AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Er en mann og føler skjeggdelen av ansiktet blir finere av barbering. Kan jeg anvende det i pannen også? Eller er det en ekstremt dårlig ide som jeg bør glemme snarest? Anonymkode: 52fa8...cc3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 Ekstremt dårlig idé ja😂 Du risikerer at dun ellers i ansiktet blir stive, tykkere hår. De kan og skifte farge og bli mer synlig. Hold barberingen til der du har skjeggvekst du. Når kvinner fjerner hår i ansiktet bruker vi voks. Da blir ikke håret stivt men det beste er å la dun bare være, for selv med voks blir hårene lett mer synlig når de gror ut igjen. Anonymkode: aea89...38c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 Hårene blir ikke stivere og tykkere i realiteten men siden de blir kortere når de vokser ut vil de oppleves tykkere og stivere til de har full lengde igjen. Så dårlig ide. Mange får også kviser pga hårrot betennelse. Har du mye ansiktshår f eks rundt bryn og mellom bryn bør du heller waxe det hos salong og lære der å gjøre det hjemme Anonymkode: 71cc0...633 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #4 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hårene blir ikke stivere og tykkere i realiteten men siden de blir kortere når de vokser ut vil de oppleves tykkere og stivere til de har full lengde igjen. Så dårlig ide. Mange får også kviser pga hårrot betennelse. Har du mye ansiktshår f eks rundt bryn og mellom bryn bør du heller waxe det hos salong og lære der å gjøre det hjemme Anonymkode: 71cc0...633 Da tror jeg du er heldig med dine hår. Jeg har tettere og stivere hårvekst alle steder jeg fjerner. Også kommer det gjerne 2 hår i en hårsekk som er en skikkelig plage. Anonymkode: aea89...38c 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #5 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tror jeg du er heldig med dine hår. Jeg har tettere og stivere hårvekst alle steder jeg fjerner. Også kommer det gjerne 2 hår i en hårsekk som er en skikkelig plage. Anonymkode: aea89...38c https://forskning.no/hud-menneskekroppen-spor-en-forsker/spor-en-forsker-far-man-mer-og-kraftigere-har-etter-barbering/687641 Anonymkode: efbfa...997 2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #6 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 24.12.2022 den 19.19): Ekstremt dårlig idé ja😂 Du risikerer at dun ellers i ansiktet blir stive, tykkere hår. De kan og skifte farge og bli mer synlig. Hold barberingen til der du har skjeggvekst du. Når kvinner fjerner hår i ansiktet bruker vi voks. Da blir ikke håret stivt men det beste er å la dun bare være, for selv med voks blir hårene lett mer synlig når de gror ut igjen. Anonymkode: aea89...38c Du er en av dem som holder liv inen myte😂 Anonymkode: f178e...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #7 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er en av dem som holder liv inen myte😂 Anonymkode: f178e...2b0 Ny AB kan fortelle at det er helt korrekt at det vokser ut stive og hos meg sorte hår når jeg tar bort "lyse dun". En realitet og ikke en myte. Anonymkode: 4a4f8...5b6
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #8 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ny AB kan fortelle at det er helt korrekt at det vokser ut stive og hos meg sorte hår når jeg tar bort "lyse dun". En realitet og ikke en myte. Anonymkode: 4a4f8...5b6 omg, les deg opp, du skråskjærer hår ved barbering, tverrsnittet blir større på tuppen som kommer ut, dette føles som om håret et tykkere og grovere, men håret er akkurat likt. Anonymkode: f178e...2b0 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #9 Skrevet 28. desember 2022 Nei man får ikke tykkere hår. Er dame jeg da, men gjorde det en gang fordi jeg hadde hørt sminken la seg så mye penere etterpå. Fikk masse kviser i to måneder etterpå.. Aldri igjen 😬 Anonymkode: d1153...a8d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #10 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei man får ikke tykkere hår. Er dame jeg da, men gjorde det en gang fordi jeg hadde hørt sminken la seg så mye penere etterpå. Fikk masse kviser i to måneder etterpå.. Aldri igjen 😬 Anonymkode: d1153...a8d Du kan jo eventuelt prøve et lite område? Og se om det kommer noen reaksjon. Burde vente noen uker da, for det er ikke alltid det skjer noe med en gang. Anonymkode: d1153...a8d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #11 Skrevet 28. desember 2022 Har ikke brukt barberhøvel på sikkert 25 år. Huden min bedret seg da jeg sluttet med høvel. Anonymkode: f3ff8...cf2
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2022 #12 Skrevet 28. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei man får ikke tykkere hår. Er dame jeg da, men gjorde det en gang fordi jeg hadde hørt sminken la seg så mye penere etterpå. Fikk masse kviser i to måneder etterpå.. Aldri igjen 😬 Anonymkode: d1153...a8d Samme skjedde med meg, og i tillegg stakk de hårene som vokste ut igjen rett ut til alle kanter... hvor de tidligere hadde lagt seg pent og jevnt. Anonymkode: 7e69c...aa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå