Gå til innhold

Fortalte en kvinnelig bekjent om en dame jeg liker , den bekjente ble rar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortalte den kvinnelige bekjente at kvinnen jeg liker” ligner veldig på henne( den bekjente ”

Var det dumt av meg å si det? Jeg tenkte ikke over det der og da. 

Anonymkode: a1477...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var litt rart og klumsete. Nå tror din kvinnelige bekjent at du hintet om at du liker henne,  og det kan jo være veldig ubehagelig. Si det til henne at du mente det ikke sånn og bare le det vekk og fortsett å vær som før 

Anonymkode: 5dc6a...d0c

Skrevet

Det høres ut som du prøvde si du likte henne også og hintet om du hadde sjans 🤷‍♀️

Bare si det ble formulert litt feil, du mente lik på en ting eller noe sånt. 

Anonymkode: 8ca81...d02

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg fortalte den kvinnelige bekjente at kvinnen jeg liker” ligner veldig på henne( den bekjente ”

Var det dumt av meg å si det? Jeg tenkte ikke over det der og da. 

Anonymkode: a1477...0fc

Selvfølgelig ble "den bekjente" rar - det du indirekte sier her at du du liker den bekjente...

Skrevet

Vi vet vel litt lite her? Kanskje denne bekjente har en greie for ts? 

Anonymkode: 8dd8b...208

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det var litt rart og klumsete. Nå tror din kvinnelige bekjent at du hintet om at du liker henne,  og det kan jo være veldig ubehagelig. Si det til henne at du mente det ikke sånn og bare le det vekk og fortsett å vær som før 

Anonymkode: 5dc6a...d0c

Usannsynlig. Han sa konkret hvem han liker. 

Anonymkode: 2e852...24b

Skrevet

Den bekjente er sjalu på hun du liker og fantaserer at du egentlig liker henne (bekjente) og har laget krøll for deg og hun du liker i lang tid nå. Ikke betro deg mer til henne om hun du liker og snakk bare med henne du liker. Du har fått varsler fra hun du liker på dette tidligere.

Det vil spare deg for mye bry over tid om du slutter å kontakte denne bekjente fordi hun tror du egentlig vil ha henne(bekjente).

Anonymkode: c5c70...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...