AprilLudgate Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Jeg kan starte: 🎄 Formiddag: Erborian CC creme, concealer litt brynsprodukt fra KVD krembronzer&blush fra Fenty (butta busquit&petal poppin) 🎄 Ettermiddag: Frisket opp basen med Jane Iredale pressed powder Hourglass bronzer&blush (dim infusion og…husker ikke bronzeren, den er for lys hud med varm undertone) Øyne: Glossgods primer Smashbox kremskygger (vanilla&rose) MAC krempigment i en bronzefarge KVD gel liner i brun + litt beige liner i øyekroken og en brun glitterliner fra NYX Vippeprimer&mascara (essence og Maybelline) Lepper: MAC - leppeprimer, liner i Cherry og Ruby Woo matt leppestift TADAAAAAA Tok også bølgetang i håret og sprayet litt Osis teksturspray. 1
Blingblingtahei Skrevet 25. desember 2022 #2 Skrevet 25. desember 2022 Dag: rens fra dermalogica, rosevann, collagen serum, CeraVe facial lotion, lumene cc cream, øynebrynspen "mamma mamma hva gjør du? Er du snart ferdig? Skal vi til mommo nå? " ( Drit i det, jeg er syk og jeg ser bra nok ut som jeg er) "ferdig nå" Kveld: rens ( for sliten og syk til å orke serum og shit..) , dermalogica active moist. Det er stort sett den sminken jeg bruker til hverdags men bruker å sminke meg mer til spesielle anledninger, og jeg angrer alltid. Jeg syntes det er slitsomme å gå med sminke, og jeg er ikke vant med å se meg selv med sminke så liker meg best uten for mye dilldall..
flusa Skrevet 25. desember 2022 #3 Skrevet 25. desember 2022 (endret) • makeup mekka always right concealer • rimmel waterproof bronzer • lancome brungrå øyenskygge med glitter • rouge og highlighter~palette fra makeup mekka • makeup mekka waterproof eyeliner • makeupmekka waterproof flytende eyeliner • w7 micro brow pencil • loreal pro xxl mascara • fenty lipgloss fussy • settingspray urban decay • gucci guilty parfyme🤍 Dette er slik jeg sminker meg hver dag, men bruker ofte makeup mekka bb cream eller mary kay cc cream også🤗 Endret 25. desember 2022 av flusa
Peanut Skrevet 25. desember 2022 #4 Skrevet 25. desember 2022 Og så kommer Peanut som bruker: Ole Henriksen Wrinkle Blur Bacuchiol Eye Gel Creme🎶NIVEA Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream SPF15🎶LUSH Snow Fairy Lip Gel🎶Dior Oud Ispahan Rens: Vann Ole Henriksen Wrinkle Blur Bacuchiol Eye Gel Creme🎶🎶NIVEA Q10 Power Anti-Wrinkle Night Cream🎶🎶LUSH Honey Trap Jeg har brukt masse rart på huden min opp igjennom men er nå der at alt av makeup ikke er mer enn eyeliner, mascara og lebestift <_< 1
flusa Skrevet 25. desember 2022 #5 Skrevet 25. desember 2022 (endret) Peanut skrev (4 minutter siden): Og så kommer Peanut som bruker: Ole Henriksen Wrinkle Blur Bacuchiol Eye Gel Creme🎶NIVEA Q10 Power Anti-Wrinkle + Firming Day Cream SPF15🎶LUSH Snow Fairy Lip Gel🎶Dior Oud Ispahan Rens: Vann Ole Henriksen Wrinkle Blur Bacuchiol Eye Gel Creme🎶🎶NIVEA Q10 Power Anti-Wrinkle Night Cream🎶🎶LUSH Honey Trap Jeg har brukt masse rart på huden min opp igjennom men er nå der at alt av makeup ikke er mer enn eyeliner, mascara og lebestift <_< Ikke dior produkter??hmm Og sminken, hvilke merker er det? De ansiktskremene bruker jeg og🤗 Endret 25. desember 2022 av flusa
