Gå til innhold

Kleine gaver på julaften

Anbefalte innlegg

Gjest Ballongfrue
Skrevet

Heisann og god jul!

Har noen av dere åpnet en klein gave på julaften for familie, etc.? Hvordan gikk det?

Er spent på historiene😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 71949...9c8

Skrevet

Jeg fikk en gjennomsiktig, sort, kort nattkjole med blonder og stropper. Fra min fars kjæreste. Pakket den opp forran nesa på fatter'n og brutter'n. Fatter ikke hva hun tenkte:P Men hun var.... spesiell. Er vel det eneste kleine jeg har fått.

Anonymkode: b5823...106

• Liker 10
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest Ballongfrue
Skrevet (endret)

Kan jo svare på min egen tråd også.

Med veldig konservative foreldre var det meget klein stemning da 15-årige meg pakket opp sexy, minimalistisk undertøy foran alle.

Broren min ble flau og mamma endte opp illrød, sint og kastet det rett i søpla midt i gaveåpningen.

Endret av LitenOgSkvetten
Skrevet
Just now, LitenOgSkvetten said:

Kan jo svare på min egen tråd også.

Med veldig konservative foreldre var det meget klein stemning da 15-årige meg pakket opp sexy, minimalistisk undertøy foran alle.

Broren min ble flau og mamma endte opp med illrød, sint og kastet det rett i søpla midt i gaveåpningen.

Hvem sto bak en så genial gave til en 15-åring?

Anonymkode: ae83f...73c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest Ballongfrue
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Venninnegjengen.

Skrevet

Husker at jeg ett år fikk kondomer. Det er det flaueste jeg noen gang har vært!

Anonymkode: b2dfb...4f1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan jo hende at avsenderen tenkte at det var pent undertøy, og ikke at det var sexy? Jeg fikk en fin silketruse med blonder en gang da jeg var 13-14 år. Syns det var kleint å åpne gaven foran hele familien, men samtidig syns jeg at det var stas å ha noe pent undertøy.

Litt på siden, da jeg var rundt 15 år og oppover kjøpte jeg stringtruser, og mange av dem ville jeg nok tenkt var sexy i dag. På den tiden tenkte jeg at de var fine. 

Anonymkode: c72e3...862

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg var vel 15 år og vi satt samlet hele familien rundt juletreet og åpnet julegaver. Jeg, mine tre brødre, far og mor.

Jeg får utdelt en gave fra bestevenninnen min. Pakker opp i glad forventning, og ut av papiret dukker det opp en svær slangeagurk og en gul boks vaselin...

Mamma brølte av latter, sikkert ved synet av meg så flau som jeg ble.

Må si jeg ga venninnen min et hissig og sarkastisk TAKK FOR GAVEN!!!! neste gang jeg så henne.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Ballongfrue
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det kan jo hende at avsenderen tenkte at det var pent undertøy, og ikke at det var sexy? Jeg fikk en fin silketruse med blonder en gang da jeg var 13-14 år. Syns det var kleint å åpne gaven foran hele familien, men samtidig syns jeg at det var stas å ha noe pent undertøy.

Litt på siden, da jeg var rundt 15 år og oppover kjøpte jeg stringtruser, og mange av dem ville jeg nok tenkt var sexy i dag. På den tiden tenkte jeg at de var fine. 

Anonymkode: c72e3...862

Skal sies at jeg klarte å lure trusene opp av søpla og brukte de i skjul etterpå😉

Skrevet (endret)

Feil tråd

Endret av Alvario
Gjest Ballongfrue
Skrevet
Million skrev (37 minutter siden):

Jeg var vel 15 år og vi satt samlet hele familien rundt juletreet og åpnet julegaver. Jeg, mine tre brødre, far og mor.

Jeg får utdelt en gave fra bestevenninnen min. Pakker opp i glad forventning, og ut av papiret dukker det opp en svær slangeagurk og en gul boks vaselin...

Mamma brølte av latter, sikkert ved synet av meg så flau som jeg ble.

Må si jeg ga venninnen min et hissig og sarkastisk TAKK FOR GAVEN!!!! neste gang jeg så henne.

