Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 39+1 og har de siste to nettene hatt løs mage (ikke på dagtid). Har lest at dette kan være tegn på at fødselen snart starter, at babyens hode presser på endetarm og tarmene tømmes for å bli klar til fødsel. Noen som har opplevd dette før fødsel? Hvor lang tid gikk det mellom løs mage og fødsel? Eventuelt andre tegn på at fødselen snart er i gang?

Ønsker helst at han skal være inne til over nyttår😅

Anonymkode: 26e2b...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde veldig løs mage før fødselen. Tror muligens det startet 4-5 døgn før fødselen. Så gikk slimproppen ca.to døgn før fødselen og deretter hadde jeg masse modningsrier før vannet gikk og de ordentlige riene startet.

Anonymkode: 6a03a...e74

• Nyttig 2
Skrevet

Løs mage dagen før fødsel her

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er i dag 39+1 og har de siste to nettene hatt løs mage (ikke på dagtid). Har lest at dette kan være tegn på at fødselen snart starter, at babyens hode presser på endetarm og tarmene tømmes for å bli klar til fødsel. Noen som har opplevd dette før fødsel? Hvor lang tid gikk det mellom løs mage og fødsel? Eventuelt andre tegn på at fødselen snart er i gang?

Ønsker helst at han skal være inne til over nyttår😅

Hvordan går det nå? 

Anonymkode: 78969...cb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan går det nå? 

Anonymkode: 78969...cb6

I natt var jeg plaget av vondt i magen og luft, men ikke diaré. Ingen fødsel enda

Skrevet

Ja, for min del var det et tegn på at fødselen allerede var i gang. Fikk rier kort tid etterpå (1-2 timer). 

Anonymkode: 08554...c1e

Skrevet

Hadde det sånn før fødsel. Husker ikke om det var en uke før eller noen dager. Fødselen varte i fire dager da, så du kan rekke nyåret😂

Anonymkode: 36434...78e

• Nyttig 1
Skrevet

Fikk det et par dager før fødsel på begge barna

Anonymkode: 8a83e...dce

Skrevet

Hadde løs mage i flere uker før fødsel, så du kan fremdeles rekke januarbaby🥳

Anonymkode: 3e100...74c

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...