Gå til innhold

Nå er jula her. Hva gleder du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maten, pakkene eller..?

Jeg gleder meg mest til maten, pinnekjøtt er det beste jeg vet🤤🥰

Anonymkode: 2e67c...3dc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maten ❣️

• Liker 1
Skrevet

Å ha fri. 

Anonymkode: 85047...5c4

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg mest til å få det overstått.

Anonymkode: b45e4...3e3

• Liker 4
Skrevet

Å ha fri, og å ha tid til å treffe familie vi ikke ser så ofte, lese bøker og gå på ski. 

Julemåltidet er koselig, men ikke det viktigste. For meg blir det jul uten at maten er den samme som jeg alltid har spist. 

• Liker 1
Skrevet

Slappe av!! Og ei venninne skal feire jul med min familie og sove hos meg til imorgen 🥰🌲 Hun bor langt fra sin familie og hadde ikke mulighet og reise hjem til nord. Vi bor i vest. Og hun har vært inn og ut av dps siden sommer så jeg inviterte henne hjem til oss - ingen skal sitte alene ved jul ❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Gleder meg til fri fra jobb frem til 2 Januar. Gleder meg til å være sammen med familen, god mat og se barnebarn glede seg over å få pakker. 

Skrevet

Til den er over.

Anonymkode: 1c622...0d8

Skrevet

Gleda meg til mye❤️ Stå opp på julaften, tenne juletre, sette på kaffe og nyte litt stillhet før det braker løs med glade og spente unger. Gledet meg til ungene våkner og ser at nissen kom i år også😊 Gledet meg til tegnefilmer og middagen. Middagen ble faktisk veldig god i år. Jeg er så fornøyd med den. 
Gledet meg masse til at ungdommen i hus skulle åpne pakken sin fra meg. Hun har alltid beskjedne, små, ønsker. Flott jente som både hjelper til og er takknemlig for små ting. I år fikk hun noe hun aldri hadde drømt om og det var helt fantastisk å kunne gi henne det❤️ 
Gledet meg til julekvelden med pysjamas, kakao og julefilmer. 

Resten av jula gleder jeg meg til å fortsatt ha fri, late dager, julebesøk, kos med ungene og det å bare være. Uten stress og mas❤️

Anonymkode: cde0b...40c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...