukt vanlig hårklipper, ikke vokset eller brukt høvel. er det vanlig at det svir så mye som dette? Er som sår man har salt i. hvordan barbere seg uten å få vondt? Anonymkode: c552d...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Del Skrevet 24. desember 2022 Du har nok fått bitte små kutt, selv om det ikke blør. Jeg synes det er bedre med høvel. Anonymkode: d32b7...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Del Skrevet 24. desember 2022 Enten så er det kutt hvis det er rett etter barbering det svir sånn, eller hvis det begynte å svi dagen etter og to dager etter så er det hårene som vokser ut igjen som gnisses mot boxeren og hud og blir sårt (dette er hvorfor jeg ikke barberer meg nedentil, de nye stubbene irriterer huden noe så jævlig og stikker og klør. Er dame). Det kan også være at du har fått sopp der (dette er også hvorfor jeg ikke barberer meg nedentil), for når hårene ikke er der for å føre fukt ut og vekk fra huden så blir fukt og svette og bakterierer liggende å yngre seg på huden og sviende sopp oppstår. Da kan du prøve med canosten krem fra apoteket. Anonymkode: 35ff2...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 24. desember 2022 #4 Del Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke skåret meg eller noe men det svir noe vanvittig på ballesekken/balleposen eller hva man skal kalle den. jeg har brukt vanlig hårklipper, ikke vokset eller brukt høvel. er det vanlig at det svir så mye som dette? Er som sår man har salt i. hvordan barbere seg uten å få vondt? Anonymkode: c552d...587 Jeg har barbert meg mange ganger med høvel og ikke merket noe. Har også vokset meg og heller ikke merket noe. Men jeg har brukt hårklipper og da har jeg vert borti huden og det er vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #5 Del Skrevet 24. desember 2022 Muligens er hårsekkene irriterte. Anonymkode: 908f6...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 24. desember 2022 #6 Del Skrevet 24. desember 2022 Dropp maskin og bruk høvel, evt voksing. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #7 Del Skrevet 24. desember 2022 Evt drit i å barber pungen. Ser bare teit ut uansett 💃🏼 Anonymkode: 1a625...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #8 Del Skrevet 25. desember 2022 Bruk hårfjerningskrem for intimbruk, evt barbergel og høvel Anonymkode: d5999...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 25. desember 2022 #9 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Evt drit i å barber pungen. Ser bare teit ut uansett 💃🏼 Anonymkode: 1a625...e98 Om den skal i eller på noens munn så er litt forslag: Barber. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voksenmann Skrevet 25. desember 2022 #10 Del Skrevet 25. desember 2022 Som andre har påpekt, bruk en god høvel. Har brukt maskin og opplevde det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Del Skrevet 25. desember 2022 Ts her er det en spesiell høvel som er anbefalt nedentil eller går det an å bruke alle høvler? Jeg trodde at det var størst fare for kutt/skader ved bruk av høvel. hvordan da barbere seg best mulig nederst på penisskaftet og pungen? oppdatering, i dag har jeg ikke vondt, så må ha vært noen små små sår som flere her har nevnt Anonymkode: c552d...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #12 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her er det en spesiell høvel som er anbefalt nedentil eller går det an å bruke alle høvler? Jeg trodde at det var størst fare for kutt/skader ved bruk av høvel. hvordan da barbere seg best mulig nederst på penisskaftet og pungen? oppdatering, i dag har jeg ikke vondt, så må ha vært noen små små sår som flere her har nevnt Anonymkode: c552d...587 Høvel er bra, men du bør ha nytt og skarpt blad, jeg bruker rsfu shaved gel og rsfu cooling balm etterpå, begge kan kjøpes på apoteket Anonymkode: d5999...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 25. desember 2022 #13 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her er det en spesiell høvel som er anbefalt nedentil eller går det an å bruke alle høvler? Jeg trodde at det var størst fare for kutt/skader ved bruk av høvel. hvordan da barbere seg best mulig nederst på penisskaftet og pungen? oppdatering, i dag har jeg ikke vondt, så må ha vært noen små små sår som flere her har nevnt Anonymkode: c552d...587 HELT ny høvel! Helst engangshøvel, brukes EN GANG og kastes. Dette fordi da er er bladet skarpere, og det er mindre sjanse for å kutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #14 Del Skrevet 25. desember 2022 Er ikke du mann? Det er normalt å ha hår i underlivet. Ingenting skarpt hører til i nærheten av ballene. Anonymkode: 2de8a...d27 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemoglobin Skrevet 25. desember 2022 #15 Del Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Evt drit i å barber pungen. Ser bare teit ut uansett 💃🏼 Anonymkode: 1a625...e98 Du skal heldigvis ikke glane på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #16 Del Skrevet 25. desember 2022 Hemoglobin skrev (1 time siden): Du skal heldigvis ikke glane på den Heldigvis 💃🏼 Har ikke for vane å glane på punger. Ikke samboeren sin heller. Nå er ikke han barbert heller da 🤷🏼♀️. Han vet jeg liker sexy, maskuline menn. Ikke glattbarberte gutter. Anonymkode: 1a625...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå