AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Jeg fortalte den kvinnelige bekjente at kvinnen jeg liker” ligner veldig på henne( den bekjente ” Var det dumt av meg å si det? Jeg tenkte ikke over det der og da. Anonymkode: a1477...0fc
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 Ja det var litt rart og klumsete. Nå tror din kvinnelige bekjent at du hintet om at du liker henne, og det kan jo være veldig ubehagelig. Si det til henne at du mente det ikke sånn og bare le det vekk og fortsett å vær som før Anonymkode: 5dc6a...d0c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 Det høres ut som du prøvde si du likte henne også og hintet om du hadde sjans 🤷♀️ Bare si det ble formulert litt feil, du mente lik på en ting eller noe sånt. Anonymkode: 8ca81...d02
Mezzosoprena Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg fortalte den kvinnelige bekjente at kvinnen jeg liker” ligner veldig på henne( den bekjente ” Var det dumt av meg å si det? Jeg tenkte ikke over det der og da. Anonymkode: a1477...0fc Selvfølgelig ble "den bekjente" rar - det du indirekte sier her at du du liker den bekjente...
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 Vi vet vel litt lite her? Kanskje denne bekjente har en greie for ts? Anonymkode: 8dd8b...208
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det var litt rart og klumsete. Nå tror din kvinnelige bekjent at du hintet om at du liker henne, og det kan jo være veldig ubehagelig. Si det til henne at du mente det ikke sånn og bare le det vekk og fortsett å vær som før Anonymkode: 5dc6a...d0c Usannsynlig. Han sa konkret hvem han liker. Anonymkode: 2e852...24b
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 Den bekjente er sjalu på hun du liker og fantaserer at du egentlig liker henne (bekjente) og har laget krøll for deg og hun du liker i lang tid nå. Ikke betro deg mer til henne om hun du liker og snakk bare med henne du liker. Du har fått varsler fra hun du liker på dette tidligere. Det vil spare deg for mye bry over tid om du slutter å kontakte denne bekjente fordi hun tror du egentlig vil ha henne(bekjente). Anonymkode: c5c70...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå