Gå til innhold

Sterilisering?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gastrointestinaltractusen

Hei.

Jeg lurer på hva jeg skal gjøre? Jenta mi hadde to barn fra før,sammen har vi ei jente og jeg har lyst på et barn til.Jenta mi sier at hun skal ikke ha flere og har tenkt å sterilisere seg.

Å få barn var det største jeg har opplevd,jeg bruker å si at folk vet ikke hva ekte kjærlighet er før de har holdt sitt nyfødte barn i armene.Det er ihvrtfall slik jeg føler det.

Jeg er glad i jenta mi men tanken på å få et barn til blir bare sterkere å sterkere.Jeg synes det er for jævlig i en alder av 32 at hun har bestemt at jeg ikke skal ha flere barn.

Hva ville dere gjort? Er jeg gal hvis jeg går fra henne med tanke på å kansje treffe en jeg kan få et barn til med?

gastrointestinaltractusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

det kan bare du svare på...... elsker du henne blir du - gjør du det ikke - så går du. For meg er det så enkelt :)

hilsen en sterilisert tobarnsmamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta vare på de du har allerede? Målet skal vel ikke være å sette flest mulig barn til verden. Det er vel like stort å følge opp de barna du har som å holde en nyfødt en i armene.

Men avgjørelsen er nå din. Snakket dere ikke om dette før dere ble sammen da, så du visste hva du gikk til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gastrointestinaltractusen

Jeg er glad i dama mi men ikke så glad som jeg er i barnet mitt eller for den saks skyld i hennes to barn.

Faktum er at jeg er mest glad i barnet mitt og mindre glad i henne og barna hennes(er glad i dem bare ikke så mye som i barnet mitt)

Synes dere jeg skal gå gjennom livet uten å få flere barn ennå jeg har lyst på det mer enn på noe annet i verden.

Jeg er jævlig i tvil om hva jeg skal gjøre.Tanken på å ikke få flere barn slåss med tanken på å være uten dem jeg har bodd sammen med i ti år.

Dette høres sikkert sprøtt ut men jeg er bare sånn.Å få barn virker som den sterkeste driften min,har mista lysten på sex også etter at hun sa at hun ikke skulle ha flere barn.

g.intestinal.tractusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel at det er andre ting som må telle med tanke på om du skal bli eller gå. Hun har jo tre barn, skjønner at du ønsker deg mer enn ett. du får bare snakke med henne og det har du sikkert gjordt allerede, men du må nesten ta avgjørelsen selv. Kanskje er det fordi det er så lett og gå fra hverandre at hun ikke vil ha flere barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det må du avgjøre. Går du pga. hun ikke vil ha barn, så er ikke din kjærlighet sterk nok. Da er det vel best at dere ikke får barn?

Så en ting til du skriver. Dere andre vet ikke hva kjærlighet er før dere har holdt et nyfødt i armene. Du skal passe deg for å si slike ting til andre. Det kan hende de ikke har barn.

Jeg kjenner noen som ikke kan få, men jeg har ikke sett sterkere kjærlighet enn hva de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet hva du har, men ikke hva du får...

Du har et barn du elsker, en kjæreste du er glad i og to stebarn du er glad i. En familie mange ville vært fornøyd med. Jeg kan godt forstå at du ønsker deg flere barn, men også at kjæresten din synes tre barn er nok.

Hvis du forlater denne familien for å finne deg en ny dame du kan få barn med vet du ikke noe om hva som vil skje. Kanskje du og den nye dama ikke klarer å få barn sammen, kanskje det barnet du allerede har vil føle seg sviktet av faren sin.

Mitt råd til deg er å tenke deg veldig godt om før du forlater familien din! Tenk først og fremst på det barnet du allerede har! Man kan aldri være sikker på å få flere barn verken i dette forholdet eller andre forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er ett hensyn som ikke er kommentert en gang, og det er hensynet til de barna dere nå har. Skal de virkelig måtte lide seg gjennom et samlivsbrudd for at du KANSKJE skal treffe en ny dame og få barn med henne? Er ikke det en ganske stor påkjenning for disse uskyldige barna som du har ansvar for? Javel - kjærligheten for din nyfødte var stor, men den bør være like stor enda om det du sier stemmer. Tenk over hva du gjør. Et samlivsbrudd kan være en stor påkjenning for et barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...