Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er alenemor… Hva er det som gjør at mannfolk ikke skjønner at det ikke er helt aktuelt midt i juletid, familietid? Han foreslo også julaften. 

Anonymkode: 87e6e...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, han var da over snittet ivrig  

Anonymkode: 0be64...a18

Skrevet

Hva er problemet? Bare si at det ikke passer akkuratt den dagen?

Det er ikke sikkert at han feirer jesu fødsel i noen stor grad.

Om du ba en jødisk mann på date 10. Oktober så ville han mest sannsynlig skjønt at du ikke var så opptatt av den datoen, fremfor å være helt "herreguuuuud så teit hun er som ikke skjønner at denne dagen passer dårlig".

Anonymkode: 7fd62...350

• Liker 6
Skrevet

Du kan jo bare foreslå at han kommer hjem til deg 1.juledag. 

Så får han hilst på familien din også. 

Anonymkode: 7a634...198

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er problemet? Bare si at det ikke passer akkuratt den dagen?

Det er ikke sikkert at han feirer jesu fødsel i noen stor grad.

Om du ba en jødisk mann på date 10. Oktober så ville han mest sannsynlig skjønt at du ikke var så opptatt av den datoen, fremfor å være helt "herreguuuuud så teit hun er som ikke skjønner at denne dagen passer dårlig".

Alle vet vel at man er «bundet» på den dagen. Spesielt julaften.

• Hjerte 1
Skrevet

første juledag synes jeg da i prinsippet er helt ok. Skal på date selv imorgen, altså 1.juledag. Men når du er alenemor stiller det seg jo litt anderledes. Kanskje han tenkte at barna skulle være hos faren? Hvor gamle er de? 

Anonymkode: bb4f6...90f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan jo bare foreslå at han kommer hjem til deg 1.juledag. 

Så får han hilst på familien din også. 

Anonymkode: 7a634...198

Møte familien på første date. Ja for det ville du ha gjort? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvorfor skal han skjønne det? Når passer det for en alenemor da, andre tirsdagen i oktober? Mange har fri 1 juledag og har litt tid. 

Anonymkode: ec455...dad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er « man»? Hvem er « man» ? Jeg er ikke « man». Ikke bundet i morgen, men bundet til jobb til uken, så en fridag er perfekt for date for folk som ikke er « man «. 

Anonymkode: ec455...dad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei alle vet ikke det.

Alle som er kristne Ja. Er alle blod-kristne? 

Nei

• Liker 1
Skrevet

Han feirer ikke jul? 

Anonymkode: 47d11...e34

• Nyttig 1
Skrevet

Vært på date lille julaften,julaften,17mai etc. Når hadde min storhetstid i 20åra, 

Han har kanskje ikke barn, å sette seg inn andres situasjon kan være vanskelig. Mange som  er ensomme disse dagene og ville satt pris på det. Det er jo bare å si nei og foreslå en annen dag

Anonymkode: 5f198...d4e

Skrevet

Jeg er alenemor og kunne fint gått på date første juledag i år :) ungen er hos sin far. Ser ikke helt problemet med spørsmålet - bare si at det ikke passer. 

Anonymkode: fe1cc...198

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i gå på date 1. Juledag dersom barnet er hos faren og du ikke har planer.  Da jeg var singel og yngre i 20 åra gikk jeg ut på byn og hadde  ons på 1. Juledag. 

Anonymkode: addfa...9a4

Skrevet

Merkelig at TS reagerer på det. Folk har da ulike prioriteringer. Selv i jula. Om det ikke passer for deg, er det jo bare å si at det ikke passer. Og ikke legge noe mer i det.

Jeg kunne fint ha dratt på date, 1. juledag om jeg ikke hadde feiret jul med familien dette året. Har av og til feiret alene også, når jeg har ønsket det selv. 

Anonymkode: 76ba9...326

Skrevet

Helt tydelige en mann uten evnene til å tenke hva som er passende og desutten sikkert å dårlig nettverk siden han ikke har planer disse dagen resten av Norge er opptatt med familien sin 

Skrevet

Hmm jeg hadde lurt på om han var full når han foreslo det. Julaften og første juledag, har han ikke egen familie? Sitter han å drikker og flørter med damer istedet for å være med familien sin kanskje? 

Anonymkode: 4874b...259

• Nyttig 1
Skrevet

Tror jeg hadde følt meg smigret. 

Kanskje han tenkte at det var mulig barnet ditt var hos far. Uansett er det bare et hyggelig spørsmål, tenker jeg. Enten hadde jeg svart tusen takk for at du spør, men de dagene passer ikke så godt, da vi har kose og familie besøk med barnet. Kanskje vi kan få til en dag i romjulen, eller (evt) over nyttår, eller en annen dag?

• Liker 1
Skrevet

Mye rare svar her, de som poster som AB er naturligvis de verste som alltid. Husk på at mange av dem bare troller. 

Ja, det virker merkelig å foreslå disse dagene. Ville vært bedre å spørre om det passer i jula/romjula, enn at han skal foreslå de minst aktuelle dagene helt ut av det blå.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...