Gå til innhold

Hva fikk du av jobben din til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var min første jul i full jobb. Jeg var litt spent fordi jeg har hørt at man ofte får “dårlige” gaver av arbeidsplassen sin. Jeg vet noen får en bonus eller noe, men det fines mange dårlige gaver også vel? 
Vi fikk en bok. Jeg vil ikke si hvilken, men jeg fikk ikke inntrykk av at noen kollegaer var fornøyd. Det var en type bok som aldri blir lest. 

Anonymkode: 1b86b...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gavekort på 1250 kr

Anonymkode: 11223...2b5

• Liker 1
Skrevet

Vi får et type gavekort der vi selv logger oss inn og velger ønsket gave. Det har alltid vært kjempefine gaver, men i år var det markant lavere budsjett. Helt ok altså, har mye fint fra jobben fra før. 

Anonymkode: 374ab...924

Skrevet

Jobben min har sluttet med gaver. Isteden bruker vi pengene på å leie inn en artist/underholder av et eller annet slag. Vi har hatt ulike konserter, stand-up og annet, for eksempel Ole Paus. 

Anonymkode: 94023...c4c

• Liker 2
Skrevet

Fikk fenalår, spekemat, røkt laks og juleøl (alt fra lokale leverandører), og bonus på 18000. Vi får alltid bonus, men beløpet varierer etter hvor god omsetning vi har hatt. Jeg synes det var en fin julegave, men noen av kollegaene mine var misfornøyd med matvarer og øl og syntes det var for lite. 

Anonymkode: f5d0d...8b6

Skrevet

Julekalender til 7 kr på Europris. Sykepleier.

Anonymkode: b980e...b53

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Julekalender til 7 kr på Europris. Sykepleier.

Anonymkode: b980e...b53

Da er det kanskje sjefen din som har kjøpt kalendere for egne penger?

Anonymkode: 19601...c24

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jobber i kommunal sektor, vi får ikke julegaver, men fikk av min leder likevel. Eplegløgg og sjokkis fra lokal butikk. 

Mannen fikk fenalår og vin på sin jobb. 

Anonymkode: 6700c...f73

Skrevet

Fikk gavekort på 400kr, sykepleier i kommunen 

Skrevet

Ingenting 

Anonymkode: e07ce...c8b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fikk fenalår, spekemat, røkt laks og juleøl (alt fra lokale leverandører), og bonus på 18000. Vi får alltid bonus, men beløpet varierer etter hvor god omsetning vi har hatt. Jeg synes det var en fin julegave, men noen av kollegaene mine var misfornøyd med matvarer og øl og syntes det var for lite. 

Anonymkode: f5d0d...8b6

Det er utakknemlig. Jeg hadde satt god pris på den gaven! Grunnen til at flere hovmods var misfornøyd var fordi det var null omtanke bak gaven vår. Det virker som en avtale de har med forlag eller forfatter. Det var ikke en bok folk flest ville kjøpt.

Ts 

Skrevet

Første julegave fra ny arbeidsgiver - Magnor bestikk! 😍

Anonymkode: c8b1f...8ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette var min første jul i full jobb. Jeg var litt spent fordi jeg har hørt at man ofte får “dårlige” gaver av arbeidsplassen sin. Jeg vet noen får en bonus eller noe, men det fines mange dårlige gaver også vel? 
Vi fikk en bok. Jeg vil ikke si hvilken, men jeg fikk ikke inntrykk av at noen kollegaer var fornøyd. Det var en type bok som aldri blir lest. 

Vi fikk en pose twist på deling på vaktrommet. Går av jobb nå.

Anonymkode: f6186...b43

Skrevet

Kinogavekort som jeg ikke får brukt. Nærmeste kino som godtar det er 3 timer unna…

Anonymkode: 3dec3...22f

• Nyttig 1
Skrevet

Litt julesnop på deling.  Jobber i helse

Anonymkode: 6da2d...8a4

Skrevet

Gavekort på rema 1000 på 500kr😊

Anonymkode: d415a...2c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kinogavekort som jeg ikke får brukt. Nærmeste kino som godtar det er 3 timer unna…

Anonymkode: 3dec3...22f

Gjelder det alle kollegene dine også? 

Eller er det du som bor avsides?

Uansett er det jo ekstremt lite gjennomtenkt, det er jo bare å kaste penger ut av vinduet hvis de kjøper gavekort mottakerne ikke får brukt. Det er vel ingen som reiser en halv dag for å gå på kino.

Kanskje du kan prøve å få solgt det ...

Skrevet

Ingenting. Hadde blitt kjempeglad for den pakken med julemat noen over her skriver om! Men vi er statlig finansiert, og har knapt nok midler til å få gjort jobben vår, så jeg forstår godt vi ikke får gaver.  

Anonymkode: 3e823...ae9

• Liker 1
Skrevet

2500 i gavekort på kiwi. Jobber i det private....det offentlige gir jo aldri noe,så gidder ikke jobbe der.

Anonymkode: 7ea8e...6be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...