AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #1 Skrevet 24. desember 2022 Hvordan fikk dere avvent samsoving med puppen i munn og hvor gammel var babyen (barnet😅) da? Anonymkode: 1983f...8fe
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #2 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan fikk dere avvent samsoving med puppen i munn og hvor gammel var babyen (barnet😅) da? Anonymkode: 1983f...8fe Lurer fordi jeg har en på 9 mnd nå som er slik og ser virkelig ingen tegn når dette kan ta slutt... Anonymkode: 1983f...8fe
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #3 Skrevet 24. desember 2022 Da han var ti måneder klarte jeg ikke mer og la ham i sprinkelseng. Jeg satt ved siden av senga hans i tre-fire timer de første kveldene, og han slukna til slutt. Etter hvert tok det kortere og kortere tid før han sovna. Men da hadde jeg kutta amming på dag da han var ca 7 måneder. Så overgangen var ikke så stor for ham. Anonymkode: 63498...ef0
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #4 Skrevet 24. desember 2022 Min var 5 mnd når pappaen tok over leggingen fordi jeg ikke klarte mer av den intense ammingen for å få henne i søvn + hver gang hun våknet. Hun fikk fri bar om natten da. Ved 10 mnd la vi henne i sprinkelseng og baby sov bedre der faktisk! Nå er hun 15 mnd og ammer kanskje 0-1 per natt og aksepterer å bli lagt ned igjen i sin egen seng. Anonymkode: ed21c...6f0
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2022 #5 Skrevet 24. desember 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan fikk dere avvent samsoving med puppen i munn og hvor gammel var babyen (barnet😅) da? Anonymkode: 1983f...8fe Førstemann: babyen var 8 måneder. Jeg la på rent sengetøy, dusjet og sov med ren t-skjorte for å ikke lukte melk. Ga vann på drikkeflaske med vann når han våknet og ville ha pupp. Tenkte at å miste puppen var fælt, og han skulle ikke miste mammaen sin samtidig, så jeg var der. Det var selvfølgelig protester, men det gikk seg til i løpet av et par tre uker. Babyen fortsatte å våkne mange ganger hver natt for å få vann, og gjorde det i mange måneder. Andremann: Jeg hadde dårlig erfaring med å avvende nattamming før babyen var klar, og jeg nattammet til barnet var omtrent 1år og 10 måneder. Da følte jeg på meg at barnet var klar. Jeg snakket om og forklarte for babyen hva som skulle skje i noen dager i forvegen. Jeg var nydusjet og sov med t--skjorte. Hen fikk vann i stedet, til protester og sår gråt. Men det var én tøff natt, og etter det sov hen natta gjennom. Tredjemann er 10 måneder og jeg nattammer fortsatt. Kommer ikke til å slutte før jeg føler på meg at barnet er klar. Erfaringen med andremann føltes veldig riktig og gikk veldig bra og enkelt, og jeg vil derfor gjøre det samme igjen. Anonymkode: 0b942...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå