Gå til innhold

Tent av klesplagg/undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Blir dere tent av noe spesielle klesplag/undertøy

Selv blir jeg veldig opphiset når jeg ta på meg en spesiell rød body.

PS: Type liker den også VELDIG godt......

Mvh

Kaja :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner vel egentlig ikke på noe plagg, men det er plagg jeg føler meg mer sexy i enn andre..

Gjest Gorgonzola
Skrevet
jai tenne på staiøpps :(

Me too......... :rodme: Det er det mest sexy plagget (om man kan kalle strømper for et plagg da) som finnes! Ellers er korsetter også lekkert.

Skrevet

(ja her leses det til eksamen :forvirret: )

Jeg tror ikke jeg -tenner- på å ta på meg noe plagg, men med enkelte plagg så ligger det en større forventning enn i å ta på meg andre.

Hyggelige hvite bomullstruser sier vel ikke sex (men trening for min del), mens ting som er kjøpt inn i et mer sexfokusert øyemed kan medføre at jeg føler en forventning i forhold til utfallet og derfor går rundt med en følelse av lyst. Helt hva som er kommet først er vanskelig å si, men jeg tror det er forventningen til hva som "vil skje" når jeg ifører meg noe som kjæresten oppfatter som veldig sexy.

Og det er jo da ikke klær/tøy jeg tar på meg en dag jeg ikke føler for sex, så jeg tror det er forventningen som bestemmer, ikke klærne i seg selv.

Ble dette innlegget i det heletatt forståelig?

Skrevet
jai tenne på staiøpps :(

Altså - jeg vet ikke om jeg "tenner" på å ha på stay-ups, men det er faktisk slik at jeg følger meg utrolig sexy om jeg har strømper på - det være seg i forbindelse med sex, men også ellers. Om jeg skal i et "skummelt" møte f. eks., hjelper det litt for min egen selvfølelse.... ;)

For øvrig har ikke elskeren min noe i mot at jeg bruker stay-ups.... :)

Maria

Skrevet

Ja, jeg har en uvane med å kalle strømper og strømpeholdere for stay-ups men folk skjønner vel sånn ca hva jeg mener. Syns ikke noe spesielt bare å ha strømper med sillikon på innsiden hengende på beina, må være hele pakka!

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Ja, jeg har en uvane med å kalle strømper og strømpeholdere for stay-ups men folk skjønner vel sånn ca hva jeg mener. Syns ikke noe spesielt bare å ha strømper med sillikon på innsiden hengende på beina, må være hele pakka!

En ting å si til akkurat det: Bærre lækkert :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...