Bra at foreldrene dine tok det så bra, kjenner at 15-årige meg ble litt misunnelig på å ha så kule foreldre😄

Skrevet

Første julen jeg feiret med typen og hans familie. Han hadde kjøpt sexy undertøy. Jeg ble så flau da jeg pakket det opp, og fortet meg å legge det vekk. Men han idioten tok det og viste det til hele slekta, da hadde jeg bare lyst å synke ned i jorda. 

Anonymkode: b10d2...1a8

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Første julen jeg feiret med typen og hans familie. Han hadde kjøpt sexy undertøy. Jeg ble så flau da jeg pakket det opp, og fortet meg å legge det vekk. Men han idioten tok det og viste det til hele slekta, da hadde jeg bare lyst å synke ned i jorda. 

Anonymkode: b10d2...1a8

Varte forholdet til over nyttår?

• Liker 8
Skrevet

Jeg fikk en motorisert dildo-maskin som gikk på nitro (samme som radiobiler går på). 

Men kjøresten jeg fikk den av viste seg å være veldig syk, men jeg skjønte ikke det før det ble veldig åpenbart.

Den kostet sikkert en formue også. Det var veldig kleint.

Anonymkode: ef89f...5b4

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Som 16-åring fikk jeg en tskjorte av en skikkelig næsty og vulgær mann (tegnet). Etter det lærte jeg meg å sjekke gavene fra venner på forhånd. Det var bra, for neste år var det noen venninner som visstnok mente at dildo var en kjekk gave 😂😂😂 (Var jo forsåvidt det)

Anonymkode: df96b...650

• Liker 1
Skrevet

Jeg var usikker på forholdet, og hadde snakket med ham om det, der han sa at han var klar for forlovelse og ekteskap, og jeg var ærlig om at det ikke var til å tenke på slik situasjonen var. Vi bodde sammen, og min bestemor som var veldig kristen mente det var fælt når vi ikke var gift. Så åpner jeg pakken fra ham foran hele min familie, inkludert min bestemor, og i en liten pen boks ligger det forlovelsesringer. Min bestemor begynte å gråte av glede, alle jublet og syntes det var stor stas (for de visste ikke at forholdet vaklet), og jeg følte meg i en forferdelig ekkel skvis. Det øyeblikket det gikk opp for meg hva som lå i gaven hadde jeg lyst til å synke ned i jorda, eller løpe skrikende bort, men ble til at jeg følte presset på å ta på meg ringen så stort (spesielt angående bestemor) at jeg gjorde det. 

Absolutt ingen lykkelige forlovelse, og ringen ble ikke så lenge på fingeren. 

Anonymkode: 9b988...01e

• Liker 6
  • Hjerte 4
Skrevet

Ikke min historie, men det en venninnes. De pakket opp gaver én etter  én foran resten av familien, og da venninnen min skulle pakke opp en liten gave fra kjæresten (som også var der) sa hun at hun håpet det ikke var disse stygge øredobbene fra x merke. Gjett hva hun fikk? De stygge øredobbene fra x merke!

Anonymkode: bf483...542

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg var usikker på forholdet, og hadde snakket med ham om det, der han sa at han var klar for forlovelse og ekteskap, og jeg var ærlig om at det ikke var til å tenke på slik situasjonen var. Vi bodde sammen, og min bestemor som var veldig kristen mente det var fælt når vi ikke var gift. Så åpner jeg pakken fra ham foran hele min familie, inkludert min bestemor, og i en liten pen boks ligger det forlovelsesringer. Min bestemor begynte å gråte av glede, alle jublet og syntes det var stor stas (for de visste ikke at forholdet vaklet), og jeg følte meg i en forferdelig ekkel skvis. Det øyeblikket det gikk opp for meg hva som lå i gaven hadde jeg lyst til å synke ned i jorda, eller løpe skrikende bort, men ble til at jeg følte presset på å ta på meg ringen så stort (spesielt angående bestemor) at jeg gjorde det. 

Absolutt ingen lykkelige forlovelse, og ringen ble ikke så lenge på fingeren. 

Anonymkode: 9b988...01e

Altså, om han visste du var usikker på forholdet og likevel gir deg ringer for å pakke opp på julaften foran alle sammen så er det jo nesten utpressing:P Skal man gi sånt til jul bør man være VELDIG sikker på svaret:P

Anonymkode: b5823...106

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja… venninna mi ga meg en mega dildo i fjor i julegave. 

Anonymkode: 5f33b...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...