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 Mac foundation Tikei blush Lancome mascara og en øyebrynspenn. Du! Jeg har også bølgetang, men aldri klart å få det fint! Hvor høyt opp på hodet starter du, hvor store deler av håret tar du av gangen og har du noen tips til å få det fint? Lurer også på om Erborian CC kremen passer for fet hud eller om den er best for tørr hud? Oksiderer den? Anonymkode: cae16...6df
Peanut Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 12 minutter siden, flusa said: Ikke dior produkter??hmm Og sminken, hvilke merker er det? De ansiktskremene bruker jeg og🤗 Ikke Diorprodukter i form av ansiktskrem og serum nå, brukte dem opp. Jeg har to renseprodukter men de bruker jeg kun om jeg dusjer for å få vekk alt fra ansiktet, Dior La Mousse Off/On Foaming Cleanser eller Dior Prestige Le Baume Démaquillant. Sminken som jeg som regel bruker om jeg skal noe spesielt er i form av YSL/ Dior mascara, Urban Decay eyeliner og Dior/ YSL/ La Bouche Rouge lebestift. Tar vi med neglene og så er det og fra Dior (Fortune for øyeblikket med Gel Coat over) Ups ble visst litt. 1
CrazyCatLady2500 Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Jeg har på mindre sminke enn vanlig fordi innelufta hos familien tørker meg ut 😨😨 Glow Booster fra Makeupmekka Lumene CC-krem i fargen fair Lett dryss med pudder fra Essence-kalenderen min (det pudderet er min nye favoritt) Denne blushen - som også lukter fantastisk i tillegg til å gi meg fin glød: https://www.nordicfeel.no/make-up/ansikt/rouge/makeup-revolution-i-heart-heartbreakers-shimmer-blush-95786?gclid=CjwKCAiAhqCdBhB0EiwAH8M_Gsi6ZFf5zJS_jaxKn0qCG6PiFxSEbNEoA6CPi2vJP2PeZErLU6rwQRoC8cMQAvD_BwE Lip tint fått i Glossybox, husker ikke merke. Øyebrynspomade fra Rimmel. Øynene må få en pause, fordi de er tørre. Påfører øyekrem jevnlig.
AprilLudgate Skrevet 25. desember 2022 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mac foundation Tikei blush Lancome mascara og en øyebrynspenn. Du! Jeg har også bølgetang, men aldri klart å få det fint! Hvor høyt opp på hodet starter du, hvor store deler av håret tar du av gangen og har du noen tips til å få det fint? Lurer også på om Erborian CC kremen passer for fet hud eller om den er best for tørr hud? Oksiderer den? Anonymkode: cae16...6df Du, jeg nailer ikke bølgetang her heller - meeeen jeg synes det ser mindre uvørent ut når jeg: - Skrur ned varmen så det ikke blir så hard kant - Legger tanga litt skjevt annenhver vinkel (at tanga vender opp og ned annenhver klem liksom) - Alternerer bakside og forside Da får jeg litt sånn mer «rotete» beachwaves og ikke så uniforme bølger. Ang Erborian tror jeg ikke den er noe for fet hud. Fenty sin eaze drop er nok bedre «veldig lett baseprodukt» da. ——————- Jo, jeg og renset jo fjeset igår osv: 😶🌫️ Dobbeltrens alltid (Clinique take the day off+en rens med PHAsyre fra…..Neostrata 😶🌫️ Dr Ceuracle kombucha tea essence+Niactil 😶🌫️ Øyekrem fra Normal med litt retinol i+ en fultighetsmaske fra Paulas choice Og idag skulle jeg egentlig gi blaffen i sminke, meeeeen jeg ville prøve mine nye kremskygger jeg fikk igår 😆 Så jeg tok samme base som igår (Erborian +Fenty) og bittelitt settingpudder fra Hourglass fordi mye kremete greier blir så…creamy på kinn liksom. Føler meg litt som et juletre 🎄😆🌟 Og la på litt lysere skygger fra Laura Mercier Oooog leppepomade med litt plommefarge (hydracolor 44).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå