Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2005 #1 Skrevet 13. desember 2005 Hei! Blir dere tent av noe spesielle klesplag/undertøy Selv blir jeg veldig opphiset når jeg ta på meg en spesiell rød body. PS: Type liker den også VELDIG godt...... Mvh Kaja
Gjest 2324 Skrevet 13. desember 2005 #2 Skrevet 13. desember 2005 Jeg tenner vel egentlig ikke på noe plagg, men det er plagg jeg føler meg mer sexy i enn andre..
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 jai tenne på staiøpps ← Me too......... Det er det mest sexy plagget (om man kan kalle strømper for et plagg da) som finnes! Ellers er korsetter også lekkert.
Gjest Jentegutt Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 Tenner på å ha på meg brudekjole.
Linselus Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 (ja her leses det til eksamen ) Jeg tror ikke jeg -tenner- på å ta på meg noe plagg, men med enkelte plagg så ligger det en større forventning enn i å ta på meg andre. Hyggelige hvite bomullstruser sier vel ikke sex (men trening for min del), mens ting som er kjøpt inn i et mer sexfokusert øyemed kan medføre at jeg føler en forventning i forhold til utfallet og derfor går rundt med en følelse av lyst. Helt hva som er kommet først er vanskelig å si, men jeg tror det er forventningen til hva som "vil skje" når jeg ifører meg noe som kjæresten oppfatter som veldig sexy. Og det er jo da ikke klær/tøy jeg tar på meg en dag jeg ikke føler for sex, så jeg tror det er forventningen som bestemmer, ikke klærne i seg selv. Ble dette innlegget i det heletatt forståelig?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 jai tenne på staiøpps ← Altså - jeg vet ikke om jeg "tenner" på å ha på stay-ups, men det er faktisk slik at jeg følger meg utrolig sexy om jeg har strømper på - det være seg i forbindelse med sex, men også ellers. Om jeg skal i et "skummelt" møte f. eks., hjelper det litt for min egen selvfølelse.... For øvrig har ikke elskeren min noe i mot at jeg bruker stay-ups.... Maria
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #8 Skrevet 14. desember 2005 Ja, jeg har en uvane med å kalle strømper og strømpeholdere for stay-ups men folk skjønner vel sånn ca hva jeg mener. Syns ikke noe spesielt bare å ha strømper med sillikon på innsiden hengende på beina, må være hele pakka!
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 Ja, jeg har en uvane med å kalle strømper og strømpeholdere for stay-ups men folk skjønner vel sånn ca hva jeg mener. Syns ikke noe spesielt bare å ha strømper med sillikon på innsiden hengende på beina, må være hele pakka! ← En ting å si til akkurat det: Bærre lækkert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå