AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Det ble nylig slutt, han valgte å avslutte forholdet. Vi pratet i timesvis, jeg gråt flere ganger. Ble desperat, ønsket så gjerne å få ham tilbake, ville bare høre fra ham at han ikke vil gi opp. Det så ut som at samtalen og bruddet var vanskelig for ham og, men han gråt ikke. Eneste gangen han felte noen tårer fra det ene øyet, var da han så på meg og sa at jeg var nydelig. Hva i alle dager betyr dette??? Anonymkode: 964e0...d20 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 Det spørs om hva grunnen hans var Anonymkode: b75f0...4b9
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 Han har bare dårlig samvittighet fordi han ser du blir så lei deg. Det betyr ikke at han vil ha deg tilbake eller angrer seg eller noen. Men hen er i det minste en rimelig decent mann som tar seg tid til å snakke gjennom ting før han stakk. Mange menn dropper bare kvinner som potetsekker og gir aldri mer lyd fra seg til kvinner som har sett dem som sin aller nærmeste i lange tider. Ta deg tid til å sørge og bare gå videre. Dersom menn angrer på brudd, skjer det som regel ikke før de ser eksen lykkelig med ny mann uansett. Anonymkode: caac2...f6f 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #4 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har bare dårlig samvittighet fordi han ser du blir så lei deg. Det betyr ikke at han vil ha deg tilbake eller angrer seg eller noen. Men hen er i det minste en rimelig decent mann som tar seg tid til å snakke gjennom ting før han stakk. Mange menn dropper bare kvinner som potetsekker og gir aldri mer lyd fra seg til kvinner som har sett dem som sin aller nærmeste i lange tider. Ta deg tid til å sørge og bare gå videre. Dersom menn angrer på brudd, skjer det som regel ikke før de ser eksen lykkelig med ny mann uansett. Anonymkode: caac2...f6f Du sier noe der… Så det er ikke særlig sannsynlig at han vil angre, selv om han fortsatt synes at jeg er nydelig og tok seg tid til å prate, samt holdt rundt meg og alt det? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det spørs om hva grunnen hans var Anonymkode: b75f0...4b9 Han begrunnet det med at han vil fokusere på seg selv, og ikke klarer å være nær noen… TS Anonymkode: 964e0...d20
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #5 Skrevet 24. desember 2022 Høres ut som min samboer som er usikker på forholdet vårt. Anonymkode: da7ae...191
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #6 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sier noe der… Så det er ikke særlig sannsynlig at han vil angre, selv om han fortsatt synes at jeg er nydelig og tok seg tid til å prate, samt holdt rundt meg og alt det? Han begrunnet det med at han vil fokusere på seg selv, og ikke klarer å være nær noen… TS Anonymkode: 964e0...d20 Nei, jeg tror du må gå ut i fra at dette er noe han har tenkt gjennom. Det er nok mer sannsynlig at han kanskje holder tilbake noen ting han har funnet negativt i forholdet for å ikke såre deg mer enn han gjør med å gjøre det slutt. Prøv å unngå å sende han noen meldinger, ringe osv. om hvor vondt du har det. Menn ser som som regel bare kvinnegråt som "svakhet" som gjør dem sikrere på at det var rett å gjøre det slutt. Ring alle andre enn han når du er lei deg. Anonymkode: caac2...f6f 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #7 Skrevet 24. desember 2022 Han synes du er en fin person, og vil ikke såre deg mer enn nødvendig. Ingen vits å tolke den oppgitte grunnen og ord når noen avslutter et forhold. De vil alle det samme, men legger det språklig ulikt frem. Anonymkode: fda40...944 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #8 Skrevet 24. desember 2022 Hæ? Ja han gjorde det slutt det betyr det. At han sa du bar nydelig var bare for å trøste og den tåren kom nok fordi det var vondt å se hvor vondt du hadde det. Ikke hold fast i noe håp om dere, det er slutt. Du tjener på å akseptere det fort og gå videre ❤️ Anonymkode: c561a...bdf 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 Jeg har ei venninne som ble dumpet av kjæresten sin. Han var feig i breakupsamtalen og ville gjøre henne glad. Dermed sa han at han elsket henne og hun var best i verden, men var ikke klar for et forhold pga issues og at han hadde det fryktelig travelt med jobb og studier i tillegg. Hun fikk blandede følelser og tenkte at hun kunne jo vente på han. Han elsket henne jo. Et par mnd senere hadde han gjort ei medstudent gravid. Men han eeeelsket venninnen min, altså. Venninnen min ga fortsatt ikke opp håpet. Helt til de forlovet seg (selv om han eeeelsket venninnen min, men måtte jo gjøre det rette). Da skjønte hun at han løy for å slippe at hun ble lei seg og "vanskelig". Han er i dag gift med hun han fikk gravid og de har 4 unger og lykkelige. Så når noen slår opp, så mener de det. Komplimentene de gir er kun for å unngå grining og hysteri. De slår ikke opp med noen de elsker. Det er kun i drama-romantikk-filmer på TV sånt skjer, og så treffes de igjen når de er 85 år og røper for hverandre at de har elsket og lengtet etter hverandre hele livet mens de har levd i platoniske pliktekteskap. Nope. Slår de opp så vil de ikke ha deg mer. Helt ok. Men kjipt. Anonymkode: 6b80a...27a 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du sier noe der… Så det er ikke særlig sannsynlig at han vil angre, selv om han fortsatt synes at jeg er nydelig og tok seg tid til å prate, samt holdt rundt meg og alt det? Han begrunnet det med at han vil fokusere på seg selv, og ikke klarer å være nær noen… TS Anonymkode: 964e0...d20 Å ja, da er det bs Anonymkode: b75f0...4b9 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du sier noe der… Så det er ikke særlig sannsynlig at han vil angre, selv om han fortsatt synes at jeg er nydelig og tok seg tid til å prate, samt holdt rundt meg og alt det? Han begrunnet det med at han vil fokusere på seg selv, og ikke klarer å være nær noen… TS Anonymkode: 964e0...d20 Enten så er det sant, han orker ikke et forhold nå. Eller så klarer han ikke å si "jeg ser ingen framtid for oss" og påstår derfor at han ikke "orker" forhold. Uansett så er han ikke tilgjengelig for et videre forhold med deg. Anonymkode: cd530...b3e 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #12 Skrevet 25. desember 2022 Tolke, overtenke, tolke, overtenke, spekulere, overtenke enda mer, tolker litt til for deretter å spekulere til man blir grønn. Anonymkode: bd6c1...a64 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #13 Skrevet 25. desember 2022 Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt, TS. Hva betyr dette, spør du. Altså hva betyr det å avslutte et forhold? Det betyr at dere ikke er sammen lenger. Enkelt og greit. Anonymkode: ff080...016 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #14 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Du sier noe der… Så det er ikke særlig sannsynlig at han vil angre, selv om han fortsatt synes at jeg er nydelig og tok seg tid til å prate, samt holdt rundt meg og alt det? Han begrunnet det med at han vil fokusere på seg selv, og ikke klarer å være nær noen… TS Anonymkode: 964e0...d20 Nei det er helt vanlig trøste oppførsel når man slår opp. Det er at han slo opp du skal forholde deg til. Ikke at han holdt rundt deg og prøvde å si noen oppløftende ord for å lette samvittigheten sin Anonymkode: c561a...bdf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå