AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Jeg og eksen prøver og finne ut av ting og vil tilbake igjen. Men har skjedd litt ting som har gjort meg litt redd at han har ombestemt seg. Så i går fikk jeg en melding der det sto «tror og håper ting ordner seg». Hva mener han med det? At ting ordner seg mellom oss eller at uansett hva utfallet blir. At vi er venner typ? Anonymkode: 93614...eeb
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 Det betyr akkurat det han skriver. Han håper alle problemer løser seg. Vi menn er ganske enkle sånn sett Anonymkode: 180aa...b80 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det betyr akkurat det han skriver. Han håper alle problemer løser seg. Vi menn er ganske enkle sånn sett Anonymkode: 180aa...b80 Ja og at vi ender opp som venner eller kjærester? Anonymkode: 93614...eeb
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #4 Skrevet 24. desember 2022 Kjærester Anonymkode: 93614...eeb
MortenMunkholm Skrevet 24. desember 2022 #5 Skrevet 24. desember 2022 Hvorfor ikke spørre avsender? Spørre hva han mente? Vi kan jo gjette her inne, men han sitter på fasit. Jeg hadde startet der. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #6 Skrevet 25. desember 2022 Han håper at nå når dere skal prøve på ny at dere ikke havner i det samme dårlige sporet som sist. At dere har lært av bruddet og forbedret dere selv, og at dere blir kjærester lenge / for alltid denne gangen Anonymkode: 43f0d...10d 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #7 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Han håper at nå når dere skal prøve på ny at dere ikke havner i det samme dårlige sporet som sist. At dere har lært av bruddet og forbedret dere selv, og at dere blir kjærester lenge / for alltid denne gangen Anonymkode: 43f0d...10d Sikker? For noen dager siden sa noen bekjente av oss til han på en fest ting om meg. Han mener han ikke husker det og ble sur for at jeg maste. Men jeg vil vite det. Nå virker han sur, men han skrev det med at han trodde ting ordna seg. Jeg skjønner ikke:( Anonymkode: 93614...eeb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #8 Skrevet 25. desember 2022 Ikke analyser. Det blir man gal av og tar nesten alltid feil av. Spør han om han er utydelig eller drit i det og gå videre. Etter et brudd blir forholdet uansett aldri som før om man prøver på nytt, noe er ødelagt og mangler og det ender som regel i nytt brudd uansett Anonymkode: 1fdac...273
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #9 Skrevet 25. desember 2022 Har noe endret seg? Hvis ikke vil resultatet alltid bli det samme. “Insanity is doing the same thing over and over and expecting different results.”. Albert Einstein Anonymkode: 25b27...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #10 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke analyser. Det blir man gal av og tar nesten alltid feil av. Spør han om han er utydelig eller drit i det og gå videre. Etter et brudd blir forholdet uansett aldri som før om man prøver på nytt, noe er ødelagt og mangler og det ender som regel i nytt brudd uansett Anonymkode: 1fdac...273 Vi hadde ikke ett stygt brudd, har hatt kontakt hele tiden. Var på grunn av prioriteringer. Men på torsdag var han på best av noen bekjente av oss, og da kom det fram mye om meg. Eneste han husker er at de snakket om meg men ikke hva. Han ble irritert fordi at jeg maste og skulle vite det. Han skrev «jeg håper og tror ting ordner seg». Men nå snakker vi ikke. Tror dere han er sur? Anonymkode: 93614...eeb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #11 Skrevet 25. desember 2022 Det beste du kan gjøre nå er nok å trekke deg unna for en periode. Får ikke begge litt luft og tid til å reflektere over forholdet og til å jobbe hver for dere med det som gjorde at det gikk skeis i utgangspunktet, vil forholdet fortsette i samme sporet. Gi hverandre litt tid til å kjenne på savnet. Om det skulle vise seg at han ikke ønsker å være i et forhold med deg, så har du allerede startet helbredelsesprosessen ved å ta avstand. Anonymkode: be659...61f 1
Anonymbrukersåklar Skrevet 25. desember 2022 #12 Skrevet 25. desember 2022 MortenMunkholm skrev (16 timer siden): Hvorfor ikke spørre avsender? Spørre hva han mente? Vi kan jo gjette her inne, men han sitter på fasit. Jeg hadde startet der. Amen 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #13 Skrevet 25. desember 2022 Anonymbrukersåklar skrev (43 minutter siden): Amen Fordi da virker det som om meg bare maser. Sikkert derfor stemninga er som den er. Jeg vil bare vite hva som har blitt sagt Anonymkode: 93614...eeb
Anonymbrukersåklar Skrevet 25. desember 2022 #14 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi da virker det som om meg bare maser. Sikkert derfor stemninga er som den er. Jeg vil bare vite hva som har blitt sagt Anonymkode: 93614...eeb Åja..bruker han si du maser?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #15 Skrevet 25. desember 2022 Anonymbrukersåklar skrev (Akkurat nå): Åja..bruker han si du maser? Han sier jeg gnager. Men det er fordi han aldri sier ting rett ut, jeg må spørre han helt til han sier det:( Anonymkode: 93614...eeb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #16 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sier jeg gnager. Men det er fordi han aldri sier ting rett ut, jeg må spørre han helt til han sier det:( Anonymkode: 93614...eeb Og det plager meg sikkelig Anonymkode: 93614...eeb
Anonymbrukersåklar Skrevet 25. desember 2022 #17 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det plager meg sikkelig Anonymkode: 93614...eeb Hm inget godt tegn han sier sån då. Men må ju va lov att spørre han ting.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #18 Skrevet 25. desember 2022 Mitt beste tips : Trekk deg helt unna, la ham være i fred. La ham få tid til å tenke,og eventuelt savne deg. Du må slutte å gnage og mase. Da tar han en avgjørelse for å få stillhet og bli kvitt gnålinga. Anonymkode: 25b27...dcd 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2022 #19 Skrevet 25. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mitt beste tips : Trekk deg helt unna, la ham være i fred. La ham få tid til å tenke,og eventuelt savne deg. Du må slutte å gnage og mase. Da tar han en avgjørelse for å få stillhet og bli kvitt gnålinga. Anonymkode: 25b27...dcd Han har sagt at han tror og håper ting ordner seg, og at han fortsatt vil være med meg. Men han hater og snakke om følelser og det som plager meg mest er at han ikke husker hva som ble sagt fra disse gutta og jeg ikke får forklart meg. Plager meg sikkelig, og skal vi begynne på nytt med det her liksom? Anonymkode: 93614...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå